Jaká růže k plotu?



host - 25.2 (?)
26.5.2014 15:49

Pokud se jedná o omezení pohledu a zvýšení soukromí a intimity zahrady. rozhodně nezatracujte možnost použít výsadbu "SADOVÝCH RUŽÍ". Nezaměnovat s pnoucími. Odrud a barevných kombinací je mnoho, jako ostatních. Je v tomto případě je vhodné vedení mezi pevnými oplotenkami, aby ruže nepoškodily pletivo. Stačí k tomu střšní latě které habitus ruží spolehlivě schová.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

ivet - (2) - 0.62 (?), 18.3.2010 17:59, zobrazeno: 14392x

Prosím o radu - velmi se mi líbí růže a chtěla bych je vysadit na zahradu k drátěnému plotu v délce asi 5 metrů- viz foto. Zahrada je orientovaná jihozápadně, slunce sem svítí celý den. Růže by měly dosahovat výšky plotu a zabránit pohledům ze sousední zahrady. Někde jsem viděla krásnou kombinaci vzrostlých žlutých růží podsazených levandulí. Jsem ale začátečník a nevím, jaký druh růže (a příp. levandule) se k tomuto účelu hodí (popínavé, nebo stromkové - ty asi potřebují volný prostor a k plotu spíš nepůjdou..?) Děkuji za tipy a rady.

zahrada
zahrada
   
host - 230.129 (?), 18.3.2010 18:27

ahoj - jsou růže, které se sadí i jako živý plot. třeba Queen Elizabeth- je jich více. nebo druhá možnost je sadová růže- více keřů za sebou. krásné jsou Angličanky. -třetí možnost jsou popínavé. asi nebude stačit jedna. stromkové moc intimitu nezaručí.  teď se růže budou prodávat v zahrad..centrech .   K.

      
host - 67.102 (?), 22.3.2010 12:59

Dobrý den,