|
Maliny nerostou, 26.6.2023 DObrý den, mám dotaz. Nerostou mi maliny. Resp to rozdělím na 2 problémy. 1) maliny sice vyhodily nový výhony, nechala jsem u novější (2 roky) maliny 3 výhony u o rok starší (3 roky) 5 výhonů - samozřejmě ty nejsilnější a zbytek šel nemilosrdně pryč.... celý příspěvek > |
 |
Stovky broučků v hlíně u okurek nakladaček, 9.6.2023 Jsou jen na hlíně - listů se to ani nedotklo, takže žravý savý hmyz to není... uhnilá možnost to je - 2 dny tu ustavičně pršelo, ale přijde mi to na uhnití velmi rychlé - 2 dny deště... |
 |
|
 |
Neořezaná meruňka, 28.7.2022 Dobrý den, má asi vážnej problém. Jsem totální začátečník v pěstování čehokoliv, nicméně věc se má tak, že jsem na podzim zasadila meruňku, která měla zastřižené nějak větve už ze zahradnictví. Já si myslela, že to stačí a teď jsem narazila tady na... celý příspěvek > |
 |
Kvetení brambor, 10.6.2022 Mě jde spíš o to, že jsem všude četla, že kvetení a tvorba hlíz má nějakou souvislost - tak mám strach, abych vůbec z těch svých 10 opečovávaných rostlinek něco měla :-D |
 |
Kvetení brambor, 9.6.2022 Zdravím - mám zasazené 2 odrudy brambor - Anuschky a Agrie. Nicméně Agrie už mi jdou do květu a Anuschky ne - je to velkej průšvih? Přijde mi divný, že velmi raná odruda nekvete a poloraná až polopozdní už kvete. Sázený byly v první polovině dubna... celý příspěvek > |
 |
Růst rybízu, 26.4.2022 Děkuji za rady. Přidala jsem tam tak ne plnou menší lopatu kompostu a cereritu byla opravdu malá hrstička, a´t to nepřehnojím. A v tomto případě jsem něžná vždycky, nějaké hrubé zakopávání se nekoná, používám vždy jen svoje ruce :) Jak hluboko jsem... celý příspěvek > |
 |
Růst rybízu, 25.4.2022 To je samozřejmě možné, nicméně zmetci jsou to až teď - do nedávna jsem na ně mluvila hezky a mile :) |
 |