Kde sehnat RODEX
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 44.124 (?), 29.6.2007 11:32
Vážení dovolte mi příspěvek na toto téma likvidace hryzce atd. Do letošního jara mi hryzec zlikvidoval na jedné ze svých zahrad přes 70 ovocných stromků. Bojoval jsem s ním marně dva roky. Nakoupil jsem elektronické plašiče za několik tisíc korun. Nic nepomohlo. Vedl jsem konsultace s různými deratizačními firmami a vše bez úspěchu. Asi tak začátkem února letošního roku jsem začal aplikovat přípravek Liquid Gel a mohu říci, že úspěch je vynikající. Vypadá to že na podzim budu vysazovat nové stromky.
Milan Boštička
|
|
|
|
|
|
|
host - 80.127 (?), 23.7.2007 22:48
Likviduji hryzce minimálně tři roky. Trochu zabraly petardy, ale kdo by je stále odpaloval. Udělal jsem elektronické plašiče podle Amatérského Radia v počtu 3ks, napájené z trafa, vydávají zvukovou rázovou vlnu nepravidelně několikrát za hodinu (zahrada cca 2000m). Je zjevné, že jim to vadí,snaží se to zahrnout hlínou. Pro příští rok chystám vylepšení o snímač pohybu umístěný k plašiči, který bude spouštět elektrický výboj ze zapalovací cívky zavedený k elektrodám v zemi. Na prkénku je to odzkoušeno. Zatím jsem několik stromků dal do koše z kuřecího pletiva. Chci ale ještě zkusit uvedený Likuid Gel, ten by asi mohl být méně pracný. Také chci na podzim zakoupit stromky roubované na pláněti, na ty hryzci nejdou.. Bady
|
|
|
|
|
|
|
host - 153.107 (?), 3.8.2007 21:54
Někde jsem četl, že funguje slušně SAVO nalité do děr.blzj
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 10.6 (?), 1.10.2007 18:57
Savo nefuguje, zkoušel jsem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 204.208 (?), 3.10.2007 0:01
Konečně rozumný člóbrďa! Já doporučuji kočku každému a i v tomto diskusním fóru jsem několikrát radila kočku, kočku a zase kočku. Mám to vyzkoušené a na naše kočičí miláčky nedám dopustit. Zdravím - Daniela.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 1.251 (?), 3.10.2007 6:41