Plíseň v zahradě
|
|
|
|
host - 49.39 (?) 26.2.2010 13:35
Plíseň na trávníku - viz souběžné vlákno "Trávník po roztání sněhu - poraďte" (ale to asi taky sledujete).
Zjara to bývá nějakou dobu ošklivé, po časde se to zpravidla zlepší.
Josef.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 176.18 (?), 25.2.2010 20:46
Pokud jste měla plísně po celé zahradě během roku, může to být způsobeno řadou faktorů - příliš hustá výsadba =málo proudícího vzduchu (nejčastěji), nebo zálivka za horka odpoledne = zapaření, u růží zálivka na list. Ohledně plísně sněžné na trávníku mrkněte na vlákno "trávník po roztání sněhu". L.
|
|
|
|
|
|
|
host - 49.39 (?), 26.2.2010 13:35
Plíseň na trávníku - viz souběžné vlákno "Trávník po roztání sněhu - poraďte" (ale to asi taky sledujete).
Zjara to bývá nějakou dobu ošklivé, po časde se to zpravidla zlepší.
Josef.
|
|
|
|
|
|
|
nerglova - (22) - 174.216 (?), 1.3.2010 18:53
Dobrý den. Máme novou zahrádku. Jsem začátečník a dočetla jsem se, že cibuli, česnek, ale ani rajčata a papriky se nemají sázet po bramborách kvůli plísni. Bohužel zahrádka je malá a na všech možných místech, kde jsou záhonky byly brambory. Takže nemám možnost sadit tyto plodiny jinde. Mohu nějak zabránit plísni?? Preventivně před výsadbou něčím posypat?? Prosím o radu. Nerada bych, abych zasadila a o všechno přišla... Díky Lenka
|
|
|
|
|
|
|
host - 176.18 (?), 1.3.2010 19:00
Rajčata a papriky jsou také lilkovité, trpí stejnými chorobami. Ale o cibuli a česneku jsem neslyšela. Česnek sice nyní nepěstuji, ale cibuli normálně po bramborách dávám a nevadí ji to, mám ji pěknou. Jen když vyrazí asi 5cm, přikrývám ji textilií kvůli vrtalce, abych nemusela dělat postřik. Lída
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
m3f - Diamantový Zahrádkář (5585) - 155.12 (?), 7.8.2010 7:23