Jaké tyčky k rajčatům?

host - 174.178 (?) 
27.5.2009 14:32, zobrazeno: 140866x

Dobrý den. Jsem naprostý laik a proto se chci zeptat, jaké tyčky k podpoře keřičkových rajčat mám pořidit? Myslím tím, jestli stačí nějaké vyrobit, utrhnout proutky v lese, nebo je lepší koupit nějaké nové, chemicky upravené od roztočů, atp.,? Děkuji.

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna

Delkim - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (152) - 215.123 (?), 27.5.2009 14:58

není keříčkové rajče jako keříčkové, liší se to samozřejmě mimo jiné i velikostí plodů! pokud jde o keříčkové rajče, jež nasadí maličké cherry rajčátka, tak pak tyčky nebudete potřebovat...

ale pokud to bude keříčkové balkónové co jsem napřiklad koupil loni v Praze Modřanech, tak to potom budete sklízet 40-60g plody a budete mít hooodně práce to podpořit nějakou speciální konstrukcí... klasická malá tyčka by nestačila, v tom truhlíku totiž nebude mít "základnu" na to, aby sama držela!

máte je v truhlíku a nebo na záhoně?

jinak je to jedno, kdekoliv v zahradnictví nebo Bauhaus a spol. koupíte bambusové tyčky, kovové, plastové, atd... je to jedno... co komu vyhovuje...

host - 180.2 (?), 27.5.2009 15:01

Hozno, Honzo, keříčkové rajče nepotřebuje žádnou oporu, ale tyčkové, to jo, to je jiná.

host - 174.178 (?), 27.5.2009 16:08

Mám keříčkové na balkon v truhlikách... Pokud narostou nad 50cm, tak ani tehdy tyčky nedávat? Zatím je tak vysoké nemám, ale zdá se mi, že mohou takto vyrůst a že nebudou mít takovou sílu plody udržet...:) Jsem ale začátečník...

Zahrádkářský kacíř - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (391) - 235.249 (?), 28.5.2009 0:16

Nemusíte, samy zesílí.

host - 16.190 (?), 27.5.2009 15:00