Stihl MS 251 made in China?



                     
host - 43.34 (?) 
5.10.2017 2:57
Vpodstatě máte pravdu v tom, že žádný obchodník není lidumil... až na vyjímky.Znám jednoho, který to nedělá vyloženě pro peníze, nepotřebuje nové auto(vlastně žádné auto),nepotřebuje nový mobil(vlastně žádný mobil, má pevnou linku) a získanou případnou slevu předá zákazníkovi.Stará škola, ale mám pocit, tak z první republiky 😁.Obchody jsou dobré a poctivé jak na netu, tak kamenné, ale funguje to i opačně, jen o ty internetové se více propírají.A jestli si někdo myslí, že má z kamenného obchodu "lepší" záruku, tak záruka se pozná, jak je poctivá až u reklamace, bohužel,do té doby je to canc útěchy.Ale jde dnes nakupovat např.přes heuréku, která když doporučí obchod, tak přebírá i odpovědnost.Pro ty, kteří nechtějí bloudit internetovou džunglí, je to dobrá volba a způsob nákupu.Např.na pojezdy a kuchyňské kování mám doživotní záruku, ale zapoměl jsem se zeptat, jak to počítají, naštěstí jsem ani po 10letech nemusel nic řešit.Na druhou stranu znám i kamenný obchody, kde by jsem si ani" kolo nedal do stojanu".Bez internetu se dnes ani na lyže neoblíknu a to jsem v dobrým úmyslu objel nejbližší vyhlášený obchody v okruhu 40km a jeden speciál ve vzdálené Olomouci.Vezmu-li v potaz čas, náklady na cestu, vyšší cena(nebyla v tu chvíli překážkou) a výsledek neúspěch, tak vše je ve prospěch internetu.Musel jsem objednat i stromky po netu-odrůdu jsem sehnal v kdejakém zahradnictví, ale na nevhodných podnožích.Raději dám 150,- za poštovný, než 600,-za benzín+1/2 dne v tahu, cestou do nejbližšího zahradnictví, kde to vedou.
  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 8.138 (?), 5.10.2017 7:43

Pěkný nesmysl teda. Záruku neřeší jaksi prodejce, ale výrobce. Prodejce to pouze odešle do servisního střediska a zda se reklamace na výrobek uplatní nebo ne, to si rozhodnou sami bez obchodníka. Ten je jim u...

                     
host - 224.40 (?), 5.10.2017 9:23

Toto je nesmysl ještě větší. Reklamuji tam, kde jsem koupil. Pokud s výsledkem nebudu spokojen, příjde na řadu soud.

                     
host - 9.231 (?), 9.10.2017 3:41
Reklamuje se sice u prodejce, ale pokud se k tomu postaví zády, tak je zpravidla možnost reklamace přímo u výrobce, či zastoupení.Např. B&S se k reklamacím stavěl čelem i bez obchodníka, který se točil jak kolovrátek při reklamaci-je to Vaše chyba, nevhodně jste to používal, máte starý benzín, špatně jste mě pochopil nato to určeno není, to Vám to spadlo, na co jste narazil, ATD.(nebudu jmenovat),ale má zastoupení pro hondu, stigu,stihl, vari, mimo jiné, což mě hlava nebere, jak to mohl získat 😩.
                     
host - 36.152 (?), 28.9.2017 21:29
Osobně kupuji dost na netu a ještě jsem se naštěstí nespálil.Neplatím nikdy předem a platbu dobírkou šlo stopnout ten den, případně rozbalitVčera mi přišly oleje do hydra s do auta, v pondělí granule pro psa-tak to dnes je, něco se špatně shání, s něčím se nechce tahat 😁..Řeč byla o zárukách a pokud mě dá někdo slevu 20%,tak záruku nevyžaduji, stejnak tento typ obchodu brzy zaniká-rychle co nejvíc prodat, po nás potopa.Mimo víceúčelového stroje za 185tis.,jsem kupoval i nejmenovaný traktůrek za necelých 100tis. od prodejce z jižních čech.Byl to internetový obchod, který nakupoval v USA, kde se to vyrábělo a prodávalo za polovic než u nás.Taky, sleva cca 20%,záručák napsán na počítači bez hlavičky, český návod jen všeobecný, spíše bezpečnostní předpisy.Dovezli mě to v bednění, musel jsem dát olej, po 5mth znovu vyměnit, složil jsem koš, nasadil volant.Dodnes ty boky bednění mám jako kryt na palety, jen nápisy vybledly.Takže zkušeností mám dost a dost tomu fandím.Dost si opravím sám, pro každého to není, stačí když si koupím díly a kupuji značkové výrobky, které zpravidla nepotřebují záruční servis, stačí mi jen doklad do nákladů.I tento sedmičkový apple, z kterého píší mám koupen z netu.Ale proto a možná právě proto jsem rád, když si pokecám ve stihlu s prodavačem-co, jak,proč, kam jde vývoj.Ale je to o kvalitě obsluhy, jsou zastoupení, kde je to zralý tak na zrušení a kazí to jen značku.A co se týká zkušeností internetových obchodů, tak známý dělal průzkum pro svoji práci a procento vrácených věcí je u nás vyšší oproti západním zemím(nevím už kdo tam spadal) a bylo běžnou praxí koupit např. u nás kvalitní foťák na dovču, ponechat na něm samolepky a ochranné obaly a po týdnu ho vrátit.Bohužel.Za celý léta jsem osobně vracel jen zimní oblečení a to výměnou za jinou velikost, protože tabulka dané značky neodpovídala velikostem.Ano, Lidl zašel nejdál, tam to šlo vrátit jako by to bylo koupeno na netu, ikdyž to bylo vybráno v obchodě.A ne netu lidlu?Tam plánovali dokonce nadstandartní vracecí dobu, než obvyklých 14dní.
                     
host - 36.152 (?), 28.9.2017 22:11
Když už jsme u těch nákupů na netu, tak mě fascinují nákupy z číny-to, že to je za zlomek ceny u nás(pouzdro na mobil 1/5-1/10),to chápu, ale poštovné "0"Kč?To je záhada, když v naší oblasti nejmenší dopravné je 69,- spíše více na tu samou věc.A navíc, platba se strhne až po odsouhlasení zákazníkem, že to je v pořádku.Nějakou podobnou záruku zavedla heuréka.
   
host - 242.7 (?), 20.11.2017 12:07
Neco na ukazku.Po dlouhem vahani jsem zvolil MS211. Hrave si poradila s peti jasany. Nejhrubsi mel obvod 154cm. Byla taky kupovana v Hlucine, akorat jsem se jeste nedival, jestli je to China

      
host - 212.111 (?), 25.11.2017 15:04

Taky pěkný, sám jsem měl dosud Oleo-mac 940C (podobný výkon) a naporcovala kdysi akát o průměru přes 80 cm a teď v létě 17 kubíků klaďák a před pár roky jěště jeden (byl jsem s ní docela spokojený až na špatně řešené startování - slabý plast krytu dvakrát vylomený, ale pokud se nastartovala jela slušně ani neměla nějak vyšší vibrace nebo spotřebu jak tady někteří na Oleo psali - v porovnání s tou MS 251).

Jak jsem psal na začátku sehnal jsem ještě jeden klaďák takže jsem pilu a hlavně ten řetěz Picco Duro pořádně otestoval a mohu všem doporučit - 15 kubíků ten klaďák + předtím nějaké dvě nádrže na pár náletových javorů + něco málo okolo baráku a ještě není úplně tupý (akorát jsem ho párkrát napínal a je dražší jak řetěz tak i broušení než klasický - ale za to že jsem jenom dolíval benzín + olej to myslím stojí). A na tu 211 taky doporučuji - přímo se sním i prodává.


   
stinkas - (1) - 26.21 (?), 5.10.2018 18:29

Můj nedávný poznatek o hobby motorových pilách Stihl (z podzimu 2018) se týká nejen MS 251, ale vlastně celé nové řady hobby, tedy pil od MS 170 (nejslabší) do MS 251 (nejvýkonnější hobby pila).

1. Výroba řady hobby je postupně přesouvána do závodu v Číně (podrobněji k tomu viz příspěvek nepřihlášeného uživatele z 26. 9. 2017, 13.27 h). Možná už příští rok nebude tedy možné koupit hobby pilu, která by nebyla vyrobena v Číně.

2. Inovace této nové hobby řady není pro nás uživatele příznivá. Proběhly nové výpočty mající za úkol co nejvíce ušetřit, a to za jakoukoli ještě možnou cenu — tak, aby šly pily hobby používat opravdu pouze jako hobby, to znamená, s omezenou zátěží potažmo životností.

3. Jak tuto inovaci "odnesla" motorová stránka, se mohu pouze dohadovat, ale u zbytku jsem si jistý, že jsou pily hobby horší než dřív. Konkrétně:

a) Systém uložení a držení lišty byl zcela proměněn (na první pohled to je patrné z jediného utahovacího šroubu), byla použita konstrukce méně odolná, vyhovující nárokům, které můžete na hobby pilu mít (to znamená, ročně několik desítek metrů dřeva);

b) Choulostivější vedení mazacího oleje lišty (aby se ušetřilo několik centimetrů hadice);

c) Méně odolný systém zapalování, což se projevilo v délce záruky, která byla dříve celoživotní, dnes je pětiletá;

d) Pozor na špatně odlité, netěsnící plastové díly (u pily ukazované mi Stihl prodejcem byla u krytu lišty milimetrová fuka).

Stručně a jasně, Stihl nás, obyčejné zahrádkáře a neprofesionální uživatele, kterým by výkonná a tudíž těžká pila byla na obtíž, vzal lidově řečeno u huby. Proto si myslím, že je možná na čase, poohlédnout se někde jinde, byť pily Stihl řady hobby patří jistě svou kvalitou a spolehlivostí stále mezi špičku.

      
host - 154.215 (?), 13.10.2018 14:01

Som čerstvým majiteľom nižšej rady MS231 a tiež je to "Made by Stihl in China". Kúpená u autorizovaného predajcu a s plným vedomím kde to bolo vyrobené. Ako už bolo spomenuté vyššie, dnes je jedno kde je to vyrobené. Pílka ide ako hodinky a servis mám k dispozícii 6 dní v týždni. Budem ju používať presne na to, na čo bola vyrobená. Rezanie palivového dreva do nejakých 10 m3, rezanie náletov a starých ovocných stromov. Nepôjde ani do ťažby a ani do nárazového spracovania 20m3 a viac. Dnes sa už nič bohužiaľ nevyrába na životnosť 15 a viac rokov, ako tu bolo s nostalgiou spomínané.  

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika