Divné třešně



vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18316) - 77.39 (?)
19.6.2008 20:23

Prvděpodobně Vám ušlechtilou odrůdu přerostla ptáčice, na níž byla třešeň naštěpována.
   Přeroubovat třešeň lze, ale výsledky nebývají tak dobré jako u jádrovin.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 62.7 (?), 19.6.2008 8:42, zobrazeno: 9538x

Vůbec nejsem odborník - můj dotaz je možná naivní... Mám dvě malé třešně v podhůří Jizerských hor. Nyní, třetím rokem po vysazení konečně nejen silně kvetly, ale nasadily velmi mnoho plodů. V tuto dobu by se měly plody nalévat. Jejich růst se však zastavil a velká část z nich jakoby se začervená a zasychá... nevím o co jde.  Je to, jako kdyby zplaněly. Listy při tom mají zdravé, skoro denně jsem je vydatně zaléval...  Prvním rokem měla každá z nich asi dva-tři krásné plody a od té doby neplodily. O co jde a co mám dělat? Děkuji za radu. HOnza

   
jekyll - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (498) - 214.25 (?), 19.6.2008 9:50

Niečo podobné sme rozoberali v inej diskusii. Ale zatiaľ bez záveru, pôvodca zostáva stále nepomenovaný.

      
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18316) - 77.39 (?), 19.6.2008 13:05

Taky nevím. Pozoruji to každoročně. Protože ale na větvích obvykle zbývá dost zelených plodů, které posléze dozrají normálně, považoval jsm to za jakousi analogii červnového propadu plůdků jádrovin. U mladého ošetřovaného stromku by to ale nedávalo smysl

         
host - 99.120 (?), 19.6.2008 19:28