Při přidání plynu



host - 68.17 (?)
6.2.2019 18:32

Mám pilu Moc všeobecné značka pily Máte manuál přečíst oddíl startování Dejte sem značku pily třeba se chytnem co je špatně

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 83.39 (?), 5.2.2019 16:46, zobrazeno: 9840x

Dobrý den.

Mám motorovou benz. pilu, po nastartování když stisknu plyn tak se pila vypne nebo zpomalí. Když plyn povolím a pustím tak pila jde do maximálních otáček.

Kdo Mi prosím poradí??

Děkuji.

   
host - 68.17 (?), 6.2.2019 18:32

Mám pilu Moc všeobecné značka pily Máte manuál přečíst oddíl startování Dejte sem značku pily třeba se chytnem co je špatně

   
host - 182.6 (?), 16.2.2019 23:57

Je potřeba seřídit karburátor pokud je osazen šrouby L a H. Pila tzv. zakopává.

   
Standa_HK_ - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1484) - 223.242 (?), 17.2.2019 9:38

Předtím, než začnete seřizovat karburátor, ověřte si, že máte čistý vzduchový filtr. Plno praktiků, co denně dělá s pilou a denně kontroluje filtr ani nenapadne Vám poradit, že u pily před půl rokem nikdo neprovedl očištění po práci...

SfK.

      
host - 57.26 (?), 30.9.2019 20:11

Zdravim. Mam ten isty problem pila krasne nastartuje, na volnobehu ide pekne ale ked pridavam plyn tak zdochina, v com moue byt problem? (prosim nepiste ze to mam dat do servisu, chcem vediet mozne problemi a vediet si ich sam odstranit) Pila STIHL MS 280

         
bunny - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (813) - 67.176 (?), 1.10.2019 14:53

pozrite sa na vzduchový a palivový filter v akom sú stave, vyčistiť a prípadne vymeniť (palivový). ďalej palivová hadička či nie je niekde stlačená a potom sa pozrieť na karburátor, či tam nie je špina. keď všetko bude v poriadku, tak na vlastné riziko skrutku L otočte o 1/4 otáčky proti smeru hodinových ručičiek. keď to nepomôže, tak do servisu nastaviť karburátor.

         
host - 68.17 (?), 2.10.2019 3:56

Vyměnit palivový filtr a dát novou směs benzínu do ní Brig stration stabilizátor paliva nastartovat a nechat běžet snad se procucne a stabilizátor rozpustí usazeniny Biosložky jsou mrchy zalepený karbec. Pokud nepomůže karbec na vyčištěni ultrazvukem vyměnit membrány  

         
host - 242.143 (?), 4.10.2019 20:17

Môže to byť mnoho vecí ale poďme ku najpravdepodobnejšej variante.Po tom čo skontrolujete všetky filtre a z vrchu pozriete možnosť mechanického poškodenia ovládania a palivových ciest a všetko je v poriadku tak musíme isť hlbšie.Prvé by som skontroloval stav piesta.Odšróbujte výfuk a skontrolujte stav piesta.Pokiaľ je piest bez viditeľného poškodenia tak tak výfuk našróbujete naspäť.

 Ostáva úž len niekoľko pravdepodobných závad.Ja by som to typoval na

1.Buď je v zmesy paliva a vzuchu málo paliva z dôvodu upchatého karburátora

2.Je zmesy veľa vzduchu z dôvodu netesnosti motora.

Takže hurá do toho.Rozoberiete celú zadnú stranu píly vyberiete karburátor.Pomaly a opatrne ho rozoberiete.Skontrolujete sitko v karbutátore.Skontrolujú sa membrány a tesnenia Pokiaľ je všetko ok, tak vyberiete všetky črevá.T.j. - zase viac možností - pokiaľ je stroj klasický - tak trysky, ihla a karburátor sa dá do ultrazvuku.

Pokiaľ je karburátor s elektromagnetickým ventilom je potrené karburátor vykostiť a vyčistiť ho opatrne čističom na karburátory.

Potom treba karburátor zložiť vkontrolovať výšku ihly, otlakovať tesnosť ihly.Po zložení celého je porebné otlakovať celé telo karburátora.

No a teraz sa dostanete do prvého rozcestia.Môžete stroj poskladať a vyskúšať či stroj je OK.Nastaviť karburátor na "základ"a skúsiť či stroj ide dobre.Naštartovať doladiť nastaviť  - vždy nakoniec skontrolovať otáčkomerom.A hurá hotovo.

No ale je tu aj dosť veľká pravdepodobnosť že to nebude tak celkom hurá a stroj buď nepôjde alebo bude zle akcelerovať alebo nepôjde dole z plynu poprípade bude mať nejaké čudné zvuky a ja neviem čo všetko ešte je možné.

 No a potom sa vrátite na rozcestie.Jedná sa o to že nemusíte stroj skladať a môžete skontrolovať bloky hneď.

Je potrebné otlakovať celý blok.Vybrať nástavec, zatesniť výfuk a natlačiť na 0,5-0,6 baru.Skontrolovať hlavne sacie hrdlo a guferá.Pokiaľ stroj tlak primerane drží tak je všetko OK.Pokiaľ padá tlak viac ako má je potrebné hľadať príčinu a zjednať nápravu.

 Potom otlakovať palivovú hadicu a prezvoniť káble zapaľovania ak je to poriadku a všetko čo ste spravili je správne tak stroj musí fungovať.

 Pokaľ stroj nefunguje tak už ostáva len vymeniť to čo si myslíte že je nefunkčné.

T.j.

karburátor, membrány,impulzná hadica, ihla karburátora, palivová hadica, zapaľovanie, elektromagnetický ventil...

 Nedá sa jednoznačne určiť že čo to môže byť ale tu hrá veľkú rolu skúsenosť, dobré ucho a výsledky predchádzajúcich testov.

 Neni to jadrová fyzika ale neni to ani uplná brnkačka.

Veľa šťastia

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika