Nová pila



host - 238.17 (?)
14.7.2008 13:27

Toto je adresa určená panu host - xxx.xxx.4.243 (?), 14.7.2008 11:09, ale pokud tam není podepsána přímo ČOI, nelze to brát zas tak vážně.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 94.242 (?), 15.7.2008 11:52

Na té pile nic nesundaval, ani napnutí řetězu nekontroloval, ale vím že filtr byl ok protože jsem den před náštěvou umyl v jarové vodě dle návodu a řetěz jsem měl také dobře natažený.Nevím co mám tedy dělat, mám jít do jiného servisu? Sám si to ale dělat nebudu jsem laik.

Saša z Kralup

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 220.253 (?), 15.7.2008 13:43
To nastavení - resp. Vaše nespokojenost tomu odpovídá. Mohu Vám poradit toto - L šroub postupně otáčejte nepatrné kroky otočení proti směru hod. ruček - maximálně od stávajícího nastavení o 1/8 otáčky - a po každé změně zkusit. Na to je vhodný šroubovák se značkou, nebo si značku na držátku udělejte, abyste věděl výchozí a konečnou polohu nastavení. Tím nemůžete nic pokazit - pouze nepatrně přidáte na bohatosti směsi - to je proč to dělá - motor má díru. Volnoběh - asi to bude nutné - přidejte cca 1/4 otáčky ve směru hod. ruček šroubem volnoběhu - řetěz nesmí mít náznak pohybu. Toto můžete udělat bez obav, že se něco stane s motorem.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 90.168 (?), 13.7.2008 22:03