Pila Partner - volnoběh
|
|
|
|
host - 127.235 (?) 16.9.2010 14:32
Přesně o tom levné stroje jsou- levně prodat a draze prodávat díly. Kdyby jste si měli pilu poskládat z dílů stála by přes 20tis a to sem možná trošku ubral... To máme řetěz 350, lišta 500, řetězka 350, spojka 500, kryt lišty svého času stál 700 atd atd a to ještě nejsme u zapalování, setrvačníku, krytu startéru, karburátoru, válce, pístu, klikové hřídele, klikové skříňě (tu sem jednu před lety objednával a prodávala se za něco kolem 2.5tis!!!). Ale myslím že pružina spojky samostatně objednat šla, ale možná se pletu...
Jo a nová 351XT teď stojí 3.490,-
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 80.18 (?), 7.9.2010 23:05, zobrazeno: 9770x
Během řezání - asi po patnácti minutách práce se náhle začal pohybovat řeťez při volnoběhu - a to dosti rychle. Otočil jsem šroubkem na seřizování volnoběhu doleva - a chcíplo to. Pak jsem si s tím šroubkem chvíli hrál a zjistil jem, že: buď se řetěz točí - a dost rychle, nebo to chcípne. Nic mezi tím. Nevím, jestli to může souviset s novým řetězem, který jsem před započetím práce nasadil, a který není úplně originální pro Partner, ale měl by mít potřebné rozměry, -jestli třeba neklade větší odpor - ale ze začátku to chvíli šlo normálně i při volnoběhu.// Ten starý řetěz měl méně řezných zubů než ten nový. (starý ob dvě mezery, nový ob mezeru). Děkuji za radu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 80.18 (?), 9.9.2010 23:04
Už je to. Děkuju. Jen mě ještě napadlo /kdybych to někdy potřeboval/ jak a čím se ta spojka sundává - kdybych třeba někdy potřeboval vyměnit tu řetězku pod ní.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 58.27 (?), 11.9.2010 9:48
Zajít do servisu cca 200,- a bude to o.k.
|
|
|
|
|
|
|
host - 165.57 (?), 11.9.2010 14:35
Bez přípravku na sešroubování spojky to jde dost blbě a bez dorazu svíčky ještě hůř. Snad jen pelouchem s patřičným přípravkem to jde NĚKDY i bez použití dorazu svíčky.
Pokud je to opravdu ta prasklá pružina, tak ji nasadit zpátky třeba novou není nic lehkého a občas si člověk co to dělá i po x-té pěkně zanadává
|
|
|
|
|
|
|
host - 80.18 (?), 11.9.2010 21:02
Taky mě to tak napadlo, že bych to zkusil udělat tím uchycením zapalování atd... kdyby bylo nutně potřeba. Jinak pružinu spojit ve spojce jde blbě ale jde to - jeden konec šprajcnout malým šroubováčkem a druhý konec přitáhnout a zaháknout kleštičkama.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 80.18 (?), 14.9.2010 23:09
Pro informaci jsem se dneska ptal v servisu - tak mi řekli, že pružina je samostatně neprodejná jako díl, prý jedině celá spojka - hodně přes 500,- Kč bez práce. Pila stála v akci asi 4 000,-.. to už snad lepší koupit novou pilu když praskne jedna pružinka...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 127.235 (?), 16.9.2010 14:32
Přesně o tom levné stroje jsou- levně prodat a draze prodávat díly. Kdyby jste si měli pilu poskládat z dílů stála by přes 20tis a to sem možná trošku ubral... To máme řetěz 350, lišta 500, řetězka 350, spojka 500, kryt lišty svého času stál 700 atd atd a to ještě nejsme u zapalování, setrvačníku, krytu startéru, karburátoru, válce, pístu, klikové hřídele, klikové skříňě (tu sem jednu před lety objednával a prodávala se za něco kolem 2.5tis!!!). Ale myslím že pružina spojky samostatně objednat šla, ale možná se pletu...
Jo a nová 351XT teď stojí 3.490,-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|