stihl 441



host - 229.91 (?)
19.1.2008 19:00

Možná to ode mě vyznělo až moc pesimisticky, někdy se i zadaří. Ne, v okolí není jediný, ale jsou si všichni docela podobní. Skoro jako jeden muž.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 19.1.2008 14:58

Toto je už o tom, že pokud nedůvěřujete, tak si nějakou součástku nechte na pile ukázat, že je vyměněná. Je to složitější, ale asi tomu rozumíte natolik, že poznáte nový a starý píst - stačí sundat výfuk a další možnosti. Jeden známý mi popisoval garanční prohlídku auta. Je takový nedůvěřivý a tentokrát se mu to vyplatilo. Přijel s autem do servisu a dopředu si poznačil co by měli udělat - po kontrole na značkách poznal, jestli se někam mechanik díval. Posadili ho do haly, káva, televize a máte auto hotovo asi cca 5000,-Kč měl platit. Provedl si při převzetí kontrolu značek a ukázal to vedoucímu servisu - měl to zdarma s omluvou....Je to nestandardní, ale poučné a dá se to použít na jiné případy.

                     
host - 90.168 (?), 19.1.2008 16:36

jj, značky a "kontrolní závady" jsou dobrá věc, taky je používám. Ovšem toto by měla dělat inspekce a za podvody dávat pokuty a odebírat živnosťáky.  Celkově je úroveň prodejců a řemeslníků v ČR ubohá, je třeba jim neustále stát za zadkem a hlídat co zas chtějí ošidit a na čem vyrejžovat. Těch dobrých je bohužel málo :-(

A pak se ještě někdo diví, že si chci třeba pilu seřizovat sám, a ne si jí nechat za poplatek rozštelovat :-/ Nebo třeba kolik je řetězů přehřátych při broušení - prasárna! Servisák honí čas a peníze, pokud je třeba některý zub ubrat víc tak vesele zatlačí na kotouč a podle toho to pak vypadá. To si říkaj odborníci :-)   Gl.

                  
ARB - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (215) - 106.2 (?), 19.1.2008 14:02

Možno by bolo zo strany predajcov vhodné ak by automaticky fungoval systém vernostných zákazníkov, tzn. že ak u predajcu nakúpim tovar v určitej stanovenej výške, dostanem zákaznícku kartu na ktorú mám zľavu na tovar.

Napr. v obchodoch s cyklistikou to tak funguje. Je to tá istá komodita ako píly. Teda strojarina. Rozdiel je možno s môjho naivného laického pohľadu iba v tom, že majú asi vyšší mesačný obrat. Dobrý bike stojí asi toľko ako dve píly najvyššieho radu ľubovoľného výrobcu, top trieda potom aj 4x viac ako sebevýkonnejšia píla. Top trieda sa ale nepredáva v desiatkách kusov mesačne. Pre mňa ako zákazníka je ale podstatné to že ak mám kartu, nemusím naháňať majiteľa a s ním jednať(nemusí byť na predajni a pod), zlavu mám automaticky. Predajca mi tým dáva najavo že som jeho zákazník a k dobrému štandardu patrí aj informovanie písomne o momentálnych akciách, posezónnych zľavách a pod. Priznám, že  mesačne som nechal v  bike obchode 15 tisíc (náhradné diely, spotrebný materiál, občas morálny tuning), ale o to nejde tak isto sa zaujímali aj o toho kdo spravil tržbu za tisícku.

Možno keby sa takto správali predajcovia lesnej techniky, tak by značne poklesol záujem nakupovať v zahraničí, ale na to ja ako obyčajný človek nemám vplyv, iba môžem porovnávať ako sa to robí v inom odvetví predaja. A k tým  americkým cenám:  píla čo som kupoval pred nedávnom tam stojí 50percent ceny ako u nás v SK, ak by som mal čas čakať kým to príde asi by som tiež  riešil týmto spôsobom nákup aj s možnými rizikami - záruka, nepredvídaná porucha a pod. Ale keď musím plniť termíny voči lesom a ide o čas neostáva nič iné ako zložiť peniažky na stôl v predajni a ešte v ten deň urobiť zábeh píly v lese. No a predsa my v Európe sme na tom podstatne lepšie ako chudáci Američania a dvojnásobné ceny na ten istý tovar nás predsa nemôžu dostať "do kolien".

                     
lanas - (17) - 23.49 (?), 19.1.2008 15:38

Stilka šla do světa - bere si známej lesak a k mojí dolmarce PS5000 si pořidim ps7300. Před měsícem jsem si obědnal přez ebay ze Singapuru hodinky ktery u nas stojí 14000kc a ja jsem je vydražil za 182US s dopravou, 29. 12. jsem je vydražil a 9.1.2008 jsem je měl doma, mezinarodni zaruka i u nás.

                     
bunny - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (813) - 176.164 (?), 19.1.2008 17:03

medzinarodna zaruka na pily neplati, bol som sa na to pytat... ide o to, ze predajcovia by isli samy proti sebe, ak by robili zarucny servis a z novej pily by nemali nic... lepsie je potom kupovat pilu pocas akcie, teda ked ju nutne na druhy den nepotrebujete a mate cas pockat nejaky tyzden na zaujimavu akciu...

ked ste spomenuli hodinky, tak moje stali v SR 17.000 skk tak som ich objednal v Nemecku za 13.000 skk, viem rozdiel v cene nie je velky, ale islo mi o proncip (vysoka marza predajcov u nas)... Nemec mal problem s kartou a nezobralo mu ju, tak mi napisal, ze je problem, ale ze uz ho vyriesil, ze hodinky mi poslal bez zaplatenia, ked sa mi budu pacit, tak zaplatim... do 3-4 dni (uz nepamatam) kurier doniesol hodinky ... povedal by som, ze dost zvlastny pristup predavajuceho :)

                     
host - 229.91 (?), 19.1.2008 17:53

Ano, tento zpusob kontroly je možný třeba v Praze. Když naštvu jednoho servisáka, přejdu ulici a zajdu k druhému. Nebo vlastně je tam hlavní zastoupení snad všech značek, tak by to mělo vypadat jak má, snad. Ale pokud jste třeba z Moravy, máte a nebo nemáte z čeho vybírat. Takže pokud bych vybaroval, tak mi příště přivře bránku před nosem. A nebo bych se dodatečně mohl rekvalifikovat na opraváře mot. pil.

                     
host - 90.168 (?), 19.1.2008 18:36

No nevim, k čemu je špatný servisák, přestože je jediný v okolí???

                     
host - 229.91 (?), 19.1.2008 19:00

Možná to ode mě vyznělo až moc pesimisticky, někdy se i zadaří. Ne, v okolí není jediný, ale jsou si všichni docela podobní. Skoro jako jeden muž.

                     
PedroKV - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (127) - 16.68 (?), 19.1.2008 23:27
tomu nerozumím. když si koupím pilu přes internet, můžu ten přeci servisovat v kamenném obchodě (tak mi to bylo na netu vysvětleno). Je přeci jedno, kde to koupím, servis jde na triko výrobci, tj. koupím kdekoliv a tam, kde uplatním záruku, tak tam servisní práci + materiál naúčtují výrobci (aut. servis). Takhle to funguje u mobilů, například. U pil snad ne?
                     
bunny - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (813) - 176.164 (?), 19.1.2008 23:55

PedroKV - xxx.xxx.16.68 (14), 19.1.2008 23:27

mate pravdu, pokial si vyrobok kupite v CR cez net obchod... tak by to malo fungovat a zarucny servis by vam mali urobit kdekolvek resp. urobi vam ho servisne stredisko...

ale pokial kupite vyrobok v zahranici, tak zaruka v CR neplati... ak by sa dala "dokupit" k produktu tzv. medzinarodna zaruka ako napr. u notebookoch, tak by zarucny servis platil aj v CR... co sa tyka servisu a platnosti medzinarodnej zaruky, tak tu zalezi vsetko od konkretneho vyrobcu a tovaru... ale pokial viem tak u motorovych pil nic take nefunguje...

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika