Divné třešně
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 62.7 (?), 19.6.2008 8:42, zobrazeno: 9756x
Vůbec nejsem odborník - můj dotaz je možná naivní... Mám dvě malé třešně v podhůří Jizerských hor. Nyní, třetím rokem po vysazení konečně nejen silně kvetly, ale nasadily velmi mnoho plodů. V tuto dobu by se měly plody nalévat. Jejich růst se však zastavil a velká část z nich jakoby se začervená a zasychá... nevím o co jde. Je to, jako kdyby zplaněly. Listy při tom mají zdravé, skoro denně jsem je vydatně zaléval... Prvním rokem měla každá z nich asi dva-tři krásné plody a od té doby neplodily. O co jde a co mám dělat? Děkuji za radu. HOnza
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 99.120 (?), 19.6.2008 19:28
Dobrý den, máme podobný problém, ovšem naše třešeň je už 10 let stará. Nyní je to mohutný strom s velmi rozložitou korunou. Každoročně hodně kvete a nasadí velké množství plodů, které postupně dozrávají do tmavočervené barvy. Potud by bylo vše v pořádku, až na to, že plody jsou velikosti v průměru max. 1,5 cm a mají i malou pecku cca 0,4 cm. Vypadají jako ptáčnice, ale chutnají jako pravé chrupky. Můžete nám někdo poradit, čím to může být, event. zda tomu můžeme pomoci nějakými novými rouby. Karel
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 64.195 (?), 19.6.2008 20:32
Zdravi Honza z Vysociny:)
mam na zahrade asi 10letou tresen. Odrudu nevim, kupoval ji bracha. Prvni dva-tri roky tresne taky ani nedozraly, dalsi dvy roky mela mizene plody s minimem duzniny. Uz sem ji chtel odstranit, ale posledni tri roky dava krasne tresne plne stavy! Zkuste vydrzet a uvidite:)
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
hauser - Stříbrný Zahrádkář (383) - 113.121 (?), 20.6.2008 1:32