Bude stačit sekačka?
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 173.145 (?), 3.5.2008 19:28, zobrazeno: 11616x
Dobrý den, mám dotaz ohledně sekání sekačkou plochu cirka 3000 m2.Bohužel traktůrek je příliš drahý a tak se pokouším zjistit zda mi tuto plochu poseká Husqvarna R 152 SV nebo případně jiná sekačka.Děkuji za každý názor jsem amatér, ale určitě jsem připraven investovat do kvalitní sekačky.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 221.138 (?), 3.5.2008 20:32
Vážený pane. Jen napíšu za sebe, závěr si prosím udělejte sám. V rámci své profese se starám o travnatý pozemek jedné firmy, který je velký 2505m2. Vím to přesně, protože jsem jej zakládal. Na sečení používám sekačku o záběru 51cm s pojezdem, koš o obsahu 80 litrů. Vše v naprosté pohodě. Motor o výkonu 5,5 hp. V loňském roce, když nastaly sucha, tak sečení trvalo necelé 3 hodiny, protože travní hmoty bylo málo. Už mám roky a taky jsem zvažoval nějaký traktorek. Ale nedávno jsem nad tou myšlenkou mávnul rukou, protože pohyb potřebuju, a před týdnem jsem dělal první seč. 3,5 hod. Brnkačka. Pohodu přeju i Vám. Stanislaw:-)
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 173.145 (?), 4.5.2008 18:16
Je to tak, že tato sekačka tyto metry zvládne?
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 248.43 (?), 4.5.2008 20:19
Sekacka to určitězvládne, záleží na vaší fyzičce a chuti za ní běhat
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 221.138 (?), 4.5.2008 20:33
No, já jsem vám popsal jen moje pracovní nasazení na ploše o něco menší. než je ta Vaše. Jediné, co u sekačky dodržuji, je pravidelné pečlivé broušení nože, který se opravdu snažím běžnou flexou nabrousit tak, aby byl skoro jak břitva. Celé sečení beru jako samozřejmost, zahradničina je moje povolání. A pohyb potřebuji, mám už jen asi 8 roků do důchodu a hodně sedím za počítačem. Když to vydržím já, tak sekačka hravě. Ať se Vám daří přeje Stanislaw:-)
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 173.145 (?), 4.5.2008 20:42