Aditiva do mazacích olejů
|
|
 |
 |
host - 144.40 (?) 7.8.2010 22:22
Zdravim
Ekolube, teflon jsem pravidelne pouzival do zigulika, motor najel 300000 KM bez jakekoliv opravy. Pouzil jsem ho do sekacky kde klepala ojnice na klikovce, hrozny rachot, po aplikaci teflonu se moror sklidnil a chodi dodnes.
V novem Fordu podle me teflon chod motoru zhorsil, hlucnejsi chod, ale motor to nastesti prezil. Skusil jsem pouzit Militec, auto jede lip a spotreba se snizila o 0,75 l na 100km.
S pozdravem
M.L..
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 126.130 (?), 29.6.2009 10:53
Pouzivam Metaltec a kdo to nezna tomu by na pochopeni nestacilo cele forum. Nejlepsi je kdyz uz dat informaci a dal nevysvetlovat neni produkt jako produkt vyzkousejte a potom piste.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 226.13 (?), 30.6.2009 11:43
Před pár lety jsem do motoru Š120 /cca130000km/ použil aditivum na bázi teflonu. Mohu vás ujistit, že výsledek byl opravdu znát, na volnoběh motor nebylo skoro slyšet a spotřeba klesla tak o půl litru. Výdrž aditiva ale byla tak max.10000km, takže jsem to již neopakoval, protože to při pravidelné výměně oleje u automobilového motoru není potřeba. Nevěřil jsem, ale opravdu to funguje! Pravdou je, že s drobnou zemědělskou mechanizací pracují dost často huculové, kteří zničí i nerozbitné /viz. čistý benzín bez oleje v pile, převodovka s vyteklým olejem atd./ tady by snad pomohlo jen rozumové aditivum do hlavy.
|
|
 |
|
 |
 |
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 213.141 (?), 30.6.2009 17:57
Teď mám novou zkušenost s nějakým přípravkem do převodovek a rozvodovek, který jsem dostal. Je to všechno v angl., a tak podle toho, co jsem pochopil to obnovuje a prodlužuje těsnost u gufer a snižuje tření v soukolích. Tření v soukolích samozřejmě nejsem schopen poznat, jestli to mělo vliv, ale do brzd mi pořád pronikal přes 2 břité silikonové gufero převodový olej z koncového převodu. Tak jsem to jen zkusil, protože stejně nebylo co pokazit, max. zase výměna gufera, toho nejlepšího, co se dá běžně sehnat. Doplnil jsem rozvodovku po max. hodnotu. Udělal jsem s tím několik delších jízd a místo olejem postříkaného pláště z vnitřní strany tam byla jedna kapka na bubnu. Po další jízdě už neprosakuje nic. Je to jen zatím krátkou dobu a nedělám z toho velké závěry. Ale tento stav byl jen těsně po výměně gufera, potom to začalo hodně propouštět. Zřejmě jsou těsnící - třecí plochy již vyběhané, nebo nerovné a gufero se rychle na břitech poškodí, i když to není téměř viditelné. Pokud to bude držet, tak se přidáním trochy červené kapaliny vyřešil problém u staršího stroje, kdy jsou díly těžko sehnatelné a demontáže dost náročné a komplikované.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 144.40 (?), 7.8.2010 22:22
Zdravim
Ekolube, teflon jsem pravidelne pouzival do zigulika, motor najel 300000 KM bez jakekoliv opravy. Pouzil jsem ho do sekacky kde klepala ojnice na klikovce, hrozny rachot, po aplikaci teflonu se moror sklidnil a chodi dodnes.
V novem Fordu podle me teflon chod motoru zhorsil, hlucnejsi chod, ale motor to nastesti prezil. Skusil jsem pouzit Militec, auto jede lip a spotreba se snizila o 0,75 l na 100km.
S pozdravem
M.L..
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 62.202 (?), 10.8.2010 18:31
Doporučují to i autoservisi a mají s tim dlouholeté zkušenosti.Určitě to funguje ale chce vědět který a do čeho ho nalévat.Tchánovi to zatím zachránilo GO motoru na zetoru4011.Neměl tlak-Výměna oleje+aditiv a zázrak.Tchán se radostí ožral a jezdil 3hodiny po poli.Je to 7 měsíců go ho nemine ale až se to rosype ůplně.Potom vám napíšu!!MF
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|