zkušenosti s firmou Bakker



host - 16.37 (?)
20.7.2008 15:42

Máme také velice špatnou zkušenost, 20,5,08 jsme obdrželi rostilinu "Katalpa", resp. tyčku s nějakým kořenovým systémem, která ani po třech měsících nejeví známky, že by ¨z ní mohl být stromek jak má být. Zůstává z něj pouze tyčka ani k rajčatům se nehodící. A přitom chceme-li se kontaktovat přs e-mail, obdržíme zprávu, že číslo je neplatné, telefonní spojení nefunguje. Asi firmě stačí, že dostane zásilku zaplacenou dobírkou a tím veškerý zájem o zákazníka končí.

moje číslo zákazníka 103.297.339

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

   
host - 199.211 (?), 18.5.2008 23:05

Zkušenosti mám dvě a nic moc- poprvé jsme objednali sluneční hodiny, jsme s nimi celkem spokojeni, akorát je nezvládli natřít jako v katalogu, museli jsme sami. Kvalita kovu není nic moc, po půl roce reznou.

Teď jsme chtěli získat prémii, tak jsme objednali květiny. Balík dorazil docela včas a vypadal dobře. Pobavila mě jedna z reakcí na téma červená tráva - místo 3 ks jedna ubohá rostlinka, která to následně nezvládla a uschla. Cibuloviny dobré, ale yucca (on to byl spíš kousek jejího kořene) se nějak neprobrala ze zimního spánku, asi zplesniví. No jo, tak jsem si koupila za stejné peníze na trhu jinou hezčí a velkou!, trávu si objednám jinde za nižší peníz a u Bakkera dobrovolně rostliny nakupovat nebudu... Katalogy, které mi chodí neustále (stejné, akorát obměněné vrchní strany) využiju jako inspiraci.

   
host - 16.37 (?), 20.7.2008 15:42

Máme také velice špatnou zkušenost, 20,5,08 jsme obdrželi rostilinu "Katalpa", resp. tyčku s nějakým kořenovým systémem, která ani po třech měsících nejeví známky, že by ¨z ní mohl být stromek jak má být. Zůstává z něj pouze tyčka ani k rajčatům se nehodící. A přitom chceme-li se kontaktovat přs e-mail, obdržíme zprávu, že číslo je neplatné, telefonní spojení nefunguje. Asi firmě stačí, že dostane zásilku zaplacenou dobírkou a tím veškerý zájem o zákazníka končí.

moje číslo zákazníka 103.297.339

      
host - 165.55 (?), 9.8.2008 21:41

Objednala jsem si u Bakkera asi dvakrát, dvakrát jsem reklamovala. Reklamaci mi vyřídili a teď se můžu potěšit nádherně silnými rostlinkami stračky a pomalu sílícími výhonky fontánové růže. I ostatní rostlinky jsou již ve formě. Pravdou však je, že fotky v katalogu jsou silně počítačově upravené, aby lákaly k nákupu. Valná většina rostlinek se dá nakoupit v jiných zahradnictvích a za řádově jiné ceny. U Bakkera si příště objednám jen "specialitky".

         
host - 60.73 (?), 2.9.2008 17:00

Já mám zkušenosti smíšené. Objednávala jsem již několikrát. Ten digitální foťák opravdu nebyl kničemu a ceny jsou velké, ale na druhou stranu levandule mi krásně kvete a rozrůstá se několik let. Maliny zatím první rok taky velké a chutné a amarylka a mininarcisy taky OK. Dodají to někdy poštou někdy autem přímo to je různé. A musím říct, že některé rostliny, např. jahody a mateřídouška se mi neujaly vůbec.

Tak hodně štěstí ať už kdekoliv.

      
host - 207.103 (?), 15.12.2008 19:29

Musím potvrdit všechny špatné zkušenosti, o kterých tu byla zmínka. Před lety, kdy v ČR Bakker začínal a kdy ještě bylo obtížné sehnat některé atraktivní rostliny u tuzemských zahradnických firem, mělo ještě smysl si u něj objednat, přestože ceny byly a jsou nehorázné. Navíc se ještě tehdy člověk mohl spolehnout na to, že dostane to, co si objednal a v dobré kvalitě. Dnes i tyto jistoty padly.

Zuzana V.

   
Papezova - (1) - 54.192 (?), 3.1.2009 15:59

I já jsem před dvěma roky neučinila s touto firmou zrovna nejlepší zkušenosti. Do jejich rostlin jsem investovala několik tisíc, polovina rostlin se mi však ani neujala. Důvodem je patrně to, že firma distribuuje zboží třebas i deset dnů po zabalení - zjistíte to z dodacího listu. Když Vám nějaká rostlina leží tak dlouho v krabici kdoví kde a pak ještě cestuje několik dnů poštou, není divu že přežijí jen opravdu exkluzivní jedinci. Protože jsem je e-mailem dost dlouho deptala reklamacemi, něco mi poslali znovu aniž by to chtěli zaplati, ale bylo to tak vysilující, že jsem si dál nic neobjednala, prostě jednou a dost.

      
host - 203.121 (?), 6.2.2009 10:50

Naše zkušenosti jsou stejné, mizerné sazenice za nehoráznou cenu. Po naší urgentní žádosti o vymazání z registru zákazníků a nezasílání trapných soutěžních letáků v roce 2008  - žádná reakce, vše probíhá dál. Hodnotíme jako velice neseriozní jednání. proch.

         
host - 203.121 (?), 9.2.2009 16:26

K tomu bych připojila i nutnost minimální objednávky za 400,- kč, proberete-li se katalogem vždy je cena u jedné položky pod touto částkou, takže si musíte objednat třeba i to co sevám zrovna nehodí, ale stojí co nejméně. To je nehorázné zvyšování tržeb. Proto u nich už nic nenakoupím.

      
host - 61.210 (?), 25.3.2009 10:25

Od Bakkera jsem objednával dohromady 4x; v prvních třech případech přišly dodávky v požadovaný čas a v odpovídající kvalitě (s jedinou vyjímkou jedné nedodané položky), vše se ujalo a dodnes mi roste. Špatnou zkušenost mám z loňska, kdy mi dodávka přišla s velkým zpožděním (sázet jarní narcisy v červnu opravdu nic moc), navíc část suchá a část nahnilá - přesto se mi asi 50% rostlinek ujalo. Studováním dodacího listu jsem zjistil, že zabalená dodávka někde ležela 2 týdny před odesláním.

Souhrnné hodnocení tedy 75%.

   
host - 68.71 (?), 3.4.2009 10:52

Dobrý den.  Naše zkušenosti jsou ty nejhorší. Vše je předražené. Dlouhá doba dodání. Kdysi zaslaný eukaliptus zašel cca po dvou měsících, loňská zásilka durmanů-katastrofa, ale aspoň jsme to vyreklamovali. Letos zásilka-listy mají jakousi kadeřavost a z pěti už jedna zašla-tentokrát reklamace krkolomná, a proto jsem se obrátil na server pro ochranu spotřebitele.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Pracovní stůl skládací26.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika