dobrý večer všem!
od podzimu 2013 řeším s firmou Sieberz reklamaci jimi doodané polžky " Žlutá nektarinka!
1/ zaslali suchý stromek, evidentně to bylo na první pohled jasné že se neujme kdyz je totálně uschlý.
v zásilce byly i další položky ketré byly v pořádku, tudíž jsem nechtěl kvůli jedné polžce zasílat celý balík zpět.
okamžitě jsem reklamoval, odkázali mně na to že mám počkat do jara, že se třeba ujme... bláhově jsme na to přistoupil.
v únoru 2014- vzhledem k počasí už byly všechny jiné stromky narašené, jen suchopár od Sieberze ne.
zaslal jsem tedy další reklamaci, a opět mně poučili "źe je brzy" ať vyčkám do konce března, začátek dubna.
Dnes jsem opět uschlotinu odfotil a zaslal jim foto klacku s tím že už jistě neobživne, a náhradní že mi zaslat nemohou, protože prý jsou všechny co mají špatné a suché...
že by mě o tom informovali a HLAVNĚ že by tedy infromovali Všechny kterým tu vadnou sérii zaslali o tom ani slovo!!!
přitom se stromem jsem počítal v permakulturní zahradě a vzhledem k tomu že jinde se ta žlutá nektarinka sehnat nedá, nabourali mi celý projekt!!!
a teď se to snaží smést ze stolu s tím že mi zašlou to co jsem za ní zaplatil.
hodiny reklamací, narušený projekt atd!!!
věc předávám v pondělí právníkovi.