Křovinořez Oleo mac 746T - porucha
|
|
 |
 |
borax - Bronzový Zahrádkář (88) - 158.9 (?) 19.4.2010 20:21
Jsem tazatel a nějaký den jsem tu nebyl.Moc práce na zahradě..Pánové v době, kdy jsem já kupoval křovinořez se 7 letá záruka ještě neposkytovala. O stroj se starám po celou dobu sám. Olej do benzínu jen značkový(nikoliv M2T) a mazivo taktéž jedno z nejlepších(značky záměrně neuvádím). Na tom se nevyplatí šetřit. Ty ložiska v převodu hlavy jsem měnil s kamarádem a vše je O.K. Nerad montuju něco na co nemám, ale toto bylo vcelku v pohodě. Zmíněné pazvuky jsou stále stejné, proto ten dotaz. Jen jsem celou dobu co stroj mám netušil, že se maže také vnitřek hřídele!! A jak taky.Maznice tam nikde nevidím:-) No vyzkouším ještě to ložisko u motoru a když to nepomůže budu holt muset k Béďovi. Jinak co se týká záruky: Hned po koupi stroje mi z výfuku teklo takové množství oleje, že jsem po sečení záda jak ropák.Reklamoval jsem to a vyměnili mi nějaké gufero u motoru.Nevím, nerozumím tomu.Každopádně mi to po nějaké době udělalo zase i když méně.Vzhledem, že stroj byl ještě v záruce dal jsem ho do opravy.Béďa stroj rozdělal a údajně nic nezjistil. Jen přišel na to, že olej Castrol, který jsem dal do benzínu, není dost dobrý pro jejich stroj a já udělal obrovskou chybu.(Oprava trvala déle než měsíc!!) S tím, že pokud příjdu příště tak si opravu zaplatím.Od té doby mi olej z výfuku nešel(asi zázrak, nebo co).No a tu obrovskou chybu dělám doteť :-) Stroj má nasečeno opravdu hodně a nárok tedy na nějakou tu opravu má.Musím teď dokonce koupit nový postroj. Ten původní není a nikdy nebyl nic moc a už se trhá.Sakra tu značku oleje jsem prozradil, snad to neva...:-)
Za potencionální další rady předem děkuji
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 90.168 (?), 18.4.2010 22:12
Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné, aby kupující předložil společnosti Mountfield a.s. příslušné dokumenty, a to zejména prodejní doklad, záruční list apod.
Radku to ale celkem sedí i s tím apod. - na zákonnou záruku 2 roky stačí jakýkoliv doklad kde je uvedeno co, kde a kdy se kupovalo. Tj. účtenka, faktura, potvrzený záručák, dokonce to může být i čestné prohlášení příp. + svědek.
Na prodlouženou záruku si už může prodejce nadiktovat podmínky jaké chce, tj. vyžadovat servisní prohlídky a jiné výmysly. (ale jinak M. opravdu nemusím) Gl.
|
|
 |
|
 |
 |
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 18.4.2010 23:36
Co je třeba předložit při uplatnění reklamace v záruční lhůtě, je legislativně dáno, pokud dovozce, výrobce poskytuje jakoukoliv jinou záruční dobu, delší než dle Občanského zákona, pak nelze pořebné náležitosti v reklamačním řádu specifikovat jako a pod.! Účtenka, faktura, jsou prodejním dokladem, čestné prohlášení dokladem tzv. náhradním (např. při zničení prodejního dokladu při povodních). Potvrzený záručák je dalším legislativně stanoveným dokladem. A pod. není ničím a zároveň je i čímkoliv! Souhlasím, například podmínku, že reklamující příjde v důchodkách a parukou na hlavě.
U pana Skácela vidím také jeden možný problém, humbuk, který může nastat po zjištění, že si sám vyměnil ložiska v převodu !
|
|
 |
|
 |
 |
|
borax - Bronzový Zahrádkář (88) - 158.9 (?), 19.4.2010 20:21
Jsem tazatel a nějaký den jsem tu nebyl.Moc práce na zahradě..Pánové v době, kdy jsem já kupoval křovinořez se 7 letá záruka ještě neposkytovala. O stroj se starám po celou dobu sám. Olej do benzínu jen značkový(nikoliv M2T) a mazivo taktéž jedno z nejlepších(značky záměrně neuvádím). Na tom se nevyplatí šetřit. Ty ložiska v převodu hlavy jsem měnil s kamarádem a vše je O.K. Nerad montuju něco na co nemám, ale toto bylo vcelku v pohodě. Zmíněné pazvuky jsou stále stejné, proto ten dotaz. Jen jsem celou dobu co stroj mám netušil, že se maže také vnitřek hřídele!! A jak taky.Maznice tam nikde nevidím:-) No vyzkouším ještě to ložisko u motoru a když to nepomůže budu holt muset k Béďovi. Jinak co se týká záruky: Hned po koupi stroje mi z výfuku teklo takové množství oleje, že jsem po sečení záda jak ropák.Reklamoval jsem to a vyměnili mi nějaké gufero u motoru.Nevím, nerozumím tomu.Každopádně mi to po nějaké době udělalo zase i když méně.Vzhledem, že stroj byl ještě v záruce dal jsem ho do opravy.Béďa stroj rozdělal a údajně nic nezjistil. Jen přišel na to, že olej Castrol, který jsem dal do benzínu, není dost dobrý pro jejich stroj a já udělal obrovskou chybu.(Oprava trvala déle než měsíc!!) S tím, že pokud příjdu příště tak si opravu zaplatím.Od té doby mi olej z výfuku nešel(asi zázrak, nebo co).No a tu obrovskou chybu dělám doteť :-) Stroj má nasečeno opravdu hodně a nárok tedy na nějakou tu opravu má.Musím teď dokonce koupit nový postroj. Ten původní není a nikdy nebyl nic moc a už se trhá.Sakra tu značku oleje jsem prozradil, snad to neva...:-)
Za potencionální další rady předem děkuji
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 78.38 (?), 2.5.2010 9:39
Přiznám se, že trubku křviňáku jsem rozebrano neměl, ale nebylo by řešením nechat vytočit od soustužníka tyto futra a pehodit je?
Ivan
|
|
 |
|
 |
 |
|
borax - Bronzový Zahrádkář (88) - 158.9 (?), 2.5.2010 12:12
Vytočit nové silony problém není.Myslím, že pokud jde o vyměnitelnou součástku, tak určitě tento silon nemůže být až zas tak drahý.Jenže jak ho odtamtud dostat? Vypadá to (směrem od motoru)-silon, pak 3 ložiska a pak zase silon.Ložiska zdá se jsou O.K.Dle tyče byla i řádně namazána.
Nemá Béďa nějakou Help mailovou adresu?Alespoň vědět jestli je tyč v háji, nebo zda-li jde opravit.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 118.44 (?), 3.5.2010 14:39
Béďa má přece servis u každé prodejny, jestli si troufáte na opravu tak tyč musíte nejdříve rozdělat a zjistit co je špatné, my jsme u firemního měnili úhlovou hlavu taky se dala koupit i jiné náhr díly na karb a pod.Pokud budete vědět co vlastně potřebujete tak to zkuste se tam zeptat třeba vám pouzdra bezproblémů prodají a jestli né tak potom jedině ten soustružník.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 239.112 (?), 3.5.2010 17:09
Mají helpdesk - adresa je: servis.helpdesk@mountfield.cz
|
|
 |
|
 |
 |
|
borax - Bronzový Zahrádkář (88) - 158.9 (?), 11.5.2010 0:46
Tak Béďa na mě z vysoka!! A to jsem chtěl jen odpověď zda-li to dokáže opravit, nebo jestli musím koupit celý nový díl.
Asi nemá čas...:-(
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|