Zahradnictví Na Zázvorce (Tatobity)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 205.204 (?), 17.11.2017 18:49
Súhlasím s p. Vysloužilom, pri broskyniach sadených na jeseň to môže mať význam, najmä v menej priaznivých lokalitách. Možno aj pri iných druhoch, ale to asi len v skutočne drsných polohách. Navyše, vrstva vosku (ak je svetlý) môže mať za následok aj oneskorenie rašenia, čo je po výsadbe priaznivé, lebo sa dovtedy stihnú viac rozvinúť koreňové vlásočnice.
Trnavsko 145 mnm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 168.23 (?), 27.12.2017 5:46
Zahradnictví není moc kvalitní. Na rostliny se dlouho čeká, komunikace emailem pokulhává. Pan Mařan se na stránkách chlubí návštěvami paní Bohdalové. Nicméně při komunikaci není tím milým pánem jako na videu. Navíc u popisu produktů jsou často velmi zavádějící informace.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 99.186 (?), 14.8.2018 17:00
Dobrý den, nevím možná jsem měl špatný den já i pan Mařan, ale s tak neochotným prodejcem zahradníkem jsem se ještě nesetkal. Tři týdny jsem čekal na odpověď e-mailem a nedočkal jsem se.Proto jsem se rozhodl osobně navštívit Zahradnictví na Zázvorce a pokusit se domluvit na moje otázky.Bylo mi řečeno, že na některé e-maily odpovídá když se panu Mařanovi chce.Chtěl jsem si u něho objednat určité rostlinky a udělat mu tržbu, bohužel se musím obrátit na ochotnějšího zahradníka.
Petr
|
|
|
|
|
|
|
host - 107.18 (?), 15.8.2018 8:52
Nezbývá mi než souhlasit. Před měsícem jsem poslala dotaz emailem ohledně zboží, o které jsem měla zájem, a odpovědi jsem se dodnes nedočkala. No nic, no... nakoupila jsem jinde.
|
|
|
|
|
|
|
host - 187.150 (?), 16.8.2018 7:41
Název zahradnictví si tato podvodná firma nezaslouží.Je to doslova překupnická firma, která "funguje" (ždíme)zákazníky na jaře a na podzim.Během roku nefungují.
Po mých smutných zkušenostech s totálně suchým Rubínem- Spur, kamarád z vojny mapoval situaci přímo na místě.S reklamací neuspěl, dostal lekci arogance.
Jan z pod Javorového
|
|
|
|
|
|
|
|