stihl 441



J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?)
19.1.2008 12:40

Ještě nedávno byla v akci PS5000 za cenu kolem 13000,-Kč, což vzhledem ke kurzu dolaru nebylo až tak výhodné - záruka 2 roky a vůbec kdo si to vyřídí a bude se s tím zatěžovat. Nyní je to velký rozdíl, je to opět kurzem a možnostem si to zařídit, když zrovna na pile bude v záruce nějaký problém, tak se to přesto asi vyplatí, ale už by to trochu změnilo pohled na výhodnost. Každý jsme jiný a ne vše se může jevit stejně výhodné. Někdo vyžaduje kamenný obchod a nechce koupit zajíce v pytli, přímý kontakt s prodejcem, jinému nevadí internet a další nakupuje např. v USA. Nemyslím to na Vás, ale někdy se honba za co nejnižší cenou nemusí vyplatit, protože solidní prodejce je schopen svému zákazníkovi nabídnout více než internet, nebo prodejce, kterého Vy  ani on Vás nezná. Z dlouhodobého hlediska to může znamenat opravu zadřené pily vlastní vinou, vlastně to je jedno  za nižší cenu, nebo slevu na ND, nebo jiné výhody - možnost kontroly a chodu pily, různé rady, sleva na další výrobek atd. Už se mi několikrát stalo, že mě kontaktoval člověk se zadřenou pilou - v prodejně - servisu mu řekli cenu, kterou nechtěl akceptovat, pily byly dovezené z Rakouska a je to jako s těmi pneumatikami. Pneuservisy nechtějí měnit, nebo za poplatek pneumatiky, které si řidiči dovezou a koupili je co nejlevněji na internetu, nebo někde jinde. Nedivím se jim, možná by mohly slevit na ceně, ale přesto zvýhodňují si svoje zákazníky. Co to už bylo případů i u nás - několik návštěv v prodejně, byl jsem u toho, jak prodejce a  servisák všechno vysvětlí a pilu podle požadavků předvedou. Za pár dnů,či týdnů tam s úsměvem vstoupí dřívější potenciální zákazník, že jde pro řetěz, nebo strunu a jestli může donést potom přístroj na seřízení. Zejména na vesnicích se lidé znají a jistě by to měl výhodné. Přesto to řešil vycucáním informací a potom přijde až něco potřebuje, zejména když je to něco většího, tak je reakce prodejce logická. 

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
lanas - (17) - 170.124 (?), 4.9.2007 15:37, zobrazeno: 33529x
Mate někdo zkušenost s touto pilou??
   
host - 170.194 (?), 17.1.2008 17:11

V USA jsem koupil pilu stihl 441prez internet za 550US i s dopravou - předváděcí pila - bude uznána zaruka na tuto pilu i u nás?

      
host - 72.206 (?), 18.1.2008 20:35

Dobrý den, jsem držitelem motorové pily STIHL MS 441 už 8 měsíců. Před tím jsem měl mot. pily STIHL MS 440, 460 a teké Husqvarnu 372 XP. Oceňuji na této pile antivibrační systém a vynikající akceleraci motoru a také prodloužení intervalů čištění vzduchového filtru. (filtr se tolik nezanáší) Musím říci že mě padne do ruky, chová se velice klidně i při volnoběžných otáčkách.Při výběru jsem váhal jesti si mám pořídit MS 441 a nebo HQ 575 XP na konec rozhodla váha STIHL 6,6kg - 6,9kg HQ.

         
bunny - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (813) - 176.40 (?), 18.1.2008 22:40

zaruka vam na pilu kupenu v USA s najvacsou pravdepodobnost platit v CR nebude, ale zase nestastny byt nemusite, lebo ta zaruka je aj tak iba 1 rok...

btw. HQ 575XP ma 6.8kg a nie 6.9kg :)

asi kazdy ma ine skusenosti s 441kou a 575kou :) mne napr. padla do ruky z tychto dvoch pil HQ, ma podla mna dobru ergonomiu, teda lepsiu ako Stihl a dobre sa drzi... Stihl 441 je fajn, ale zda sa mi prilis robustna, ta horna cast pily je robustna (myslim to okolo filtra), nesedela mi... na sklad moze byt fajn, ale do tazby ani nie, resp. je to len sila zvyku...

ja som sa rozhodoval medzi HQ 372XP a HQ575XP a zvitazila nizsia hmotnost :)

            
lanas - (17) - 23.49 (?), 19.1.2008 12:08

Stilku jsem si nechal prohlidnou a seridit a maka jak ma, pro kamarada mam obědnanou novou pilu dolmar PS 5100S za 400US včetně všeho. Jak je to možný že v USA maji takovy ceny???

               
lanas - (17) - 23.49 (?), 19.1.2008 12:10

Jinak stilka MS250 nova tam přijde na 300US.

                  
lanas - (17) - 23.49 (?), 19.1.2008 12:14

Dolmar PS 6400 za 600US a PS7300 za 625US.

                     
bunny - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (813) - 176.154 (?), 19.1.2008 12:39

a ako je mozne, ze tam maju tak lacnu elektorniku, oblecenie a pod.? :) iny trh, ine marze predajcov, ina mentalita spotrebitelov... kazdopadne ta zaruka platit nebude, ale na to kaslat... rok nejako vydrzite a potom uz mate vybornu pilu za dobre peniaze....

               
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 19.1.2008 12:40

Ještě nedávno byla v akci PS5000 za cenu kolem 13000,-Kč, což vzhledem ke kurzu dolaru nebylo až tak výhodné - záruka 2 roky a vůbec kdo si to vyřídí a bude se s tím zatěžovat. Nyní je to velký rozdíl, je to opět kurzem a možnostem si to zařídit, když zrovna na pile bude v záruce nějaký problém, tak se to přesto asi vyplatí, ale už by to trochu změnilo pohled na výhodnost. Každý jsme jiný a ne vše se může jevit stejně výhodné. Někdo vyžaduje kamenný obchod a nechce koupit zajíce v pytli, přímý kontakt s prodejcem, jinému nevadí internet a další nakupuje např. v USA. Nemyslím to na Vás, ale někdy se honba za co nejnižší cenou nemusí vyplatit, protože solidní prodejce je schopen svému zákazníkovi nabídnout více než internet, nebo prodejce, kterého Vy  ani on Vás nezná. Z dlouhodobého hlediska to může znamenat opravu zadřené pily vlastní vinou, vlastně to je jedno  za nižší cenu, nebo slevu na ND, nebo jiné výhody - možnost kontroly a chodu pily, různé rady, sleva na další výrobek atd. Už se mi několikrát stalo, že mě kontaktoval člověk se zadřenou pilou - v prodejně - servisu mu řekli cenu, kterou nechtěl akceptovat, pily byly dovezené z Rakouska a je to jako s těmi pneumatikami. Pneuservisy nechtějí měnit, nebo za poplatek pneumatiky, které si řidiči dovezou a koupili je co nejlevněji na internetu, nebo někde jinde. Nedivím se jim, možná by mohly slevit na ceně, ale přesto zvýhodňují si svoje zákazníky. Co to už bylo případů i u nás - několik návštěv v prodejně, byl jsem u toho, jak prodejce a  servisák všechno vysvětlí a pilu podle požadavků předvedou. Za pár dnů,či týdnů tam s úsměvem vstoupí dřívější potenciální zákazník, že jde pro řetěz, nebo strunu a jestli může donést potom přístroj na seřízení. Zejména na vesnicích se lidé znají a jistě by to měl výhodné. Přesto to řešil vycucáním informací a potom přijde až něco potřebuje, zejména když je to něco většího, tak je reakce prodejce logická. 

                  
host - 229.91 (?), 19.1.2008 13:41

Ale i za servis je pěkný peníz a nemusí se jednat o velikou opravu. Takže by si zákazníka  měl považovat. A pokud vám dá do sáčku věci, které udajně měnil a ještě nafakturuje práci, kterou neprovedl? Kolik lidí, čistě teoreticky, je schopno to dokázat, ale napadlo mě to pokaždé, když jsem se servisu odcházel.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika