Pnouci ruze do velkeho truhliku

Stroblova.mirka - (8) - 214.167 (?)
11.5.2009 23:37

Dobrý večer, asi mě paní Lili nepochválí, jsem laik, ale mě by se do nádoby líbila růže Eric Tabarly, má být dlouho kvetoucí, pnoucí, vonící, no prostě super. Tedy dle helpmefind. Co udělá v nádobě je otázka, další otázka je kde ji sehnat. Má-li někdo nějaký tip, děkuji za něj. Mirka

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

Stroblova.mirka - (8) - 214.167 (?), 11.5.2009 23:37

Dobrý večer, asi mě paní Lili nepochválí, jsem laik, ale mě by se do nádoby líbila růže Eric Tabarly, má být dlouho kvetoucí, pnoucí, vonící, no prostě super. Tedy dle helpmefind. Co udělá v nádobě je otázka, další otázka je kde ji sehnat. Má-li někdo nějaký tip, děkuji za něj. Mirka

Lili - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (337) - 205.215 (?), 12.5.2009 16:23

Naopak Vás Mirko musím pochválit. O chlorotickém žloutnutí listů to říkáte naprosto správně. Je to nepoměr vápníku a železa v půdě, vyjímečně také nedostatek hořčíku, je to následek jednostranného hnojení. To se dá odstranit změnou značky hnojiva, nasazením rychlepůsobících listových hnojiv s obsahem stopových prvků. U růží tenhle problém nemám, zase tolik je nepřekrmuji, ale viděla jsem chlorózu u opečovávaných a překrmovaných růžiček. Trápila mně u surfinek, tam zmizela po aplikaci specielního hnojiva pro surfinie s vyšším obsahem železa a stopových prvků (určitě by šlo aplikovat i na růže).