Záhradníctvo Limbach



host - 249.46 (?)
17.9.2024 15:57

Pre pisateľa SPCH. Diskusia sa dosť rozrástla. Poniektorí si ju očividne neprečítali pozorne od začiatku, no reagujú. Pozastavujú sa nad tým, čo som už v príspevkoch podrobne vysvetlil. 

Viem, že diskusie okrem záhradníkov, teda klientov čítajú aj tí, ktorí stromčeky predávajú. Zaujímalo by ma kto sú ľudia, ktorí reagujú podráždene na neškodnú diskusiu založenú pre ľudí, s cieľom upovedomiť ich aby, boli pri istých nákupoch opatrní. A vôbec aký je dôvod na toto reagovať odmietavo? Je to ako osadiť k zradnej vode tabuľu o riziku kúpania sa a dočkať sa za to vlny kritiky.

Myslím, že nie je ani trochu rozumné spochybňovať nesprávnu odrodovú príslušnosť sadenice. Mám ju stále u seba, už aj s plodmi. Takže obhajovať jej odrodovú pravosť je zbytočné. Grék má rozumu za všetkých. Vedel, prečo si ju mám ponechať a nezahadzovať ju.  

Reklamáciami som nikdy nepohŕdal. Každý pozná najlepšie cenu svojho záhradníčenia a preto podporujem každého človeka v tom, aby svoje rastliny v prípade nutnosti reklamoval. Neodporúčam nikomu, aby to riešil paušálne ako ja, že nesprávnu odrodu vyhodím a považujem ju za prirodzenú stratu rastliny v zbierke, vec vo vzťahu k predajcovi je tým uzatvorená a bodka.

Som toho názoru, že človek by sa mal riadiť rozumom a uprednostňovať dlhodobý úžitok pred krátkodobým. Lebo nejde o jednu falošnú sadenicu. Problém je systémový. Majitelia vrúbľových matečníc, škôlkari, majitelia záhradníctiev, vývozcovia a dovozcovia sadeníc sa asi nechcú zmieriť s tým, že nič nepotrvá navždy. Raz príde všetkému koniec. Aj tomuto stavu, keď sa podvádza klientela ešte aj v tomto roku 2024 a plánuje sa klamať ľudí aj ďalej. 

V západných krajinách sa každý kto žije z rastlín obáva, aby niečo hoci len náhodou nezbabral, lebo stratí dobrú povesť a doslova skončí. V našom zemepisnom priestore sa bez obáv podvádza, lebo prostredie je nastavené tak ako je. Že poškodený klient je dokonca atakovaný za tak neškodnú vec že oboznamuje iných ľudí o neveľmi dobrej skúsenosti. A už sa dočká aj rečníckej otázky či je pripravený ospravedlniť sa svojmu predajcovi ak zázrakom dôjde k obráteniu Šaula na Pavla. 

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 249.46 (?), 17.9.2024 15:57

Pre pisateľa SPCH. Diskusia sa dosť rozrástla. Poniektorí si ju očividne neprečítali pozorne od začiatku, no reagujú. Pozastavujú sa nad tým, čo som už v príspevkoch podrobne vysvetlil. 

Viem, že diskusie okrem záhradníkov, teda klientov čítajú aj tí, ktorí stromčeky predávajú. Zaujímalo by ma kto sú ľudia, ktorí reagujú podráždene na neškodnú diskusiu založenú pre ľudí, s cieľom upovedomiť ich aby, boli pri istých nákupoch opatrní. A vôbec aký je dôvod na toto reagovať odmietavo? Je to ako osadiť k zradnej vode tabuľu o riziku kúpania sa a dočkať sa za to vlny kritiky.

Myslím, že nie je ani trochu rozumné spochybňovať nesprávnu odrodovú príslušnosť sadenice. Mám ju stále u seba, už aj s plodmi. Takže obhajovať jej odrodovú pravosť je zbytočné. Grék má rozumu za všetkých. Vedel, prečo si ju mám ponechať a nezahadzovať ju.  

Reklamáciami som nikdy nepohŕdal. Každý pozná najlepšie cenu svojho záhradníčenia a preto podporujem každého človeka v tom, aby svoje rastliny v prípade nutnosti reklamoval. Neodporúčam nikomu, aby to riešil paušálne ako ja, že nesprávnu odrodu vyhodím a považujem ju za prirodzenú stratu rastliny v zbierke, vec vo vzťahu k predajcovi je tým uzatvorená a bodka.

Som toho názoru, že človek by sa mal riadiť rozumom a uprednostňovať dlhodobý úžitok pred krátkodobým. Lebo nejde o jednu falošnú sadenicu. Problém je systémový. Majitelia vrúbľových matečníc, škôlkari, majitelia záhradníctiev, vývozcovia a dovozcovia sadeníc sa asi nechcú zmieriť s tým, že nič nepotrvá navždy. Raz príde všetkému koniec. Aj tomuto stavu, keď sa podvádza klientela ešte aj v tomto roku 2024 a plánuje sa klamať ľudí aj ďalej. 

V západných krajinách sa každý kto žije z rastlín obáva, aby niečo hoci len náhodou nezbabral, lebo stratí dobrú povesť a doslova skončí. V našom zemepisnom priestore sa bez obáv podvádza, lebo prostredie je nastavené tak ako je. Že poškodený klient je dokonca atakovaný za tak neškodnú vec že oboznamuje iných ľudí o neveľmi dobrej skúsenosti. A už sa dočká aj rečníckej otázky či je pripravený ospravedlniť sa svojmu predajcovi ak zázrakom dôjde k obráteniu Šaula na Pavla. 

                     
host - 242.111 (?), 27.10.2024 20:20

Na jar 2023 som kúpil hurmikaki (tomel) z nemenovaného eshopu z Banskej Bystrice.  Tento rok stromček zarodil a ja som zistil, že Nikitská bordová (ktorú som špeciálne chcel) nie je Nikitská bordová. Stromček nebol lacný - bola to jednoznačne najdrahšia sadenica akú som kedy kupoval. Dva mesiace som si mailoval s predajcom - posielal som mu fotky kvetov, listov aj plodov a on sa tváril ako keby nevedel v čom je problém a posielal mi arogantné odpovede. Potom chcel aby som strom (po roku) vykopal a poslal naspäť v pôvodnom kvetináči (!) s pôvodnou visačkou ktorú som už nemal. Zafungovalo, keď som mu pohrozil že mu dám negatívne hodnotenie na Google a na Heureku a že pošlem podnet na prešetrenie postupu pri reklamácii na Slovenskú obchodnú inšpekciu. Ponúkol mi 50% zlavu ktorú som prijal. O stromček som sa rok staral a bolo by mi ho lúto len tak vykopať  - ale aj tak mám no name odrodu ktorú by som normálne nekúpil...

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika