Zahradnictví Spomyšl
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 224.76 (?), 23.5.2016 6:34
Dobrý den, zboží mám objednané přes měsíc.I přesto, že mě utvrdili, že zboží jde na expedici, nic nedoraziloKdyž je nabídka s dobrými cenami a ještě s dopravou zdarma, musí prodejce počítat s větším zájmem a přeci nebudu některé produkty sázet v červenci/srpnu?Po storno objednávce, bych také pochopila, email typu-omlouváme se, ale máme toho tolik, že nestíháme a je nám to líto.NEDOPORUČUJI!!
|
|
|
|
|
|
|
host - 190.101 (?), 25.5.2016 10:39
Dobrý den objednávku mám odeslanou v březnu a dosud my přišlo ani né půlka u balíčku napsáno zbytek bude odeslán v druhé půlce května dneska jsem do zahradnictví volala a bylo my řečeno začátkem května nevim ale připadá my to že si toho opravdu berou nějak moc
|
|
|
|
|
|
|
host - 128.66 (?), 26.5.2016 18:38
Nedoporucuji zahradnictvi Spomysl, komunikace hrozna, z objednavky prisla ani ne polovina, objednano zacatkem brezna, po nekolikere urgenci jsem balik dostala v pulce kvetna, pani tvrdila, ze moji objednavku nemaji, pry se vymazaly emaily.Pritom ale zpetne potvrzeni prislo, nikdy me nemohli najit, mozna jsou i slabsi v ovladani pocitace, a je problem se tam vubec dovolat.Reklama bombasticka, rostliny na obrazku jsou opravdu krasne, ale to je tak vsechno.Zbytek objednavky jsem zrusila, nejaka omluva se ze strany techto odborniku nekonala.
|
|
|
|
|
|
|
host - 243.240 (?), 2.6.2016 17:31
Zahradnictví Spomysl, opravdu nikomu nedoporučuji. Objednávku jsem vytvořila 15.3. 2016. Poté jsem se smažila zjístit kdy bude objednávka vyřízena a to emailem 29.4. 2016. Odpověď žádná. Dnes 2.6. 2016 došel balíček, sice jsou květiny dobře zabalené, ale na faktuře je o jednu květinu navíc. Na reklamaci nemám sílu, ať si 40,. kč užijí. Již nikdy více nic neobjednám a pokud nechcete přijít o nervy tak doporučuji totéž. Vždyť je tolik ověřených zahradnictví z dobrou pověstí. Bohužel jsem se nechala nalákat na to, že jsem chtěla kytičku kterou jsem jinde neobjevila.
|
|
|
|
|
|
|
host - 193.228 (?), 28.6.2016 12:10
Nápodobně, nikdy víc!
|
|
|
|
|
|
|
host - 66.26 (?), 9.9.2016 10:26
Objednal jsem si u Zahradnictvi Spomysl v utery ci ve stredu kontejnerovane kan. boruvky, dnes (patek) byly doruceny. Takze u kontejunerovanych rostlin, které jsou skladem, nevidim problém.
|
|
|
|
|
|
|
host - 210.13 (?), 17.9.2016 23:29
Ano, v dubnu 2016 jsem si u nich objednala květiny a keře v hodnotě cca 1.000,-Kč. Dosud (17.9.2016) jsem nic neobdržela- tedy ani mail, že si mám třeba trhnout nohou. Eva
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 145.253 (?), 18.9.2016 8:14
A kontaktovala jste je? To je dost divne, ze si neco objednate a pul roku se nestarate.
Ja jsem s nimi spokojen, v pristim tydnu si chci zase neco objednat.
|
|
|
|
|
|
|
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář (18316) - 236.1 (?), 18.9.2016 8:22
To je dost divne, ze si neco objednate a pul roku se nestarate.
To není divné. Paní kontaktovala prodejnu tím, že si květiny objednala. Pokud na to zahradnictví nereaguje, je vidět, že to není seriózní prodejce nebo v tom má jednoduše bordel. Pokud mi prodejce neodpoví, nedoprošuji se a jdu jinam.
|
|
|
|
|
|
|
host - 139.190 (?), 18.9.2016 19:44
Ale je to divne. Nestaci po internetu objednat, ale je take nutne dostat potvrzeni objednavky. Duvodu, proc pani objednavku nedostala muze byt vice.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|