Ještě nedávno byla v akci PS5000 za cenu kolem 13000,-Kč, což vzhledem ke kurzu dolaru nebylo až tak výhodné - záruka 2 roky a vůbec kdo si to vyřídí a bude se s tím zatěžovat. Nyní je to velký rozdíl, je to opět kurzem a možnostem si to zařídit, když zrovna na pile bude v záruce nějaký problém, tak se to přesto asi vyplatí, ale už by to trochu změnilo pohled na výhodnost. Každý jsme jiný a ne vše se může jevit stejně výhodné. Někdo vyžaduje kamenný obchod a nechce koupit zajíce v pytli, přímý kontakt s prodejcem, jinému nevadí internet a další nakupuje např. v USA. Nemyslím to na Vás, ale někdy se honba za co nejnižší cenou nemusí vyplatit, protože solidní prodejce je schopen svému zákazníkovi nabídnout více než internet, nebo prodejce, kterého Vy ani on Vás nezná. Z dlouhodobého hlediska to může znamenat opravu zadřené pily vlastní vinou, vlastně to je jedno za nižší cenu, nebo slevu na ND, nebo jiné výhody - možnost kontroly a chodu pily, různé rady, sleva na další výrobek atd. Už se mi několikrát stalo, že mě kontaktoval člověk se zadřenou pilou - v prodejně - servisu mu řekli cenu, kterou nechtěl akceptovat, pily byly dovezené z Rakouska a je to jako s těmi pneumatikami. Pneuservisy nechtějí měnit, nebo za poplatek pneumatiky, které si řidiči dovezou a koupili je co nejlevněji na internetu, nebo někde jinde. Nedivím se jim, možná by mohly slevit na ceně, ale přesto zvýhodňují si svoje zákazníky. Co to už bylo případů i u nás - několik návštěv v prodejně, byl jsem u toho, jak prodejce a servisák všechno vysvětlí a pilu podle požadavků předvedou. Za pár dnů,či týdnů tam s úsměvem vstoupí dřívější potenciální zákazník, že jde pro řetěz, nebo strunu a jestli může donést potom přístroj na seřízení. Zejména na vesnicích se lidé znají a jistě by to měl výhodné. Přesto to řešil vycucáním informací a potom přijde až něco potřebuje, zejména když je to něco většího, tak je reakce prodejce logická.