Zlodějina Kavapo



         
host - 13.107 (?) 
20.4.2015 20:40

..my jsme si objednali kanadská krůťata (v letáku cena 250-290Kč). Nejprve jsme na místě rozvozu čekali 60minut, pak dopravce strašně spěchal a až doma jsme zjistili, že nás 1krůta stála 350,-Kč. Po telefonickém dotazu s velice nepříjemnou paní z firmy Kavapo nám bylo řečeno, že jsou krůty větší a proto i dražší.Na dotaz "proč nás závozník neupozornil na změnu ceny" nám bylo odpovězeno, že není povinný tuto informaci zdělovat. Takže Kavapo už nikdy!

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
            
host - 241.241 (?), 10.6.2016 8:30

tento týden jsem si dovezli nosnice, velice čilé, krásné nebyl žádný problém, pán příjemný, cena dle velikosti dodaných slepiček

      
host - 235.200 (?), 5.5.2015 17:21

Objednal jsem si na zkoušku 4ks kačen. Cena dle letáku 45-75kč/kus.  Řidič přivezl malé kačenky ani ne týdenní.Chtěl za ně 85kč za kus. K tomu mi nacpal krmení(protože takhle malé ještě nesmějí zbytky z kuchyně)a místo za 300 jsem tam byl za 600kč. Takže jsem poděkoval vše vrátil a již nikdy Kavapo!

         
Frenk1992 - (2) - 219.124 (?), 19.5.2015 8:29

Moje zkušenosti bych popsal takto 1.objednávka 50 brojlerů byla vpořátku kuřata hezky rostla a měl jsem jen 2 úhyny, během prvních dnů, ovšem z druhé objednávky jsem již tak nadšený nebyl z 4krůt jsou po týdnu jen 3 a z 50brojlerů jen 31.Paní z Kavapa odmítá jakoukoliv svojí chybu, nebo že by z drůbeží neco bylo.Je zvláštní že při ideálních podmínkách které mám (světlo, teplo,nezávadná voda a kvaltní krmvo) z jedné várky zemřou za 2 měsíce jen 2 a z druhé po týdnu již 19. Obrázek si udělejte každý sám.

            
host - 157.239 (?), 19.5.2015 11:07

...stačí, že uprostřed noci na chvíli nejde elektrika, drůbež prochladne a je vymalovánocrying. S.P.,Ch.

               
host - 243.240 (?), 21.5.2015 23:48

I já jsem měl s touto společností nepříjemnost.

Moje Babička si u prodavačky v jednotě zamluvila 5 slepiček, a já je v daný čas a daný den s ní šel vyzvednout.

Přišli jsme když se Kavapo chystal odjet (to jsem jěště nevěděl, že slepičky máme objednané u jiného prodejce, to mi řekla až prodavačka z jednoty - babča už má 70 let a má na to holt už nárok...).

Na naše oznámení, že máme tady objenané slepičky na jméno XXXXXX. se podíval do svých papírů a přikývl, že máme pravdu.
Dal nám slepice, shrábl peníze a zalezl do své dodávky.

Pak vyběhla prodavačka z již zmíněné jednoty, a řekla nám (hlavně mi), že to je jiný prodejce... a říkala mu, jak se věci mají.

Řekl jsem mu, že ruším obchod, že se od nej nenechám podvést (kuře za 180 Kč místo 140 Kč od správného prodejceje už na mě moc).

Vtu chvíli prodavač vylít a začal na nás dosti ostře vřískat co si to dovolujem, že nic nesplet, že nám nemá co vracet, a dokonce mi vyhrožoval fyzickým násilím (bacha na hubu, srovnal jsem už i jiný než jsi ty apod.).

Nakonec když jsem vyfotil jeho značku a pohrozil mu policií, tak si (s plnou pusou řečí) dal říct a obchod zrušil.

Mě sice tvrdé řeči kmeta nerozhodí, ale takovýmto stylem jednat s lidmi, natožpak s ženami, je podle mě ne nepřípustné. Co kdyby něco vyvedl a někoho by zranil?

Hodně zdaru všem chovatelům a raději ruce pryč od Kavapa. Ušetříte si nervy i peníze.

                  
host - 29.101 (?), 18.6.2015 1:46

Dobrý den,

každý rok, čtu nové příspěvky a vždy trnu hrůzou, co nám přivezou, kuřice prohlížíme jestli nemají pod křídly nějaký černý pasažéry v podobě čmelíků.
Jenže nikdo jiný, než KAVAPO k nám nejezdí a auto jsme do nedávna neměli. 
Naštěstí - to letos opět dopadlo dobře. Dokonce nám letos ani jedna neuhynula na střet se psem či dravcem.
Objednávala jsem dopředu - 6 sassexek a kohouta. Cenu mi paní řekla 180,- za kus, která byla na místě stejná. Paní do telefonu velmi nepříjemná, jako bych ji obtěžovala. Kluk u dodávky vstřícnej a ochotnej, jen toho kohouta někde prodal a tak jsme si vzali jinýho. Protože náš strážce hejna umřel po asi osmi letech, potebujem jinýho šéfa družstva :)
Snad budou mít ostatní taky i dobré zkušenosti.
Ilona

                     
host - 157.239 (?), 18.6.2015 5:43

Takže si to shrneme-paní, která zajišťuje komunikaci s klienty byla milá jako nežit pod zády, kluk jak cumel cestou potratil Vašeho ptačího pantátu a Vy jste s radostí pořídili jiného...crying. Aspoň že ta cena sedělalaugh. Já bych se mezi ostatní zákazníky necpal, využil bych nově nabytou mobilitu a porozhlédl se po solidnějších LIDECH. S.P.,Ch.

         
host - 130.206 (?), 8.3.2016 19:28

Mám tytéž zkušenosti, řidič drzý lhář a zloděj, evidentně mladé kuřice prodává jako 18-ti a více týdenní. Kdo je hloupý - koupí...

      
host - 153.150 (?), 23.6.2015 10:09

Moje zkušenost s firmou je nelichotivá.Soustavně jezdí pozdě, nebo vůbec nepřijedou - prý si mají lidé volat během dne a ujistit se o tom, jaké mají zpoždění.Na moji připomínku, aby alespoň o čtvrt hodiny prodloužili čas mezi zastávkami, mi bylo řečeno, že by se řidiči "flákali".Čekáte hodinu a víc a nikde nikdo.Chcete-li zavoleat, po 16.té hodině nikdo telefon nezdvihne- takže stejně nevíte, co se stalo..V letáku nabízené krůty měly stát v dubnu 250 - 290 Kč, ale při prodeji si řekli o 350 Kč.Přinesete-li králičí kůže, nemají slibované granule za 20 kůží zdarma.Prostě lžou a na telefonu je nepříjemná slečna.která nenechá nikoho domluvit.Zakoupené krůty si prohlédněte hned při prodeji, mívají otočené drápy, takže nemohou chodit, reklamovat mi je vloni odmítli. Z housat mi letos 2 kusy okamžitě uhynuly, až doma zjistíte, že už byla nemocná, protože Vám je do krabice dává řidič- takže opět ined vlastnoručně prohlédnout.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika