Příspěvky uživatele - 49.131

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Snizeni obsahu zeleza a manganu, 17.8.2009
Co to znamená doladění vody hypermanganem mohl by jste se o tom rozepsat?Má hypermangan obdobný činek na vodu jako ozon?V jakých situacích používáte hypermangan?Děkuji
Jezirko - vhodna filtrace atd, 17.8.2009
Prosím vás a jaké máte zkušenosti se zeolitem?
Vzduchovač či turbínu, 17.8.2009
Ja nejsem odborník poradili mně to ve firmě která bakterie dodává.Vyyzloušel jsem to a u mně to fungovalo.Tak jsem se chtěl podělit o své zkušenosti s ostatními tod vše.Co se týče průtoku tak mně bylo řečeno že by nemněl byt vyší než 3krat za 24... celý příspěvek >
Snizeni obsahu zeleza a manganu, 16.8.2009
Na jednom zahraničním foru jsem se dočetl že ozonizace sníží obsah železa i manganu ve vodě.
Kam s UV lampou?, 16.8.2009
Hueckstedt, hojně citovaný klasik moderní akvaristické chemie, v souvislosti s ozonizací varuje: „Také zde škodí předávkování; také zde je třeba vyhnout se dlouhodobému používání. Rozhodně nesmíme nechávat tento přístroj nepřetržitě v provozu jen... celý příspěvek >
ozonoizace> - voda protéká zařízením, které díky el. výbojům produkuje silně reaktivní ozón, který jednak velmi oxiduje NO2 na NO3 jednak působí toxicky na vodní organismy -! ve vyšší koncentraci i na ryby, zařízení je nutno důsledně užívat dle... celý příspěvek >
Děkuji za vaší vyčerpavajicí odpověd.
Vzduchovač či turbínu, 16.8.2009
Všude na internetu se píše jak působí spravná dezinfekce ozonem na zdraví ryb.Pomáhá při filtraci atd.Mohl by jste nam toto potvrdit s vlastních zkušenosti?