Příspěvky uživatele - 158.9

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Křovinořez Oleo mac 746T - porucha, 11.5.2010
Tak Béďa na mě z vysoka!! A to jsem chtěl jen odpověď zda-li to dokáže opravit, nebo jestli musím koupit celý nový díl. Asi nemá čas...:-(
Okousané stromky, 7.5.2010
Měl jsem letos podobný problém.Mylně jsem se domníval, že z ovocných stromků chutnají zajícům jen jabloně. Letos se mi vrhli na loni koupenou třešeň vyšlechtěnou v Plzni.Také se vrhli na špendlíky a okusili i trnky.Koruna třešně je v háji, ale... celý příspěvek >
Krovinorez - poradte, 5.5.2010
Souhlasím s Radkem.I když nejsem žádný odborník, ale na tak velkou plochu bych rozhodně volil stroj s čtyřtaktním motorem. Velmi brzy se Vám vyšší investice do stroje vrátí. Spotřeba benzínu je výrazně nižší, tak o dvě třetiny. Zaslechl jsem od... celý příspěvek >
Krovinorez - poradte, 2.5.2010
Na takovou plochu bych si rozhodně takovou jednohubku nekupoval.Možná vydrží záruční dobu-možná!!
Křovinořez Oleo mac 746T - porucha, 2.5.2010
Vytočit nové silony problém není.Myslím, že pokud jde o vyměnitelnou součástku, tak určitě tento silon nemůže být až zas tak drahý.Jenže jak ho odtamtud dostat? Vypadá to (směrem od motoru)-silon, pak 3 ložiska a pak zase silon.Ložiska zdá se jsou... celý příspěvek >
Křovinořez Oleo mac 746T - porucha, 1.5.2010
Tak jsem analizoval chybu a je problém v alu tyči. Vypadá to na ta silonová pouzdra. Lze je vyměnit, nebo musím zakoupit celou alu tyč? Případně dokáže to Béďa přelisovat? Příjde mi 1690 kč docela dost, kvůli kousku silonu!!
Už nastal čas roubovat za kůru?, 23.4.2010