Zdravím všechny, zejména pak poslední dva přispěvatele. Dlouho jsem zde nebyl a tak nestačím zírat co se tu zatím nasypalo. Podobně jako venku. Téma poměru benzín x olej bylo tady popsáno opravdu podrobně a vidíte, za svátky tři kousky zadřené ze špatného míchání!! Dokonce se jeden pachatel přiznal, že sem chodí taky! Připadá mi to jako říkat děcku nesahej na kamna, pálí, dokud se nespálí osobně, bude špekulovat co je na tom pravdy. Jiří, máš naprostou pravdu, popsalo se to tu snad v každém druhém tématu a stejně to nestačí! Takže ještě jednou :
Nová pila - první tři až pět nádrží, poměr 1:45 až 1:40, nejlépe olej doporučený výrobcem, osobně doporučuji tento dodržet po celou dobu záruky! Dále pokračovat v poměru předepsaném výrobcem, z pravidla 1:50. Benzín minimálně NA 91!
Starší pila zakoupená, či jinak pořízená z druhé ruky - nejlépe, při neznalosti původního oleje, olej M6A v poměru 1:33 až 1:30, případně jiný minerální olej, nikoli však specifikace API - TC! Ten použít pouze v případě provedení dekarbonizace motoru, či jeho generální opravy. Benzín opět minimálně NA 91. V žádném případě nepoužívat olej M2T, není stavěn na vysoké otáčky těchto strojů!
Radek