Honda GSV 190 nedrží volnobeh
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 52.89 (?) 3.8.2014 16:26, zobrazeno: 37350x
Zdravím, necelý rok mám Vari Honda 190, nedavno mi přestal držet volnobehm za studena vubec nedrží a zhasne a až se ohřeje tak jakž takž udrží ale stejne kolísá a nekdy zhasne, aditivum jsem začal použivat až ted a zatím to nepomáhá, poradí nekdo?
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 8.218 (?), 4.8.2014 6:21
Jezdíte na starý benzín a před ukončením práce nezavřete přívod, takže vám v karbci zůstává palivo. Běžná věc, způsobená nedodržením návodu k obsluze. Vlivem elektrolytických procesů máte jasně zanešený karbec, který je třeba z motoru demontovat a vyčistit v ultrazvuku. Se zárukou nepočítejte.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 52.89 (?), 4.8.2014 7:42
No starý benzín, to nevím, přes zimu to bylo na suchu a a od jara postupne kupuju jak je potřeba..
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 181.165 (?), 4.8.2014 20:01
Napsal jste - Vlivem elektrolytických procesů máte jasně zanešený karbec, který je třeba z motoru demontovat a vyčistit v ultrazvuku. Můžete přiblížit o jaké elektrolytické procesy jde a jak v karburátoru vznikají.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 3.122 (?), 4.8.2014 7:18
Kdy jste naposledy videl vzduchovy filtr? Vyfoukat kompresorem nebo vymenit.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 60.34 (?), 4.8.2014 20:13
Podle pokynů v návodu se kontrola provádí před každým použitím motoru!! A nestačí jen profoukat!! Teď je otázka, jak dlouho vydrží výčnělky západky na tělese filtru. Pokud ho dělali Japoncům Číňani, tak maximálně po desáté kontrole jsou výčnělky fuč!!!
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 227.2 (?), 4.8.2014 11:24
Jak kolisaji otacky, vetsinou tj.filtr, nebo palivo, nebo oboji.Kouknete, jestli neco uvolneneho, vypadleho u karburatoru, jestli to nekde neprisava falesny vzduch, atd.Vycistil bych filtr, dal cerstvy benzin a na litr benzinu do nadrze, klidne,dve, tri stamprlata velfobinu.Po par, dvou,trech ctyrech nadrzich benzinu s velfobinen by se to melo srovnat.Verim tomu, vetsinou tj.lek na tuhle vec, pomuze to.Vetsinou je pak po problemu.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 227.2 (?), 4.8.2014 11:30
Mam Honda GSV 190 i GSV 160 a obe mi to takhle delaji.Chce to trpelivost a udelat to takhle.Ono to ruzne zhasi, prska do vyfuku, kolisaji otaci, takhle to delam, jak popisuji vyse, ono se to vycisti, je pokoj a pak uz to chodi naprosto skvele, az do pristiho jara, kdy po zimni odstavce se problem opakuje.Honda tim je skoro povestna, ze je narocna na kvalitu paliva, cistotu palivove soustavy.At to chodi.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 52.89 (?), 4.8.2014 12:17
Mate pravdu, to prskání a pšoukání mi taky delá, jen mam strach na to sáhnout, vyjelo to teprve 4 nádrže, ted tam dávám nejaký aditivum koupene v Mauntfildu ale jestli je velfobin lepší, dam velfobin.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 176.91 (?), 4.8.2014 12:47
Je zajímavé, jak stále propagujete ten Velfobin.Co je vlastně za zázrak ten Velfobin?Denaturovaný líh, který na sebe váže vodu a proto se v zimě přidává do paliva.No dá se tady někde i dočíst, že v benzinu ho můžete mít až 5%.Na co ho tedy ještě kupovat.Tady je přece jiný problem se domnívám, že se tam usazují biosložky.Půl národa se trápí, protože jezdí třeba k pumpě, kde jsou biosložky i v kafi u nich koupeném a druhá půlka se jim směle a nevěří jim, že mají nějaký problem.Tadya si přečtěte co je stabilizátor a po první větě si dejte //více// tam se to dočtete.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|