Jenže Ferrari mne neotravuje reklamou, nestrká do schránky letáky a neposílá nevyžádanou reklamu na mejl. Pokud nabízejí něco co nemají tak je to podvod, nic jiného než podvod na zákazníka, a takhle se přece Ferrari nechová a jistě víte proč.
Jasno v tom mám, protože se pohybuji v odvětví ve kterém je obrovská konkurence, a říct zákazníkovi že pro něj nemám zboží je prostě nemyslitelné. A pokud se tak stane, hlavně z důvodu povětrnostních podmínek, počasí nebo poruch, tak okamžitě posílám vozidla aby zboží dovezla od kolegů kteří jsou v provozu. A je to za stejnou cenu jako by to bylo ode mne. To je to naše Ferrari pane Stanislawe, to je služba zákazníkovi, protože pokud ho ztratím tak budu hongat nohama a šéf mne vyrazí. Nad zákazníkem se nedá vyhrát, o zákazníka se dá jen přijít. A já se v případě MTF (a nejen něj) chovám jen tak jak se ke mě chovají zákazníci, nic víc, nic míň.