Lukon Glads
|
|
|
|
host - 65.83 (?) 13.4.2011 15:58
Objednávka host a denivek za cca 6.000,- mi přišla v pořádku ve třech balících, objednáno bylo na začátku zimy s prosbou o upozornění, že rostliny přijdou, což bylo splněno. Jeden z květináčků neobsahoval hostu vůbec (bohužel jednu z nejdražších), na můj mail už reakce není žádná, jak to dokázat mne moc nenapadá, tak jsem to oželela.
Když to tady tak čtu, docela se začínám bát, co mi vyroste, mám svoje milované "hostoviště" a sázela jsem s ohledem na barvy, tvary listů i velikost. Raděj schovám dodací list, ach jo, nesnáším tahání okolo reklamací.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 142.117 (?), 31.5.2010 20:35
Uplatňovala jsem u nich taky reklamaci a jsou velmi vstřícní a hlavně velmi rychlí, to musím opravdu ocenit.
|
|
|
|
|
|
|
host - 136.226 (?), 11.7.2010 17:06
Dobrý den, já s nimi tedy moc doboru zkušenost nemám, objednávaly jsme se sestrou balík asi za 4000,- převážně denivky a hosty. Takové trosky jsem tedy ještě v životě neviděla. Všechno polámané, některé denivky neměly ani list, přišly jen kořeny, hosty také zbídačelé a ostatní trvalky ještě horší.
Zkusila jsem jim dát šanci a vše jsem zasadila. Zašla tedy jenom 1 denivka, ale 2 hosty jsou úplně jiné. Trávy se též chytly, ale z ostatních trvalek něco nepřežilo. Z denivek mi tedy vykvetly zatím dvě, vypadá to, že odrůda souhlasí, ale v katalogu byly tedy podstatně vybarvenější než ve skutečnosti. Uvidím, jak vykvetou zbylé.
|
|
|
|
|
|
|
host - 238.57 (?), 7.9.2010 21:41
Rostliny jsem si objednala podle nabídky na internetu a pak si pro ně dojela.Na místě jsem si vybrala ještě další. Měli obrovský výběr, a protože byl začátek července, byly rostliny velké a většinou kvetly. Ujaly se všechny (pořád pršelo). Pokud máte možnost osobního odběru je zahradnictví super. Od Prahy je to 40 km, u Lysé nad Labem. Špatná je prodejní doba, jen do 15,00. Poštou si nechám poslat jen cibuloviny a lilie, pokud budou mít nějakou podzimní. Zatím jsem nic nenašla, tak nevím, na co čekají. Dagmar
|
|
|
|
|
|
|
potmesila - (35) - 69.219 (?), 21.10.2010 21:53
Já nic neobjednávala a byla tam těď v září osobně. Byli moc ochotní, i když podzimní nabídka ještě nebyla na netu, tak kytičky a cibule už měli. Ceny velmi nizké, ale trvalky i velmi drobné, jen trochu zakoženěné, ale vše se chytlo. Cibule pěkné, ale denivky mě taky překvapily - prostokořenné v pytlíku s pilinami a kořínky dost polámané. Ale snad se taky ujaly, uvidím na jaře. Firmu jsem dlouho hledala. Reprezentativní prostory to zrovna nejsou. Každopádně mi přišlo, že za ty peníze se mi to vyplatí, než si koupit to samé i když větší za trojnásob v zahradnictví. Poštou bych se docela bála co příjde - kromě cibulí - ty asi bez nejmenších problémů.
|
|
|
|
|
|
|
host - 103.29 (?), 22.10.2010 18:22
Já jsem objednávala na jaře, hlavně denivky.Všechny přišly ve výborném stavu a krásně se ujmuly i kvetly.U dvou došlo asi k záměně, ale jelikož jsou velmi pěkné a ještě je nemám, nereklamovala jsem je. Reklamovala jsem líbenku, která přišla namrzlá (balíček přišel ještě téměř v zimě a dost v té době mrzlo) a bez problémů byla reklamace vyřízena. Teď na podzim jsem pořád čekala na zpřístupnění on-line obchodu.Rostlinky jsem měla vybrány z tištěného katalogu, ale doposud se mi nepodařilo objednat. Nechám to už až na jaro.Škoda, chtěla jsem i podzimní krokusy a tak musím ještě rok vydržet.B.
|
|
|
|
|
|
|
h144 - (3) - 178.78 (?), 19.3.2011 19:31
Já vřele doporučuju objednávat denivky na jaře. Objednával jsem je totiž na podzim a přišly v docela bídném stavu, drobné, málo kořínků na hlízce, celkově slabí jedinci v pilinách. Nyní na jaře je vidět, že se jich ujala sotva půlka. Pro srovnání jsem o dva týdny později koupil denivky na trhu od nějaké paňmámy, taky odkopky, ale i přes pozdější výsadbu už nyní divoce raší, celou zemu přežily výrazně hravěji. Nyní budu objednávat znovu, dám tomu poslední šanci. Trochu mě vadí, že pan Koníček neodpovídá na maily - buď vůbec, nebo jen částečně na nejméně důležité otázky.
|
|
|
|
|
|
|
host - 65.83 (?), 13.4.2011 15:58
Objednávka host a denivek za cca 6.000,- mi přišla v pořádku ve třech balících, objednáno bylo na začátku zimy s prosbou o upozornění, že rostliny přijdou, což bylo splněno. Jeden z květináčků neobsahoval hostu vůbec (bohužel jednu z nejdražších), na můj mail už reakce není žádná, jak to dokázat mne moc nenapadá, tak jsem to oželela.
Když to tady tak čtu, docela se začínám bát, co mi vyroste, mám svoje milované "hostoviště" a sázela jsem s ohledem na barvy, tvary listů i velikost. Raděj schovám dodací list, ach jo, nesnáším tahání okolo reklamací.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 128.126 (?), 1.4.2012 22:09
Já jsem si rostliny objednala, přišly výborně zabalené, kvalitní sazenice, prostě jsem moc spokojená a mohu jen doporučit. Lida Raabová
|
|
|
|
|
|
|
host - 36.82 (?), 10.5.2013 12:54
Mne přišel balík dnes a hrůůůůza!!! špatně zabalené rostlinky, suché,polámané, a ke všemu mi místo třech boubelek zaslali tři trávy které jsem si neobjednala a ke všemu byly polámané!!! v žádném případě nedoporučuji... je lepší zajed třeba k Chládkovi , nebo zakoupit v zahradnictví Kruh!!!
|
|
|
|
|
|
|
host - 186.98 (?), 10.5.2013 14:50
Nám přišel balíček včera, cca 3 000,- celkem ve čtyřech krabicích bez označení, že jde o rostliny nebo neklopit (trvalky, denivky, hosty, trávy) Rostliny třemi řadami na sobě a podle toho také vypadají!! Ty s tužšími listy snad budou v pohodě, ty slabší, nitkovitější těžko. Sazenice vice než mrňavé nebo slabé, vytáhlé a zlámané (např. flox místo celého polštářku - 1 větvička a ještě zlomená). Čekali jsme podle pěkných internetových stránek daleko lepší úroveň zásilky, jak balení, tak kvality rostlin. (Máme porovnání s jinými zahradnickými e-shopy). A to se ještě možná budeme divit, až hosty a denivky vyrostou...
Tohle byla za 8 let našeho zahradničení jednoznačně nejhorší zásilka, takže Lukon Glads již nikdy více.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|