Sieberz - katalog
|
|
|
|
djerba@seznam.cz - (1) - 94.144 (?) 27.3.2014 19:24
dobrý večer všem!
od podzimu 2013 řeším s firmou Sieberz reklamaci jimi doodané polžky " Žlutá nektarinka!
1/ zaslali suchý stromek, evidentně to bylo na první pohled jasné že se neujme kdyz je totálně uschlý.
v zásilce byly i další položky ketré byly v pořádku, tudíž jsem nechtěl kvůli jedné polžce zasílat celý balík zpět.
okamžitě jsem reklamoval, odkázali mně na to že mám počkat do jara, že se třeba ujme... bláhově jsme na to přistoupil.
v únoru 2014- vzhledem k počasí už byly všechny jiné stromky narašené, jen suchopár od Sieberze ne.
zaslal jsem tedy další reklamaci, a opět mně poučili "źe je brzy" ať vyčkám do konce března, začátek dubna.
Dnes jsem opět uschlotinu odfotil a zaslal jim foto klacku s tím že už jistě neobživne, a náhradní že mi zaslat nemohou, protože prý jsou všechny co mají špatné a suché...
že by mě o tom informovali a HLAVNĚ že by tedy infromovali Všechny kterým tu vadnou sérii zaslali o tom ani slovo!!!
přitom se stromem jsem počítal v permakulturní zahradě a vzhledem k tomu že jinde se ta žlutá nektarinka sehnat nedá, nabourali mi celý projekt!!!
a teď se to snaží smést ze stolu s tím že mi zašlou to co jsem za ní zaplatil.
hodiny reklamací, narušený projekt atd!!!
věc předávám v pondělí právníkovi.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 28.250 (?), 16.1.2012 17:40
Jasně, sloupovité kiwi :) Velikost plodů (dle obrázku) jako meruňka a cena takové sazenice kolem 400 Kč. Ale hlavně, že lidi platí, neskutečná naivita...
|
|
|
|
|
|
|
host - 176.42 (?), 27.2.2013 21:50
nevím jak stromky, ale bereme od nich muškáty a jsou fantastické!!!
|
|
|
|
|
|
|
host - 3.110 (?), 22.5.2013 15:17
První roky jsem byl spokojený a zásilky byly bez problémů. Potom mi ale zaplodila "odolná broskvoň" a já jsem zjistil, že se jedná o odrůdu za pár korun namísto speciální odolné odrůdy. Protože jsem nebyl schopen rozpoznat rozdíl v odrůdě /snad podle tvaru listů či podle barvy kůry/, reklamaci mi - vzhledem k uplynutí reklamační doby, neuznali. Je to dobrá finta, zaplaťe si drahý stromek, my Vám pošleme aušus, a než rostlina zaplodí, je po reklamační době. Skvělý způsob, jak na troubovi zbohatnout. Letos mi místo žíhaných pelargonií poslali polovinu jednobarevných a přišli s novou fintou na pitomce, za kterého zákazníky zřejmě považují. Nechte si to co jste nechtěli a co jsme Vám poslali, a za poloviční slevu Vám zašleme nové zboží, ale bez záruky, že dostanete to, co jste si zaplatil. Takhle můžeme pokračovat až do úplného vyčerpání /Vašich finančních prostředků/. Pak mi milostivě dovolili poslat nevyžádané zboží zpátky /samozřejmě na mé náklady/, tak uvidím, zda mi něco vrátí. Jen pro názornost, je to stejné, jako byste si zaplatili superpračku, firma Vám poslala neprodejný šunt a nabídla, že Vám možná za poloviční cenu pošle tu pračku, co jste původně chtěli, ovšem bez záruky, že ji skutečně dostanete.
|
|
|
|
|
|
|
host - 87.89 (?), 30.6.2013 1:25
Já u této firmy nikdy nenakoupil z důvodů: Velikost květníku mi nenapový jak je daná rostlina veliká, druhak ceny jsou přinejmenším jako ve špičkovém zahradnictví, kde vám nákup nosí malý andílci a při placení vám zaspívá orchestr. A myslím, že na záchodech není toaletní papír, ale sametový papírek utkaný ze šafránu.
Hezký večer
|
|
|
|
|
|
|
host - 99.88 (?), 30.6.2013 8:14
Je to firma jako každá jiná, má svoje klady a zápory.
Pro mne je zajímavé, že se tam dají pořídit některé odrůdy, které jinde neseženu, konkrétně jsem tam kdysi pořídil sloupovitou třešeň v době, kdy nebyla jinde k sehnání. Přišla kontejnerovaná, naprosto bez problémů, ted před pár dny jsem sklízel.
Rozhodně bych řekl, že s nimi mám lepší zkušenost než se Starklem.
|
|
|
|
|
|
|
host - 87.89 (?), 30.6.2013 12:38
Nechci Vás zklamat, ale tato firma ani třeba Starkl nenabízí žádné "novinky". Tohle je jen lenost zákazníků, ono je přeci bezva když Vám přijde zadáčo barevný a veselý časopis až domu, kde si pohodlně nakupujete třeba u kafíčka a jen si zaškrtáváte na papírek co chcete.
Kdyby jste sednul k počítači a dal trochu energie do hledání a klikání, ušetřil by jste až několik stovek korun. Na internetu se obchodníci předhánějí v ceně daného zboží. Katalog otevřete jeden maximálně dva, tam se neni kde předhánět a z toho pak tyto firmy těží.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
djerba@seznam.cz - (1) - 94.144 (?), 27.3.2014 19:24
dobrý večer všem!
od podzimu 2013 řeším s firmou Sieberz reklamaci jimi doodané polžky " Žlutá nektarinka!
1/ zaslali suchý stromek, evidentně to bylo na první pohled jasné že se neujme kdyz je totálně uschlý.
v zásilce byly i další položky ketré byly v pořádku, tudíž jsem nechtěl kvůli jedné polžce zasílat celý balík zpět.
okamžitě jsem reklamoval, odkázali mně na to že mám počkat do jara, že se třeba ujme... bláhově jsme na to přistoupil.
v únoru 2014- vzhledem k počasí už byly všechny jiné stromky narašené, jen suchopár od Sieberze ne.
zaslal jsem tedy další reklamaci, a opět mně poučili "źe je brzy" ať vyčkám do konce března, začátek dubna.
Dnes jsem opět uschlotinu odfotil a zaslal jim foto klacku s tím že už jistě neobživne, a náhradní že mi zaslat nemohou, protože prý jsou všechny co mají špatné a suché...
že by mě o tom informovali a HLAVNĚ že by tedy infromovali Všechny kterým tu vadnou sérii zaslali o tom ani slovo!!!
přitom se stromem jsem počítal v permakulturní zahradě a vzhledem k tomu že jinde se ta žlutá nektarinka sehnat nedá, nabourali mi celý projekt!!!
a teď se to snaží smést ze stolu s tím že mi zašlou to co jsem za ní zaplatil.
hodiny reklamací, narušený projekt atd!!!
věc předávám v pondělí právníkovi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 32.106 (?), 16.1.2015 11:38
kupovala jsem už před několika léty, nestálo to za nic, reklamaci vyřídili tak napůl.Dnes jsem chtěla zrušit zasolání katalogu, co mi včera přišel, bohužel nedá se ani jedna adresa emailem nešla odeslat. Takže bych jim už vůbec nevěřila
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|