Lukon Glads
|
|
|
|
|
|
|
host - 182.89 (?) 5.3.2010 18:08
Jak jsem slíbila, referuji :)
LG si u mě napravil reputaci, aspoň co se týká vitality rostlin. Přišly přiměřeně velké, dobře prokořeněné sazenice. Dobře zabalené, napučené tak akorát vzhledem k dnešnímu datu. Pravost odrůd ještě neposoudím.
Takže zatím dobré, třeba se fakt zlepšili (což by mě moc potěšilo, protože mají dobrý výběr)
Martina
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 155.69 (?), 5.3.2010 18:12
Děkuji a ještě za jak dlouho po objednání vám balík přišel? A.K.
|
|
|
|
|
|
|
host - 211.121 (?), 31.5.2010 20:06
Tak to jste měla opravu štěstí, já jsem objednávala u LG poprve a byla jsem zklamaná, okrasné trávy přišly většinou prostříhané od uschlých listů, kdy vporstřed trčely třeba jenom tři a zbytek ostříhaný, jedna tráva přišla dokonce uschlá komplet celá, navíc, při zasazení jsem zjistila, že jsou některé jen zapíchané v hlíně, bez zakořenění, nechápu, jak někdo může takový balík vůbec odeslat, je pravda, že sice balík přišel rychle, ale pro mě je to ponaučení od nich již nikdy nic více.
Vlasta
|
|
|
|
|
|
|
host - 142.1 (?), 10.4.2011 14:59
Od firmy Lukon Glads jsem objednávala několikrát. Už je to ale delší dobu, naposled asi před třemi roky. Rostliny přišly v pořádku, všechny se ujmuly. Moje radost ovšem trvala jen do té doby, než vykvetly. Asi polovina z nich byla jiná než jsem objednala. Nikde na dodacím listě nebylo uvedeno, že posílají náhradní druh. Poprvé jsem si říkala, je to náhoda, podruhé... :(, třikrát a dost!!! Katalog je nádherný, lákavý, ale nebudu objednávat. Nechci ztrácet čas reklamacemi, uschovat objednáku, dodací list, později vyjmout rostliny ze země, zabalit a posílat zpět. Myslím, že už předem počítají s tím, že tohle udělá málokdo. A tak pokud Vám tohle nevadí, klidně objednávejte. Třeba budete mít větší štěstí než já.
|
|
|
|
|
|
|
host - 231.200 (?), 9.4.2010 8:59
První dojem super- objednávala jsem hlízy venkovních kal a hosty, 2 traviny.- objednávka za 1200 Kč. Byla jsem zaskočena- zásilka došla obratem asi do týdne, což bylo fajn, jen jsem to nečekala. Myslím, že upozornit na odeslání by nedalo takovou práci ani náklady v době internetu. Jinak kvalita na první pohled opravdu velmi dobrá i označení. Teď už vím, že jsem jásala předčasně- jedna z 5 host je úplně obyčejně zelená- i když jsem si vědoma, že se hosty vybarvují postupně a mohou se lišit od obrázku- už je jisté, že odrůda Julie Morrs z ní zcela jistě nikdy nebude. Už nějaké hosty doma mám, tak jsem si jista. Ta jedna další je taky trochu odlišná, ale dejme tomu pěkná. Kaly pěkně rostou, objednala jsem si jich hodně a všechny možné barvy - teď už se děsím, kolik jich bude opravdu takových jaké jsem chtěla- vykvetou snad min. po 3 měsích, tak uvidíme. Objednávala jsem od nich už před lety a byly tam také záměny, nejsem bohužel pro mne "reklamační typ", tak jsem nic ani nereklamovala, i když vztek jsem měla už tehdy. Teď jsem jim dala druhou šanci a mám zase vztek, tak tu hostu asi nafotím a pošlu to, dám potom vědět, jaká byla reakce. Ale jestli i ty kaly budou pomíchané a jiné, tak mě to asi rozzuří do běla a končím s nimi! jity
|
|
|
|
|
|
|
panidana. - Stříbrný Zahrádkář (149) - 96.2 (?), 20.4.2010 14:46
dneska mně přišel balík od lukonglads a jsem potěšená, oproti minulým letům mnohem lepší sazenice, narostlejší, lépe zabalené. Co se týče záměny rostlin, stalo se mi to u nich jen jednou u denivky. Tak uvidíme. Taky si myslím, že by mohli poslat mejl, že to přijde - to te letos ode mne zatím jediná výtka
Dana
|
|
|
|
|
|
|
host - 157.173 (?), 26.4.2010 18:07
Dobrý den, loni se mi stalo totéž - nedostala jsem objednanou hostu, ale zcela jinou. Ale s reklamací nebyl vůbec žádný problém, nebojte se, jsou velmi vstřícní. Když jim nenapíšete (nezavoláte), nemůžou s tím už nic udělat, těžko se pak na ně zlobit. I přes tuto nepřesnost jsem s nimi spokojená a letos jsem objednávala znovu. Majdalena
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 142.117 (?), 1.5.2010 11:48
Taky jsem od nich obdržela balík, rostliny jsou opravdu dost velké, ale bohužel mi jich přišla třetina polámaných, nebyly příliš dobře zabalené a na balíku chybělo jakékoliv označení, že se jedná o rostliny, nebo že se nemá naklápět. Škoda. U host mám taky trochu podezření, že to nebudou ty, co jsem chtěla, ale těžko říct, bohužel tomu budu muset nechat nějaký čas.
|
|
|
|
|
|
|
amazonka01 - (29) - 177.149 (?), 2.5.2010 10:20
Hostě dejte ještě trochu času, jednak i barevné kultivary vylézají celozelené a jednak do plného vybarvení se dostanou až za pár let.
Čímž nehájím LG, záměny jsou možné a v minulosti jsem u nich pár měla. Letos jsem objednávku už "riskla" 2x, pokaždé jsem byla s kvalitou spokojená (velikost odpovídala ceně a rostlinky byly zdravé s kořenovým balem, co víc si přát). Kultivary se ukáží až během doby.
Zatím si u mě pomalinku napravují reputaci (byla strašlivá, např. z 10 rostlin 9 bez života a desátá viditelná jen lupou)
Jinak reklamace je u nich opravdu bez nervů a protahování, mailem poslat fotky a vysvětlit situaci.
Martina
|
|
|
|
|
|
|
host - 231.200 (?), 16.5.2010 11:55
To jsem potěšena, že reklamace vyřizují dobře, protože moje dvě hosty z 5 jsou opravdu jiné- mám s hostami dlouholetou zkušennost a těmhle opravdu ani čas k vybarvení nepomůže- jde zcela jistě o záměnu, jsou zcela obyčejné. Kaly už začínají kvést a hle - z osmi jsou zatím 4 zcela jiné / bílé + žlutá/- všechny měly být barevné-bílých a žlutých už mám doma dost, 1 zatím nekvetla. Takže budu opravdu reklamovat- to už snad proboha není náhoda. Držte mi palce, dám vědět. Jity
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|