Co Vaše réva 2016
|
|
|
|
host - 153.9 (?) 27.2.2016 23:34
Dobrý den,
zdaleka nejsem odborník, mám jen pár hlav na radost, proto mne berte s rezervou. Vloni jsem stříhal začátkem února, v polovině února jsem udělal několik drobných oprav. Původní řezy netekly vůbec, opravy během dvou týdnů začaly plakat. Proto jsem letos řezal už koncem ledna a dal jsem si záležet, abych udělal všechno najednou. Zatím nepláče ani jeden řez.
JZ
JM, 200 mnm
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 101.6 (?), 5.2.2016 15:10
U nás dnes osříháno, Chrudimsko, 300m.n.m., Vypadá to na pomrznutí jedné sazenice Primavery (na podzim vysazená). František
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 56.166 (?), 25.2.2016 23:06
Polovica hláv tj asi 30 plače už týžddeň. Ostrihané 3 týždne dozadu. Miesto rôzne - voľný priestor, záhrada, pri stene - bez rozdielu. Poloha 380mnm Banská Bystrica. Vnímam to tak, že všetko bude skôr, predvčerom som videla žabu na ceste a zachraňovala salamandru, ktorá preliezala zjazdovku z technického snehu a stuhla chladom. Zima skončila a jar je v plnom prúde...
Alena
|
|
|
|
|
|
|
host - 153.9 (?), 27.2.2016 23:34
Dobrý den,
zdaleka nejsem odborník, mám jen pár hlav na radost, proto mne berte s rezervou. Vloni jsem stříhal začátkem února, v polovině února jsem udělal několik drobných oprav. Původní řezy netekly vůbec, opravy během dvou týdnů začaly plakat. Proto jsem letos řezal už koncem ledna a dal jsem si záležet, abych udělal všechno najednou. Zatím nepláče ani jeden řez.
JZ
JM, 200 mnm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 89.175 (?), 1.3.2016 9:39
Dobrý den, na podobné téma Řez révy - teď? jsem napsal: