Objednávka od Starkla
|
|
|
|
host - 18.174 (?) 8.9.2007 9:06
Se zásilkami od Starkla mám zkušenosti dobré. Objednával jsem od cibulovin, přes hlíznaté rostliny, trvalky, jahody, okrasné keře až po stromkové angrešty. Všechno došlo v pořádku a ve správnou dobu. Sice si nemysl¨ím, že termín výsadby pro lilii bělostnou či ocún je stejný jako pro růže, ale je jasné, že nebudou posílat objednávku rozdělenou na tři balíky s časovým odstupem. Objednávám u nich už několik let, vždy na jaře i na podzim. Jednou na podzim mi pořád nic neposílali, tak jsem jim napsal mail, odpověděli ihned, že mou objednávku mají celou připravenou k expedici, akorát čekají na jednu růži, kterou jim dovezou ze školek v Maďarsku, kde ještě neukončovalisezónu a důvodu tamního opravdu pěkného podzimního počasí. Což se mi sice nelíbilo nějak extra, ale mohli mi poslat balík bez té růže, avšak vybral jsem si možnost, že počkám. Jednou přišla vajgélie tak zvláštně naříznutá, že se při výsadbě ulomila. Tady taky nebyl záměr zřejmý, nejspíš ji ze země vydobývají strojovou mechanikou. Jinak růže od nich mám opravdu krásně, trvalky jsou kvalitní, z jejich angreštů máme plodů, že to sotva sníme a o jahodách Mara de Bois ani nemluvě :). Takže opravdu si promyslete, co znáte, co chcete, co objednáváte a co od toho očekáváte.
Jsem Honza a nejsem zaměstnancem žádné zahradnické firmy :).
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
krtonoška - Bronzový Zahrádkář (56), 7.6.2007 21:46
Ještě jednu věc.
Mohl jsem posoudit koupené rostliny přímu v zahradnictví Čáslav a zaslané sazenice poštou. Byl v nich obrovský rozdíl jak vzrůstu, tak v kořenovém balu.
Poštou - nic moc, ba naopak hrůza. Chce to vyrazit do terénu.
Krásný čas na zahrádce.
|
|
|
|
|
|
|
host - 204.208 (?), 5.7.2007 15:01
Já nechápu lidi, kteří nakupují u Starkla. Jednak je tam všechno drahé, nemohu si to prohlédnout - katalogu nevěřím, každý pozná, že katalog je udělaný pro oko, aby co nejvíc nalákal potencionální zákazníky.... Vždyť všude je spousta zahradnictví. Ale zřejmě je ještě spoustu těch, kteří jim naletí....
|
|
|
|
|
|
|
host - 196.102 (?), 6.7.2007 12:04
Objednala jsem od Strakla jednou - keříky na jaře. Celkem za cca 500,- Kč. Keříčky přišly docela rychle, navíc mě den dopředu upozornili, že je mám čekat, aby nezůstaly na poště. Vybalila jsem je, zasadila a čekala. Po dvou týdnech mě trpělivost přešla a napsala jsem mailem, že se mi jejich rostlinky neujaly. Bez delších diskusí okamžitě odepsali a zaslali nové. Vybalila jsem a byly v podstatě naprosto stejné. Přesto jsem si řekla, že jim dám šanci. Po dosti dlouhém čekání - a asi i díky velmi teplému jaru - se nakonec zmátořily všechny rostliny včetně původních. Zklamala mě jen velikost keříků - od 10 do 25 cm, takže jejich krásu budu moci zhodnotit až tak za dva roky :o)) ... pokud přežijí zimu.
Chci tím jen sdělit, že nákup to byl rychlý, pohodlný - z domu, a dokonce i levný. Na druhou stranu, stejné keříky jsem objevila i v marketech typu OBI, Baumax a i když byly i nějakou tu stovku dražší, byly taky o půl metru vyšší.
Opravdu není nad osobní výběr. Jen to chce neustálé objíždění zahradnictví a dost financí na všechny ty rostlinky, které tam člověk vždycky objeví :o)
Monika
|
|
|
|
|
|
|
host - 69.99 (?), 28.8.2007 22:31
Tak si zkuste objednávat od Bakkra a potom zjistíte, kdo je dražší a horší, myslím si, že potom budete ještě rádi za Starkla...
|
|
|
|
|
|
|
host - 77.31 (?), 5.9.2007 14:17
Já souhlasím se všemi, co tvrdí, že jsou jejich produkty nehorázně předražené... katalogy si ráda prohlídnu, protože určitě potěší oko, ikdyž se tomu nedá moc věřit. Nabízené rostliny beru jako inspiraci, protože mi kolikrát představí rostliny o kterých nemám ani páru... ale je pravda, že si je potom koupím a seženu někde jinde... Asi před 6 lety jsem byla na jejich výstavě a přivezla jsem si asi 20 cm koště, které vypadalo jak prak, měl to být javor dlanitolistý... a taky je... a roste... už má něco kolem metru a pěkně se rozvětvil... a to už byl dvakrát přesazován, protože jsme mu vybírali vhodné stanoviště a teď už jsme se snad konečně trefili :o))
|
|
|
|
|
|
|
host - 18.174 (?), 8.9.2007 9:06
Se zásilkami od Starkla mám zkušenosti dobré. Objednával jsem od cibulovin, přes hlíznaté rostliny, trvalky, jahody, okrasné keře až po stromkové angrešty. Všechno došlo v pořádku a ve správnou dobu. Sice si nemysl¨ím, že termín výsadby pro lilii bělostnou či ocún je stejný jako pro růže, ale je jasné, že nebudou posílat objednávku rozdělenou na tři balíky s časovým odstupem. Objednávám u nich už několik let, vždy na jaře i na podzim. Jednou na podzim mi pořád nic neposílali, tak jsem jim napsal mail, odpověděli ihned, že mou objednávku mají celou připravenou k expedici, akorát čekají na jednu růži, kterou jim dovezou ze školek v Maďarsku, kde ještě neukončovalisezónu a důvodu tamního opravdu pěkného podzimního počasí. Což se mi sice nelíbilo nějak extra, ale mohli mi poslat balík bez té růže, avšak vybral jsem si možnost, že počkám. Jednou přišla vajgélie tak zvláštně naříznutá, že se při výsadbě ulomila. Tady taky nebyl záměr zřejmý, nejspíš ji ze země vydobývají strojovou mechanikou. Jinak růže od nich mám opravdu krásně, trvalky jsou kvalitní, z jejich angreštů máme plodů, že to sotva sníme a o jahodách Mara de Bois ani nemluvě :). Takže opravdu si promyslete, co znáte, co chcete, co objednáváte a co od toho očekáváte.
Jsem Honza a nejsem zaměstnancem žádné zahradnické firmy :).
|
|
|
|
|
|
|
host - 8.67 (?), 8.9.2007 9:48
Nemám zkušenost osobní s firmou Starkl, ale přesto mi pomohli. V katalogu si vyberu, co se mi líbí a pak jedu do zahradnictví /nejlépe k "výrobci"/ si to vybrat. Na obrázku v katalogu vidím, jak keřík, rostlinka vypadá. V zahradnictví si můžu vybrat a vidím, jak je rostlinka zdravá a cena je většinou velmi nízká, takže ušetřím třeba až 70% oproti Starklovi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jiřinka - (6) - 31.130 (?), 15.10.2007 11:11
Od STARKLA již objednávam několik let a nemůžu si stěžovat, je pravda že ne a ne vše se povede k naší představě. Koupila jsem angrešty u našeho zahradníka a všechny jsem vyhodila protože měly příšernou plíseň. Letošní objednávka byla okolo 1.500 Kč. Jahody, chryzantény a spoustu jiných je v naprostém pořádku. Není někdy také trochu chyba v nás? Je to dražší, ale každý nemá tu možnost nákupu osobně.
|
|
|
|
|
|
|
host - 10.112 (?), 22.10.2007 22:27
To je fantastický nápad, vybírat z katalogu Starkla, ale jezdit nakupovat k výrobci. Taky jsem o tom uvažoval, než jsem zjistil, že i k poměrně blízkým zahradníkům (myslím v ČR) mne stojí benzín víc než poštovné od Starkla. A u licenčně množených rostlin, které smí produkovat jen několik množitelů většinou v cizině si to už vůbec nedovedu představit.
|
|
|
|
|
|
|
host - 113.121 (?), 4.11.2007 13:48
Při nákupu v zahradnictví ušetřím určitě i když projedu benzín. Např. co se týče stromků, mám jasnou představu o výši, tvaru, kvalitě kořenů i stromku. Toto si v sebelepším katalogu nemohu vybrat a pokud se mi něco v zahradnictví nelíbí, neberu. Tímto ušetřím pozdější zklamání a třeba i celý vegetační rok. A co se týče jakéhokoliv zboží obecně, z katalogu zásadně nekupuji nic, protože to nevidím. Manželka i dcera i přes mé varování od Starkla 2x nakoupili, při druhé zásilce konstatovaly: "Již nikdy více"!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|