Zlodějina Kavapo



host - 39.86 (?)
22.9.2014 20:03

Souhlasím s Váma, taky nepochopím lidi, kteří nejsou spokojeni, ale nakupují znovu.

Ale k tomu bombonku: Domnívám se že firma kavapo drůbež nekrmí. Nakupuje od chovatelů, rozváží, prodává, myslím si, že drůbež nechovají. Nebo mají někde drůbežárnu, byla jste v ní, dá se tam nakupovat?
S tím prošlým a vadným zbožím v obchodě, máte naprostou pravdu, v obchodě se vadné a prošlé zboží odpisuje neprodává!!!

Drůbežárny u chovaných zvířat samozřejmě mají ztráty. V dobře vedených chovech   to je do věku 20 týdnů 1 až 2 procenta, k úhynu dochází v prvním týdnu věku. U nosnic v prvním snáškovém cyklu je to 2 až 3 procenta za 52 týdnů. Spočítejte si kolik to je za rok a půl z Vašich deseti slepic.

Přišel jsem se svou troškou do mlýna této dizkuze hlavně proto, aby nevznikaly fámy.

Třeba o tom, že to co vidíte na autech prodejců drůbeže je obraz Českého drůbežářství.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 0.146 (?), 15.9.2014 13:07

Drubežarna Hořešovice rozváží kuřice po Čechach od Vinperka až po Liberec prostřednictvím prodejen jednota coop si místní lidé objednají a na určený termín jim to dovezou skuste kontaktovat přes vašeho nejbližšího prodejce možna že se vás najde ve vašem okolí víc kdo budou mít zájem

                     
host - 130.239 (?), 21.9.2014 16:47

Tak z vašich diskuzí jsem taky ohromená. Nadáváte na podnikatele, přitom od nich stejně kupujete. Proč? Protože kavapo moc dobře ví, že dalších pět jiných firem (konkurentů) do vaší vsi nejezdí. Vezmete si i jiné slepice, než jste měli objednané. Proč? když nemusíte nikdy brát zboží, které jste si neobjednali. Protože už s tím tak nějak finančně počítáte a taky si říkáte, radši vezmu tyhle než mít žádné a nakonec bonbónek všeho. Dobře je krmím, dávám vitamíny a stejně pošly, oni je chovají v bídných podmínkách... Čím myslíte že je krmí, právě přesně dávkovanou granulovanou směsí stejně jako vy... v obchodě a všude jinde se také běžně odpisuje prošlé a vadné zboží. Tudíž žádná drůbežárna nemůže mít veškerý chov bez vady.

A teď moje zkušenosti: 3 slepice od Kavapa, jedna asi po roce pošla, druhé dvě snáší do teď (mají 4 roky), ikdyž skořápka už je vytenčená. Během té doby snášely téměř bez větších pauz a to i v zimě, kde jsou venku v dřevěném kurníku. Za to 2 plymutky zakoupené na chovatelské výstavě nás stály 400,- a z jedné jsme museli udělat polívku, protože neustále kvokala, seděla v koutě nečinně i skoro měsíc, takže z ní nic nebylo!!! Všechno má své pro a proti. Na závěr bych chtěla říct, že my žádné umělé směsi ani vitamíny zvířatům nedáváme, neustále se řídíte většinou druhých a pak to tak dopadá... vznikají různé fámy, jako třeba králíkům trávu ne, chcípnou apod. já jim chodila sekat trávu i za deště a ještě ani jeden neumřel... zkuste se spíš řídit selským rozumem a položte si otázku, co by dělala slepice nebo králík v přírodě?

                     
host - 39.86 (?), 22.9.2014 20:03

Souhlasím s Váma, taky nepochopím lidi, kteří nejsou spokojeni, ale nakupují znovu.

Ale k tomu bombonku: Domnívám se že firma kavapo drůbež nekrmí. Nakupuje od chovatelů, rozváží, prodává, myslím si, že drůbež nechovají. Nebo mají někde drůbežárnu, byla jste v ní, dá se tam nakupovat?
S tím prošlým a vadným zbožím v obchodě, máte naprostou pravdu, v obchodě se vadné a prošlé zboží odpisuje neprodává!!!

Drůbežárny u chovaných zvířat samozřejmě mají ztráty. V dobře vedených chovech   to je do věku 20 týdnů 1 až 2 procenta, k úhynu dochází v prvním týdnu věku. U nosnic v prvním snáškovém cyklu je to 2 až 3 procenta za 52 týdnů. Spočítejte si kolik to je za rok a půl z Vašich deseti slepic.

Přišel jsem se svou troškou do mlýna této dizkuze hlavně proto, aby nevznikaly fámy.

Třeba o tom, že to co vidíte na autech prodejců drůbeže je obraz Českého drůbežářství.

                     
host - 79.218 (?), 14.5.2015 12:13

Dobrý den všem,

firma Kavapo má drůbežárnu v Zadních Polích u Horní Cerekve na Vysočině. Nevím, jak teď, ale už před pár lety tam byly ohromné klimatizované haly na odchov a výkrm housat a krůťat. Tisíce a tisíce kusů v jedné hale. Ale byla jsem i uvnitř a řekla bych, že těm zvířatům tam moc neschází (kromě slunce a trávy). Ale ten rozvoz je katastrofa hraničící s týráním. Hlavně v létě - auto má klimatizaci jen v kabině u řidiče, ale chudáci slípky by se vzadu upekly. Když u nás zastaví, tak na 5 minut otevřou dveře, a to ještě ne vždy. A pokaždé je tam několik mrtvých kusů na podlaze, co to nevydržely. Vloni jsem od nich měla dvě krůťata. Sice mi pán tvrdil, že to jsou 100% krocani a byly to obě krůty, ale jinak dobrý, vydržely a dobře rostly. Ale na slepice si všichni dost stěžují. Občas mi přijde, že za cenu mladých kuřic prodávají vynesené slepice z velkochovů.

                     
host - 247.42 (?), 11.2.2016 8:12

Cerekev nikdy nepatřila Kavapu ale líhňařské firmě Dominant. Kavapo je pouze překupník. Který skupuje v celé ČR, Slovensku a Polsku. Slepičky okamžitě dál rozprodává

               
host - 109.19 (?), 22.10.2014 16:32

Dobrý den, musím se také připojit ke stížnostem na tuto firmu. Také jsem si koupila 10 slepiček a jedna stála 170 Kč s tím, že do 14 dnů ponesou. Mám je už dva měsíce a jestli ponesou ještě tak za měsíc, tak budu ráda. Jsou to zloději jaké Svět neviděl. To je pravda, že můžeme kupovat od domácích chovatelů, ale bohužel v této době jsem jich obvolala plno a každý říkal, že budou až na jaře. Tak jsem udělala taky tuhle chybu a koupila od KAVAPA.

                  
host - 37.5 (?), 31.10.2014 21:28

My taktéž máme špatné zkušenosti s firmou KAVAPO. 10.8.2014 jsme si koupili od firmy KAVAPO jednodenní kuřata - brojlery. Nedostali jsme ani doklad o zaplacení... Tato kuřata mají dobu krmení cca 7 týdnů. Koupili jsme jich poměrně velké množství (120 ks), z čehož jich polovina během 3 týdnů vychcípala. Měli teplo, několikrát denně čistou vodu a směs, kterou jsme koupili přímo od firmy KAVAPO. Uhynulé kusy jsme poslali na veterinární vyšetření, kuřata byla plná bakterií colli a clostridií. Takže jsme museli zvbytek přeléčit antibiotiky. Kontaktovali jsme majitele firmy, chtěl vidět veter. vyšetření a do telefonu liboval náhradu. Pak se nám nedařilo ho kontaktovat. Telefon nezvedal a na maily neodpovídal. Telefon zvedl pouze když volalo cizí číslo, takže musíme pokaždé volat z jiného telefonu. Dodnes, tj. 31.10.2014 jsme nezabili ještě ani jedno kuře, náhrada žádná... Náklady na kuřata jsou už poměrně vysoké: 5000Kč(pořizovací cena včetně směsi) 1000Kč veterinární vyšetření krmení do dnešního dne. Máme jich zhruba polovinu a to některé už by bylo eventuelně k porážce, ale jiné má jen půl kila... Nejprve pan majitel řekl, že náhradu zašle s dalším závozem, včera nám do telefonu slíbil, že náhrada bude na jaře... Jsme velmi rozhořčení. Navíc o nesnášejících slepicích ve snůšce jsme už také slyšeli své- nesnáší a chcípou. Nedoporučuji firmu KAVAPO. Chov mají zamořený bakteriemi a nemají solidní chování. Za nás palec dolů.

                     
host - 168.202 (?), 14.12.2014 14:48

Bohužel toto mohu jen potvrdit :-(

                     
host - 17.123 (?), 7.7.2016 19:49

Mám rovněž špatnou zkušenost. Koupila jse 10 housat. Uvedená cena na dveřích auta 140,- až 160,-. Prodal po160,-. Trvala jsem na dokladu. Z tohoto počtu byla 4 housata o třetinu menší, což není patrno při prodeji, protože je prodejce bere do ruky i po dvou. Do dvou dnů dvě pošla. Volala jsem, že mám reklamaci . Po zapírání, dohadování a dokazování mě slíbili kompenzaci při dalším závozu. Uhradili pouze jeden ks, že to má řidič příkazem od vedení. Nikoliv však na dokladu, nýbrž na cáru papíru s různými poznámkami. Volala jsem zpět, týden to nikdo nebral (známé č). Dnes jsem se dovolala a "dáma", než jsem sdělila o co jde, začala řvát "do prdele, do predle" a práskla s telefonem. Vic nemám co dodat, čtenář si sám domyslí jak probíhá chov, rozvoz, účetnictví, úroveň jednání, korektnost a další.

                  
host - 129.42 (?), 15.1.2015 9:13

Dobrý den,

mám stejnou zkušenost. 15.10.2014 jsem koupil 10 ks nosnic za plnou cenu, tedy dle letáku, 22-ti týdenní. První dvě začala snášet v půlce prosince, ostatní do teď, nic. Mají vše ke zdárnému růstu, ale jen ty, co snáší, mají vyvinutý hřebínek a jsou větší. Na tel. dotaz mi bylo řečeno, že to byly poslední kuřice a že měly 18 týdnů (za plnou cenu!) a že není možné, aby ostatní byly mladší. Blbost! Takže po propočtu jsem jim dal navíc cca 300,- Kč. Peníze nevracejí, dvě slípky navíc mi taky nedají, ale prej je můžu vyměnit. A za plnou cenu byly proto, že ostatní firmy už kuřice k prodeji neměli, což měli pravdu. Takže to byl první a taky poslední nákup u Kavapa. A navíc, ta doba, než začly hřadovat, hrabat, žrát zelený. Ale dle vašich zkušeností můžu být rád, že mi nechcíply. Dokoupil jsem další z volného malochovu a to jejich chování, růst, je absolutně o něčem jiném.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika