Stihl MS 251 made in China?



host - 227.165 (?)
27.9.2017 9:08

To, že je pohodlné a IN, kupovat po netu, máš pravdu, ale jen do té doby, kdy je dodávka úplná a přežije záruční dobu. Když se tak stane, tak ani jeden had, nebo úhoř se neumí tak krouti, jako internetový dodavatel.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 227.165 (?), 27.9.2017 9:08

To, že je pohodlné a IN, kupovat po netu, máš pravdu, ale jen do té doby, kdy je dodávka úplná a přežije záruční dobu. Když se tak stane, tak ani jeden had, nebo úhoř se neumí tak krouti, jako internetový dodavatel.

                     
host - 36.152 (?), 27.9.2017 19:00
To je pravda o internetových úhořích 😁,taky dnes by jsem do toho nešel.Ani u stihlky, kde reklamaci nepředpokládám, tam je převážně chyba na straně obsluhy nebo nevhodně zvoleného modelu.Kdysi měl doma pilu jen lesák, dnes je v každý chalupě (s někdy ne jenom jedna),ale né každý má tu praxi nebo zkušenost s ní.Spíše mě překvapuje, že ostatní známé značky i s autorizovaným zastoupením se nepoučili a prodávají po netu.Kdo čte mimo mě dnes návody?Osobní předání předchází škodám, zvlášť vhodné pro nezkušené uživatele.A už jsem padnul na prodejce, který nezajišťoval pozáruční servis, pokud to nebylo u něj koupeno a to né, že by nechtěl, ale nemohl z důvodu kapacity servisu-čekací doby by byly na měsíce, což je nesmyslné.Osobně si nyslím, že jde proti filozofii značky, která se prezentuje zajištěným pozáručním servisem.Koupím třeba pilu z druhé ruky z jižních čech, bydlet budu na moravě a jsem tudíž bez servisu???
                     
host - 73.246 (?), 27.9.2017 19:16
prodavat chce aji stil a bez netu sou dnes v cudu nejlepsi znacky mladi do obchodu nejdou akorat na hadry a sminky kavicka posedet veci se kupojou na netu podle ceny zaruka je neplasit neplasit
                     
host - 199.94 (?), 27.9.2017 19:19
Hmm tak do toho nechoď lidi kupujou na netu a záruku servis maj.
                     
host - 148.67 (?), 27.9.2017 20:18

Máš pravdu, že lidi kupují na netu, ale kolik jich od reklamace ustoupí pro nepřiměřené požadavky, to nikdo neví. Zřejmě jsi se ještěs něčím takovým nesetkal, anebo je ti šumafuk, že dostaneš telefon s Finska s rozbitým ochranným sklem, které nemáš šanci vyreklamovat. Taky ti nepomůže ČOI a tím pádem ti zbývá soud a protože nemáš na Sokola, tak se výsledek stává velmi nejistým, tak raději zbalíš kufry a necháš to plavat, protože to může skončit exekucí na tvůj majetek.

                     
host - 36.152 (?), 28.9.2017 3:35
To je moc všeobecné.Největší slevu na netu jsem získal 30tis.,konečná cena byla 185tis. a vězte, že poskytnutá sleva měla nahradit servisní úkony a opravy po dobu záruky.Kdo si odepře několik desítek tisíc s pak ze zbývajícího zisku bude hradit záruční úkony?Nikoho neznám.A pro mě to byla jistota, že nemám v ruce jen canc papíru v podobě záruky.V záruční době jsem proinvestoval jen 2000,- za oleje s vlastní výměnou.Další z možností, které jsem využil u něčeho jiného, byla smluvní síť servisů, to taky ušlo.Poslední možností kterou jsem využil, bylo přímo zastoupení dané značky se servisním zázemím.Prostě-koupě po netu a možnosti záruky je spousta, proto doporučuji si to zjistit před koupí, sleva nebývá zadarmo.Dnes už jdu i po referencích servisu, nejezdím do nejbližšího, ale dvakrát dál do nejlepšího, ale to je taky z jiného soudku... Jsou výrobky, které kupuji jen po netu-např.pračka, lednice a to proto, že tam je další okamžitá služba-vynesení do patra, odvoz starého spotřebiče.Ale u stihlu nebo Hondy jsem rád, že to je, jak to je-seřízený stroj, vysvětlení obsluhy a rozdíly mezi danýma modelama, absence plagiátů, individuální záruční list na jméno...
                     
host - 223.40 (?), 28.9.2017 6:26

Je třeba ještě dodat co je pravda a co fikce.

                     
host - 36.152 (?), 29.9.2017 1:11
Příspěvek co je fikce a co skutečnost byl zbytečný, dnes je tolik možností, jen se o nich neví.Když jsem kupoval na netu kolo, né zrovna levný-chtěl jsem hydraulický brzdy, které nebyly moc rozšířené, ale účinnost byla famózní, tak jsem tušil, že bez servisu to může být katastrofa, a tehdy jsem to koupil na netu v obchodě mojekolo nebo tak nějak.Co měli vychytaný, tak že v každém okrese měli smluvní servis, to je jedna z těch lepších možností záručního i pozáručního servisu.A internetová sleva byla navíc 7tis... Dnes než něco bezhlavě koupit, je ideální investovat trochu času a zagooglit, jaké jsou postupy v případě servisu a záruky.Např. jsem zjistil že na apple z šedého dovozu záruku 2roky nikdo nedá?Tam platí max.rok.Česká distribuce dá max.10%slevu, ale dobrý 2.4tis.
                     
host - 50.172 (?), 29.9.2017 6:19

Dobré ráno, nevěřím čtenému textu debat. V 21. století nekupovat na eshopech. Vÿbavou kuchyně naše rodinka ušetřila desetitisíce korun. Výbavou pokojů další desetitisíce korun. Zakoupené zboží dodáno a jasně se zárukou i na přepravu. Kupujeme takto elektro, audio, všechno, co se dá dopravit poštou, PPL. Jednou poslali jiné zboží a s omluvou poslali správné. Štítek čína 😀 no problem značkoví si pohlídají kvalitu a ruku na srdce, moc bychom toho bez tohoto štítku nekoupili. Obavy nejsou na místě, pokud nejste rodina s Baťou, peníze u Vás nerostou na stromech, tak na eshopech výrazně uspoříte. Zdraví spokojený Milan K. z Liberce.

                     
host - 196.158 (?), 29.9.2017 9:37

V něčem máte pravdu. Já osobně mám zkušenosti s eshopem malé a nechci si je více rozšiřovat. Žádný obchodník neni lidumil, každý se snaží vytřískat co nejvíc, každý vám bude mazat med okolo huby, aby prodal, ale když se něco stane, tak se kroutí jako had a hraje to do autu. S dodávkou neni dodáván jakýkoliv papír, na kterém by bylo napsáno co dodávka obsahuje. Až zjistíte, že něco chybí, máte problém. Co se týče referencí, tak jsem zjistil, že si kladné, píší sami, přišel jsem na to jednoduše, člověk z jedné malé vesničky, která je jen jedna toho jména v republice, pěl takové chvalozpěvy, až oči přecházely. Při následné návštěvě této vesničky, jezdím do ní z určitých důvodů, jsem se potal několika obyvatel na renzenta a zjistil, že člověk takového jména v ní nikdy nebyl a co víc, nikdo z jejích obyvatel takovou věc nemá. Takže Milane, jste pro mne jen ten pěvec, nic víc.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Pracovní stůl skládací26.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika