Pila Dolmar 4600s
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 21.230 (?), 21.8.2008 12:51
Souhlas, ještě jedna malá poznámka, ten "správně zředěný" radši použijte do staršího auta a namíchejte úplně nový benzín! Tyto zaručeně "přemíchané" směsi jsou dost zrádné. Kvalitní značkový olej neudělé nic ani s katalizátorem auta. Jinak karbonovat začíná přemazaná směs po několika vyjetých kanistrech, nikoli decilitrech benzínu, správná směs motor očistí.
Radek
|
|
|
|
|
|
|
host - 189.56 (?), 21.8.2008 14:45
Otázka pre pána J.S. - Kedze píla je v zaruke, tak by som ju nemál rozoberať?! Inák dakujem vsetkym za prispevky.
|
|
|
|
|
|
|
host - 21.230 (?), 21.8.2008 15:30
Dovolím si odpovědět za něj, pokud to nevadí. Kontrolu svíčky můžete provést a při šikovném náklonu a poloze pístu, uvidíte i do válce. Už jen zakarbonování dna pístu, vám napoví, jak to dopadlo. Mělo by být vše O.K.
Radek
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 103.201 (?), 21.8.2008 16:53
Když se podíváte do periodického plánu údržby, tak tam zjistíte, že tlumič výfuku se má kontrolovat na ucpání - resp. zanešení a snížení průchodnosti a je třeba ověřovat dotažení šroubů - ve studeném stavu!! Proto tu průchodnost můžete ověřit sám. Je třeba nejprve přečíst návod k tomuto úkonu, potom provést vlastní demontáž a montáž. Nejprve sundejte kryt motoru - 3 spony, potom přední krycí plech a nakonec vlastní tlumič. Pozor na správnou montáž - těsnění je mezi chladící přepážkou a tlumičem, na válec dosedá chladící přepážka. Při montáži dávejte pozor, aby těsnění bylo v obou šroubech - pokud není přilepené a drží tam, kde má být. Tím máte přístupný výfukový kanál - pozor, ať Vám tam nespadnou nečistoty. Předpokládám, že bude pouze mastný - černý , ale jinak v pořádku. Tlumič by se měl vypálit provozem. Toto nedělejte, pokud si na to netroufáte a domluvte se v servisu. Obecně je tento úkon - kontrola tlumiče a výfukového kanálu nutný z důvodu sníženého výkonu motoru, je narušeno správné vyplachování motoru/tím i chlazení a v extrémní zátěži to může být díky přehřátí důvod k přidření, nebo i zadření pily. Toho se bát nemusíte, protože se to tak určitě nezaneslo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 103.201 (?), 21.8.2008 17:18
Tím sleduji pouze to, že o něco více oleje v benzínu vyloučí při vypalování přebytků karbonů z přesycení olejem při chybném mísení 1:5 mikrozáděry, zejména na výfukové straně pístu - bude to lépe mazané. Krátkodobý poměr 1:40 přece není žádné riziko, např. Solo u svých pil uvádí na záběh 1:25, potom 1:50. Takže tyto změny jsou v pohodě. Tady jde pouze o to, aby se postupně dostaly karbony pryč, proto bych pár nádržek pilu nepřetěžoval a dal čas postupnému účinku čerstvé směsi, aby se všechno co tam nemá být vyčistilo. Já bych hned sundal válec a vyčistil spalovací komoru a horní plochu pístu, ale to nemohu nikomu radit, to je mimo rozsah, který má obsluha dělat, tím by to byl můj problém, kdybych něco pokazil a následně se to řešilo zárukou.
|
|
|
|
|
|
|
host - 90.168 (?), 21.8.2008 21:33
Takže poměr 1:5 :-), a to nečoudilo??? :-O
Karbonů tam asi moc nebude - ověřil bych to kouknutím přes svíčku, příp. výfuk (pozor, šrouby jsou fest utažené, chce to kvalitní klíč a přesně ho nasadit). Baz karbonů bych to neřešil (ani svíčku), pokud se tam přece jen nějaký je, tak bych viděl řešení dle J.S. Sundavat válec nedoporučuju, je u toho spousta věcí na zvorání. I u toho výfuku/ svíčky to chce dávat pozor, aby nespadl nějaký bordel do válce. Gl.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|