zásilková zahradnictví
|
|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 124.250 (?), 6.4.2009 18:33
Jsou ze Skalice n. Svitavou vedle Boskovic
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 176.18 (?), 8.4.2009 23:41
Četla jsem minule příspěvek o zahr.Hortus spes. a začala mít obavy, protože jsem od nich letos také objednávala. Včera mi poslali avizo o odeslání, dnes zásilka přišla, tak jsem ji hned rozbalila. Přišlo všechno, rostlinky pečlivě zabalené a proložené novinami. Jsou pěkně prokořeněné, svěží, udané velikosti - prostě v naprostém pořádku. Takže já osobně jsem s nimi spokojená.
Další balíček mi dnes přišel ještě z N.O.S.Nepomuk, rostlinky svěží a v pořádku, pouze u jedné došlo k záměně odrůdy. Reklamovat nebudu, zasadím ji jinam.
Ještě čekám 2 balíčky od jiných firem, tak už se těším. Lída
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 176.18 (?), 10.4.2009 0:06
Tak mi přišel další balíček, tentokrát od fi Petro / Mělník. Sice mi zapomněli poslat avízo, ale jinak vše v pořádku, rostlinky pěkné, svěží, silné. L.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 230.66 (?), 19.4.2009 8:57
Zásilkový obchod Starkl.
Já mám zase velice špatné zkušenosti se Starklem.Katolog nafocený no to je nádhera.Ale zkuzte si objednat.Objednala jsem si letos muškáty a petunie.Po potvrzení, že zásilka odešla jsem ji dostala po 7dnech.Po rozbalení jsem se zhrozila co taková firma si dovolí poslat.Sazenice byly polámané, žluté až hnědé listy.petunie suché až černé.Vyfotila jsem vše a reklamovala.Vinu jsem dávala poště že balík šel 7dnů.Ochotně reklamaci přijaly a vše poslaly znovu.Balík tentokrát doše za 3dny.Po rozbalení se žádné překvapení nekonalo.Rostlinky/jinak to nejde nazvat neboť jsou mrňavé/byly opět v hroném stavu, dokonce některé neměly ani listy ale jen pahýly.Napsala jsem obratem že děkuji ale už nikdy více.Obratem se telefonicky ozvaly a byly ochotní poslat zase celou zásilku.Toto již jsem zamítla neboť by to asi skončilo stéjně.Teď mám u nich k dobru kredit v hodnotě zásilky, ale už jej asi nevyberu.Jednání slušné ale zboží hrozné.Maršálková
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 71.159 (?), 19.4.2009 10:18
Krásny deň prajem, tent rok som už dostala zásielku od Sieberzu - už mám aj vysadené, všetko bolo v poriadku, perfektne zabalené, stromky takisto, presne podľa toho čo som objednala. Odoberám u nich už viac rokov a som spokojná. Zásielku dopredu avizujú. Teraz ešte čakám Starkla, od toho odoberám od začiatku ich predaja, som spkojná, len raz som reklamovala a behom troch dní mi vrátili peniaze. Takže tento rok uvidím, objednávala som trávy a trvalky. Skúšala som aj Bakkera, ktorý je podstatne drahší, ale tento rok u nás na Slovensku zrejme ponuku nemá, lebo mi neposlal katalóg. Ešte chcem pochávliť fa. Hosta - pre milovníkov host, vždy perfektné rastlinky (práve sa rozvili listy - mám ich na tienistom balkóne(o záhrade nehovoriac - nádhera). Dana
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 60.145 (?), 29.4.2009 21:23
Zdravím paní Maršálková,
mám úplně na chlup stejnou zkušenost. Jen v rostlinách se to maličko liší. Jak byly zohýbané v těch plastových krytech, jedna rostlina byla zlomená nadvakrát.
Pracuju v oboru reklamy a obchodu a tohle je prostě zkoušení zákazníků, co vydrží a jak budou (nebudou) reagovat. Ještě, že jsme oba našli tento web.
Takové rostlinky, co posílají mají úplně minimální vzrůst => minimální hodnotu
O balíku jsem vůbec nebyl informován, přestože jsem platil asi 165,- korun za Obchodní balík.
Petr
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 187.114 (?), 4.5.2009 10:53
Začátkem roku jsem si objednala rostlinky, hlavně fuchsie od firmy PETRO Mělník. Po přečtení příspěvků jsem měla obavy a zvažovala, zda nemám objednávku zrušit. Objednávku jsem naštěstí nezrušila a koncem dubna obdržela zásilku. Rostlinky byly přesně dle objednání, vzorně označené a všechny rostou. Jsem spokojena a těším se, až vykvetou.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|