Zasilková zahranictví
|
|
|
|
host - 157.173 (?) 27.4.2010 12:47
Zkušenost se Sieberzem mám příšernou. Objednala jsem rostliny koncem února, přišly mi 5. 3. Protože byl v této době ještě sníh (zdravý rozum?), rostliny jsem umístila do chladna. Některé nevykazovaly známky života (ale přičítala jsem to zimě, že jsou zatažené). Bohužel některé nevyrašily ani později. Na mou reklamaci mi přišel špatně přeložený unifikovaný dopis. Později mi reklamaci uznali - avšak peníze mi odečtou od příští objednávky. Ačkoliv jsem už nic objednávat nechtěla, přesto jsem nějaké rostliny na podzim objednala, abych peníze dostala zpět. Objednávku jsem učinila telefonicky a telefonicky jsem operátorku upozornila, že nechci platit žádné poštovné, že je to náhrada za reklamaci. A co myslíte? Poštovné mi započítali! Už jsem neměla chuť se s nimi o poštovné tahat, beztak mne to stálo času víc než dost. Ale Sieberz už nikdy!!!
Rostliny si objednávám i u Lukon Bulbs. Taky jsem měla menší problém, ale všechno vyřešili k mé plné spokojenosti. Nevadí mi, že rostliny nejsou tak úžasně zabalené, když se pak všechny ujmou. A cenově se to srovnat nedá vůbec.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 176.18 (?), 20.8.2009 1:05
|
|
|
|
|
|
|
host - 145.74 (?), 20.8.2009 7:21
Zdravím, předevčírem mě přišel balík od Najmanova-krásně zabaleno, rostlinky super, delší čekací lhůta-moment. zase nepřijímají objednávky, ale určitě se vyplatí počkat.Já si od nich určtě zase něco objednám. Plášilová
|
|
|
|
|
|
|
host - 207.34 (?), 3.9.2009 17:05
dobý den jen sem se chtěla zeptat jestli máte někdo skušenosti se zásilkovím zahradnictvým siberz s.r.o děkuji za odpověd
|
|
|
|
|
|
|
host - 7.87 (?), 27.4.2010 11:17
Dobrý den,
já mám s tímto zahradnictvím zkušenosti a musím říct, že jen a jen pozitivní. Rostliny posílají krásně zabalené, většinou velké, silné a dobře prokořeněné. Akorát že letos na jaře docela dost podražili
|
|
|
|
|
|
|
host - 21.198 (?), 21.5.2010 13:30
objednávla jsem v siberz letos poprvé nevím co si myslet, strašně dlouho to trvalo a nakonec mi poslali jinou barvu než jsem chtěla, vyfotila jsem to a poslala meilem jako reklamaci, řekli že to je rozmazané, ale tím se barva snad nemění, dali mi slevu na příští sezonu
|
|
|
|
|
|
|
host - 157.173 (?), 27.4.2010 12:47
Zkušenost se Sieberzem mám příšernou. Objednala jsem rostliny koncem února, přišly mi 5. 3. Protože byl v této době ještě sníh (zdravý rozum?), rostliny jsem umístila do chladna. Některé nevykazovaly známky života (ale přičítala jsem to zimě, že jsou zatažené). Bohužel některé nevyrašily ani později. Na mou reklamaci mi přišel špatně přeložený unifikovaný dopis. Později mi reklamaci uznali - avšak peníze mi odečtou od příští objednávky. Ačkoliv jsem už nic objednávat nechtěla, přesto jsem nějaké rostliny na podzim objednala, abych peníze dostala zpět. Objednávku jsem učinila telefonicky a telefonicky jsem operátorku upozornila, že nechci platit žádné poštovné, že je to náhrada za reklamaci. A co myslíte? Poštovné mi započítali! Už jsem neměla chuť se s nimi o poštovné tahat, beztak mne to stálo času víc než dost. Ale Sieberz už nikdy!!!
Rostliny si objednávám i u Lukon Bulbs. Taky jsem měla menší problém, ale všechno vyřešili k mé plné spokojenosti. Nevadí mi, že rostliny nejsou tak úžasně zabalené, když se pak všechny ujmou. A cenově se to srovnat nedá vůbec.
|
|
|
|
|
|
|
host - 214.190 (?), 17.3.2016 4:13
Dobrý den, všem,
včera mi dorazily rostliny od Lukon Bulbs. Jsou to květináčky, ve kterých možná něco vyraší, ale teď je tam jen hlína. Rostlinky, které jsou malinko vyklíčené jsou oschlé, tak nevím, co z nich bude. Příště zvolím jiného dodavatele, nedoporučuji jej.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 248.181 (?), 17.3.2016 18:44
U Lukon Bulbs jsem reklamovala asi před třemi roky záměnu odrůd (poslala jsem fotky květů). Nejen, že poslali jako reklamaci ty správné, ale ještě i dárek navíc. Objednávám u nich již řadu let (i letos jsem objednávala) a kromě uvedené záměny bez problémů. Lída
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|