Jaké odrůdy rajčat na balkon?

PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6610) - 9.2 (?)
28.2.2013 17:16

Chyba to byla. Co s tím přece uvidíte sám. Pokud to zajde, ještě je čas to přesít. Vilma je dobrá volba, jsou kompaktní, nenáročná a dobře rodí. Rajčata jsou možná trochu kyselejší, ale to je podle chuti každého. Kupte si Previcur pokud existuje a jakmile začnou klíčit, použijte.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna

host - 111.225 (?), 11.3.2013 12:54
Dobrý den, nejsem odborník na rajčata a chtěl bych je zkusit pěstovat v samozavlažovacích truhlících místo muškátů venku na parapetu. Má s tím někdo zkušenosti? Jako první jsem našel Tiny Tim Superranné, ale v diskusích čtu i o dalších odrůdách. Rajčátka budu mít hlavně pro děti, takže sladší, nemoučnatá. Co by jste mi doporučili? Bydlíme v nadmořské výšce 590 m.. a běžná rajčata venku z poloviny nedozrají. Časem plánuju skleník, ale tohle by mohlo být zajímavé, nahradit muškáty minirajčatama. Případně jakou doporučujete hlínu, atd. Děkuju moc, Jirka

Jamieee - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (622) - 166.3 (?), 22.2.2012 18:04

odrůdy na balkon doporučuji vypěstovat svépomocí! každý rok je tady spousta lidí, co si koupí v marketech hotové sazenice a ve skutečnosti to pak není úplně ta odrůda co měla být...

na zahradě to jde, ale na balkóně když plánujete malý keřík a ono je to klasické tyčkové tak to bývá problém...

inula - (4) - 144.89 (?), 26.2.2012 9:40

U dcery ověřeno na balkoně keříčkové rajče Vilma a Karla, z tyčkových Bejbino F1 a Perun.Jinak bych ještě doporučil tyčkové Parto F1 a Cherrola F1. Z keříčkových pak Darinka F1 a Šejk.

host - 36.180 (?), 2.4.2012 1:12