Dobrý den, zkušennosti se společností Bakker máme bohužel jenom špatné. Můj otec (86 let) u nich objednává již 5 let. Každý měsíc minimálně jedna zásilka. Cca 80% všeho co obdržel nepřežilo, a přitom otec vždy byl velký zahradník. Navíc všechny zásilky jsou dražší než v místních zahradníctvích. Jediný důvod proč zásilky můj otec objednával je, že mu vždy přišlo potvrzení, že je jediný a potvrzený výherce někdy 280tis.Kč, někdy 650tis.Kč, jindy i milion Kč. Pochopitelně nikdy nic nevyhrál, ani nemohl vyhrát, protože si nikdy nedočetl, že podmínky výhry může společnost Bakker kdykoliv změnit. Takže výsledek tohoto lidského hyenismu, který bohužel není právně postižitelný je, že takto starý důchodce utratil za poslední 2,5 roku přes 200tis.Kč, které za svého života našetřili s babičkou. Utratil tyto peníze za balíčky, které zprvu objednával, a následně už mu chodili i bez objednávky. Bohužel schopnost, těchto starých lidí, rozeznat co je rozumná objednávka a co už je bezmezné okrádání starých důchodců, se blíží nule. Takto staří lidé už opravdu nejsou schopni rozeznat tyto podvody společností jako je Bakker a nechají se unést potvrzením o neexistujících výhrách. Moc bych si přál, abychom všichni dohlíželi na své stařečky, aby nemohli opakovat chybu mého otce. Aby ze svýh skromných důchodů a těžce našetřených peněz přestali přizpívat do plných kapes miliardářů, jejichž firmy jsou registrovány v daňových rájích, jako je například Holandsko. Přeji všem hodně štěstí! Martin Moravec