Spoľahlivá farmárka



host - 210.54 (?)
2.12.2013 16:22
Jo, jako s Jonseredem a nabídli jim prodávat culochy, dolmar je trvanlivější podle historie.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 179.53 (?), 2.12.2013 17:14

Shindaiwa urobila prvu benzinovu pilu v 1977, v case ked Stihl a ini mali za sebou skoro 50 rocny vyvoj... lahko zacat kopirovanim technologie.

                     
pool44 - (10) - 140.103 (?), 3.12.2013 3:10

Nelžete tady.

1952: Založení společnosti

1955: První pila Shindaiwa pod názvem Hurricane

1962-1963: Shindaiwa zahájila výrobu kompletní řady řetězových pil

1973: A105 model je jedním z nejvíce šetrných pohonných řetězových pil na trhu DIY

1978: Pila A100, první úspěšný produkt na trhu v USA

1985: EB45, Shindaiwa fukary

1999: AH230, vyžínače vybavené dálkovým nastavení úhlu hlavy,
OEM: získal ocenění za ergonomii držení

2002: T2500, který je vybaven prvním 4-taktním motorem vyvinutým Shindaiwou

Pro více než 50-ti letech umožnila Shindaiwa firemním uživatelům kombinovat výkon a dlouhou životnost, zatímco klientům poskytuje kompletní servis. Celkový závazek kvality se nemění, každý nástroj je navržen tak, aby zajistil optimální funkčnost.

MOTOR JIKOV GREEN a.s. vznikla spojením obchodních aktivit a sortimentu společností CETEA s.r.o. a MOTOR JIKOV Strojírenská a.s., divize Mechanizace pro lepší uspokojení požadavků a potřeb zákazníků ve společné distribuční síti nejen na českém trhu. Specializuje se na distribuci zahradní techniky vlastní výroby a na produkty celosvětově největšího výrobce motorů pro zahradní techniku firmy Briggs & Stratton, značek MURRAY, SNAPPER, SIMPLICITY a CANADIANA. A nově také na zahradní techniku od třetího největšího světového výrobce – japonské společnosti YAMABIKO – pod značkami ECHO a SHINDAIWA.

1947: Historie ECHA se začíná 06. 09. 1947 zřízením prvotní společnosti Kyoritsu Noki.

1950: Společnost si dělá jméno díky stabilnímu rozšiřování nabídky pohonných nástrojů společně s představením DM-1 rozprašovači, poháněným novým revolučním 2taktním plynovým motorem spol. Kyorits

1955: První developerský projekt – rozprašovač typu DM s 2-taktním motorem

1956: První postřikovač (speed sprayer) Kyorits – revoluce v domácím hospodářství

1961: Kyorits vstupuje na americký trh s povolením pro další rozšíření mezinárodního zemědělského obchodu

1963: ECHO se představuje jako obchodní značka společnosti s první motorovou pilou, CS-80. Populární motorová pila ECHO CS-60 je představena dva roky později

1965: Motorová pila CS 60 je s velkým úspěchem uvedena na trh (díky své robustnosti)

1966: Zavedení nového křovinořezu

1967: Uvedení zádového rozprašovače DM 9, produkt „hvězda“, značka ECHO

1970: Kioritz/ECHO uvádí na trh celou škálu pohonného nářadí, to jej katapultuje do vedoucího postavení na trhu a role inovátora. Uvedení ventilátoru PB 9

1971: Na trh vstupuje první profesionální mini motorová pila ECHO CS-302. Společnost se oficiálně stala KIORITZ CORPORATION

1972: Vytvoření AMERICA CORP KIORITZ (Kioritz and Japan’s Mitsui & Co. Ltd.). Jméno společnosti je změněno na známé ECHO Incorporated v roce 1978

1977: V souladu s požadavky spotřebitele přidává ECHO do svého sortimentu sekačku SRM 140 D

1979: PB 200 – prodává se první ruční foukač na světě a přináší revoluci v úklidu veřejných a soukromých prostranství

1984: Výroba dosahuje 10 mil. motorů světového trhu

1985: Vznik ECHO Power Equipment (Canada)

1990: Společnost přenesla své sídlo do Tokia – v blízkosti Ohme

1991: ECHO (Canada) se stěhuje do Londýna a Ontaria

1994: Získání ISO 9000

1995: Výroba dosahuje 20 milionů motorů světového trhu

1997: ECHO slaví 50. výročí jako světový leader v oblasti pohonných nástrojů

2002: ECHO Power Equipment (Canada) představuje vyžínač ECHO GT-200i s nejsnadnějším startovacím systémem na světě, vybaven unikátním zařízením ECHO Rapid-Loader™, který umožňuje změnit rychlost otáček struny během vteřiny

2007: KIORITZ slaví 60. výročí své existence

2008: Založení společnosti Yamabiko Corporation

2009: Kioritz Corp. a Shindaiwa Corp. se sloučily pod jednu společnost

                     
host - 179.53 (?), 3.12.2013 7:58

vazeny pane Shindaiwa..skuste trochu otvorit oci a citat..napisal som prva benzinova pila az v r. 1977...dovtedy len elektricke, cize ziadne klamanie. Dnes dava net taku moznost ze za minutu mate info z webu vyrobcu... cize skuste si laskavo to pozriet..a ak nerozumiete po anglicky tak to tam mate aj v obrazkoch ako v slabikari pre predskolsku vychovu. A cito distribuuje Motokov aleba Makokov to mi je jedno..ja som len pisal ze oficialne vyrobca neuvadza v CR a SR mini povereneho importera... cize ak niekto to aj distribuuje tak nie na priamo od vyrobcu ale zprostredkovane... k tomu ze do srobika vyrobe v japonsku. Mam moznost vidiet faktury ND od eruropskeho vyrobcu..tento musi uvadza krajinu povodu mimo EU pre kazdu polozku. To by ste neveril ze kolko je tam Bazilie, USA, Malajzie, Turecka, Ciny a pod... neverim ze by nejaky japonec dokazal u seba vsetko zohnat... mate len nedostatok informacii.

                     
host - 56.206 (?), 2.12.2013 17:21

V nějakém článku o radách při koupi motorových pil jsem četl doporučení, že "kovaná (ocelo)litinová kliková hřídel s ojnicí je lepší než standardní plechová u levnějších strojů" a od těch dob tajně doufám, že snad někdy na některém fóru uvidím od někoho autentický snímek té "plechové" kliky a ojnice, protože mne to (po betonových lodích a rozdojeném kozlíkovi v někdejším SSSR) hodně zaujalo. Ale nemyslím, že diskutující tou zmínkou o kované klice v japonkách podlehl domněnce, že Sola mají právě ty  "plechové" kliky - spíš si neuvědomil, že všechny ocelolitinové kliky jsou obvykle výkovky.

A k výfuku z kotlové oceli - sám japonským výrobkům fandím (díky vlastnictví kvalitního japonského auta) a Shindaiwám taky, ale není ten výfuk ze stejného ocelového plechu, jako u Sola, jen s nátěrem vypalovací matové barvy? Viděl někdo plech z rubové, nenastříkané barvy?

                     
pool44 - (10) - 140.103 (?), 3.12.2013 3:46

Tak to není smiley když koupíte pozink taky nemáte jednu stranu nenastříkanou. U žároplechu to není jen černá povrchová úprava, ale i materiál je žáru odolný, nekroutí se, nemění barvu, něco jako klasická roura od kamen a černá co se používá u krbů. Jedna se vyžíná a začne rezavět a druhá vydrží nesrovnatelně více. Funkčně, pokud to není ošizené už moc jako u Sola 643 to nemá zas tak velký vliv, stejně jako plastové madlo, lacinější šrouby, obyčejné hroty a hroty z tvrdokovu ale finančně je vidět kde se na kvalitě nešetří. Když šáhnu na výfuk Hitachi po 20s chodu je studený až vlažný na Solu by mě po 20s zůstali bříška prstů. Na krabicích od Dolmaru je napsáno made in P.R.C vyrábí tam dneska všichni evropští výrobci u japonských strojů je výroba do posledního šroubku made in Japan a v číně se to pouze montuje dokupy.

                     
host - 56.206 (?), 3.12.2013 17:30

Pokud je plech výfuku Shindaiwy lakovaný oboustranně, tím spíš mě překvapuje, jak jste schopen poznat, že jde o kotlářskou (žáruvzdornou) ocel. Já bych ji rozlišil právě jen podle přirozené barvy, případně antimagnetismu, pokud jde o austenitickou ocel. Jinak na své číňance mám také černý výfuk, ale vsadím auto, že o kotlářské oceli se mu ani nezdálo a po čase se lak oloupe a výfuk začne rezivět jako nelakovaný - a to jsem měl na mysli: že ne vše černě lakované je nutně kotlářská ocel.

I u obyčejné pak záleží na povrchové úpravě (lak či pokovení) a hlavně tloušťce plechu, ze kterého je tlumič vyroben. Ty Vámi uváděné roury ke kamnům (jak jistě víte) mají sílu 0,6 u slabostěnné vs. 1,5 - 2 mm u silnostěnné - bodejť by pak snášely stejně tepelné zatížení.

Muffler
Muffler
            
host - 209.27 (?), 2.12.2013 14:56
Co se Vám na plechu výfuku dolmaru 420 nelíbí? Mě se naopak nelíbí, že retro srovnáváte se současností. Už tu někdo psal, že evropské značky jsou na špici. Homelite je pryč i culoch.
               
host - 171.156 (?), 2.12.2013 15:53

Jen, aby nebyl za pár let pryč i Dolmar!!!.  laugh

                  
host - 210.54 (?), 2.12.2013 16:22
Jo, jako s Jonseredem a nabídli jim prodávat culochy, dolmar je trvanlivější podle historie.
                  
Daník - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (789) - 73.186 (?), 2.12.2013 21:03

Já si koupil dle dtestu Komatsu, která dopadla tak skvěle a uvařil jsem ji hned v zárucena věčích špalcích. Pak jsem si koupil Dolmar 420, která v dtestu neuspěla a pochopil jsem, že mám o třídu lepší nástroj. Od prvního nutného seštělování volnoběhu jede 2 roky bez zaváhání a vůbec se s ní nemazlím...

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika