folie na hlinu, aby nerostl plevel

host - 230.104 (?)
10.4.2008 23:31

Je vhodné použít folii na části pozemku se sklonem něco kolem 20°? Není lepší jen navézt mulč.kůru nebo kačírek? Jsem zahradník začátečník. Markéta

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 88.74 (?), 25.4.2006 20:48, zobrazeno: 18268x
zdarec lidi,
tento rok jsem se rozhodl jit sve lenosti vstric a zeptat se vas na radu, jestli existuji a nakolik jsou vhodne folie, aby nerostl plevel. Budu pestovat ve skleniku i venku, prevazne papriky a rajcata a rad bych, aby tam bylo co nejmin plevele.. mohli byste mi poradit, jestli na to existuje nejaka ta vecicka? :) prej rajcata plesnivi, kdyz je tam ta folie, za vsecky rady a postrehy moc dik.
Kozel Zahradnik*

host - 53.123 (?), 27.8.2006 18:28
Já dávám posekanou trávu okolo rajčat i paprik, půda tolik nevysychá.

host - 87.2 (?), 7.3.2007 12:13

Zdravím,

tak  se skleníkem zkušenosti nemám, ale na venkovní záhony s rajčaty jsem používala černou netkanou textili. Plevel se k rajčatům nedostane i bez plení je prostor mezi rostlinami volný a vzdušný a tím se riziko plísně zmenšuje. Rozhodně netkaná textilie žádnou plíseň nevyvolává  (ale pozor, textilii ne folii - PVC).

Ramon - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (174), 7.3.2007 14:15
Ano, použijte netakanou textilii já používám asi 5 let už černou,m ale ted je v módě bílá. nevím jestli má nějaké jiné výhody.

host - 85.27 (?), 7.3.2007 14:50
Myslím, že bílou se zakrývá, černou se nastýlá.

host - 29.162 (?), 7.3.2007 15:36