Zazimování ryb

host - 224.58 (?)
24.9.2012 13:35

Niesom profi odborník ale odporučil by som KOI vybrať do nádrže s filtráciou a vzduchovaním. Ja tak robím už druhým rokom a kapríci sú bez problémov (klopem). Ku tomu vzduchovaniu, je dobré ho mať v najväčšej hĺbke, čím dlhšie stúpajú bublinky ku hladine tým viac kyslíka sa uvolní... Opakom je to v zime keď sa necháva vzduchovanie pár cm pod hladinou ako zábrana proti tvorbe ladu. Keby bolo vtedy na dne podstatne by ochladilo vodu už pri dne...

prikladám foto môjho zimoviska z 1000l nádrže. Obalená je 10cm polystyrénom.Je v bývalej kotolni a teplota vody v rozmedzí 10-12°C. Najlepšie by bolo okolo 22°C no financie mi nedovolujú vyhrievať...

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

host - 142.18 (?), 24.9.2012 8:30, zobrazeno: 13281x

Zdravím doma máme letost nové jezírko asi 4x2 metry s největší hloubkou 80 cm. Samozřejmě tu je asi 25 ryb (lín, karas,koi kapr, střevle, hrouzek a perlín) jsou to všechno letošní ryby takže jsou ještě malé, ale to co mě zajímá je to jestli vydrží zimu pod ledem nebo je dát do kádě se vzduchováním. Napadlo mě vylovit pouze koi kapříky a dát je v kádi se vzduchováním do sklepa a ostatní ryby nechat v jezírku. Nevím jak ostatní ryby co jsou v jezírku jsou na tom s odolností, ale problém bude je už jenom vychytat, protože jsou hodně plaché. Další věc co by mě zajímala pokud dám ryby do kádě jak je to se vzduchováním? voda má stříkát na hladinu nebo pouze strčit vzduchování pod vodu? Omlouvám se jestli to jsou hloupé otázky :), ale byl bych rád kdyby aspoň nějaké ryby přečkali zimu

host - 224.58 (?), 24.9.2012 13:35