Sazenice rajčat jdou do květu
|
|
 |
 |
host - 76.254 (?) 6.4.2011 15:34
Nevím, kde a v čem je máte, ale já bych je postupně otužoval, tj. přes den vynesl ven a pozorně hlídal předpověd nočních teplot, jestli je večer hodím domů nebo je venku už i nechám - někde u zdi apod., případně pod textilií. zase záleží, kam je budete sázet - já je v Polabí do foliovníku dával už několikrát kolem 20.04. a případně s pomocí netkané textilie se jim nikdy nic nestalo. Jinak teda ale sít 22.02. a 06.04. mít květy, to musím přiznat, že se mi nikdy nepovedlo. Jinak že jsou vysoká to nevadí, můžete je potom dát třeba 1/3 nebo 1/4 do země-šikmo, pustí si kořeny... Kdybyste mi chtěla dělat sadbu tak se ozvěte:-))) Jaká je to odrůda? Honza
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 77.211 (?), 6.4.2011 15:01, zobrazeno: 15960x
Dobrý den,
potřebovala bych poradit. 22. února jsem vysela semínka rajčat. Jsem začátečník a poprvé si pěstuji sadbu doma. Sazenice rajčat už začínají jít do květu a jsou velké cca 35 - 40 cm. Nevím co dělat. Jestli je dát už ven, ale bojím se že mi všechny odejdou. Budu ráda za každou radu. Děkuji.
Kořánová
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 76.254 (?), 6.4.2011 15:34
Nevím, kde a v čem je máte, ale já bych je postupně otužoval, tj. přes den vynesl ven a pozorně hlídal předpověd nočních teplot, jestli je večer hodím domů nebo je venku už i nechám - někde u zdi apod., případně pod textilií. zase záleží, kam je budete sázet - já je v Polabí do foliovníku dával už několikrát kolem 20.04. a případně s pomocí netkané textilie se jim nikdy nic nestalo. Jinak teda ale sít 22.02. a 06.04. mít květy, to musím přiznat, že se mi nikdy nepovedlo. Jinak že jsou vysoká to nevadí, můžete je potom dát třeba 1/3 nebo 1/4 do země-šikmo, pustí si kořeny... Kdybyste mi chtěla dělat sadbu tak se ozvěte:-))) Jaká je to odrůda? Honza
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 144.45 (?), 10.5.2017 9:47