Nová pila



host - 238.17 (?)
14.7.2008 13:27

Toto je adresa určená panu host - xxx.xxx.4.243 (?), 14.7.2008 11:09, ale pokud tam není podepsána přímo ČOI, nelze to brát zas tak vážně.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 94.242 (?), 15.7.2008 11:52

Na té pile nic nesundaval, ani napnutí řetězu nekontroloval, ale vím že filtr byl ok protože jsem den před náštěvou umyl v jarové vodě dle návodu a řetěz jsem měl také dobře natažený.Nevím co mám tedy dělat, mám jít do jiného servisu? Sám si to ale dělat nebudu jsem laik.

Saša z Kralup

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 220.253 (?), 15.7.2008 13:43
To nastavení - resp. Vaše nespokojenost tomu odpovídá. Mohu Vám poradit toto - L šroub postupně otáčejte nepatrné kroky otočení proti směru hod. ruček - maximálně od stávajícího nastavení o 1/8 otáčky - a po každé změně zkusit. Na to je vhodný šroubovák se značkou, nebo si značku na držátku udělejte, abyste věděl výchozí a konečnou polohu nastavení. Tím nemůžete nic pokazit - pouze nepatrně přidáte na bohatosti směsi - to je proč to dělá - motor má díru. Volnoběh - asi to bude nutné - přidejte cca 1/4 otáčky ve směru hod. ruček šroubem volnoběhu - řetěz nesmí mít náznak pohybu. Toto můžete udělat bez obav, že se něco stane s motorem.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 90.168 (?), 13.7.2008 22:03

když pila naskočí tak sama drží vysoké otáčky TO JE TZV. PŮLPLYN po zmačknutí plynu otáčky klesnou a pila si jen brumlá = PŮLPLYN SE VYPNUL, ale po opětovném přidání plynu se pila neochotně vytáčí = PODLE MĚ NORMÁLNÍ CHOVÁNÍ STUDENÉHO MOTORU skoro jako by tam byla aktivovaná brzda řetězu což není asi po třech protůrování již pila jede jak má, nebo stačí ji nechat tak 30 vteřin brumlat na volnoběh hned po startu a po přidání plynu již také jede jak má.

Myslím, že to je normální chování studeného motoru - než se spalovací prostor ohřeje, tak se motor při přidání plynu uchlastává a nejde do otáček... Případnou kontrolu seřízení bych dělal v servisu nebo u někoho kdo to opravdu umí, rozhodně ne metodou "pokus-omyl" ;-)   Gl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 176.171 (?), 13.7.2008 22:25

host - xxx.xxx.90.168 (?), 13.7.2008 22:03

to ze studeny motor horsie akceleruje je ok, ale trosku horsie resp. niekedy ani nepostrehnem velmi... ale nie az tak akoby bola aktivovana brzda, to skor mi take robi ako som pisal po doliati benzinu...

ked nezabudnem, tak vyskusam zajtra startnut moju pilu a hodim to na net, porovnam studeny start a s teplym motorom...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 94.242 (?), 14.7.2008 8:23

Takže jsem z vašich dotazů pochopil že je to v normě.Do nastavení karburátoru bych se nehrnul, za prvé jsem laik a za druhé mám na pilu záruku a servis 200 m od domu.Dotazem jsem chtěl zjistit od odstatních uživatelů mot.pil nebo jiných členů zda jim stroj dělá to samé nebo ne zda jev je normální či ne..Protože jsem zde na foru asi pul roku, pochopil jsem že prodejce a servis je třeba radši prověřit.Například když mi servisman řekne že je vše ok, radši se přeptám ještě zde, když se dozvím zde od členů jako je J.S. a jiných zkušených, že servisman mne odbyl tak se kněmu vrátím a vysvětlím mu že jsem se dozvěděl blablabla.Jinak děkuji zde za odpovědi na mou otázku přesto že se debata zvrhla trošku jiným směrem.

Saša z Kralup

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 238.17 (?), 14.7.2008 10:24
Pane host - xxx.xxx.98.195 (?), 12.7.2008 19:16, nebojte se, to se vše změní. U nás v Čechách před dvaceti léty byla situace obdobná, nyní v našem městečku vím pouze o dvou majitelích s křoviňáky Stihl.. Jeden z nich má zrovna 4mix a při amaterské zkoušce hlučnosti byly dokonce některé Japonské dvoutaktní křoviňáky tišší. Co nyní lidé používají a to včetně technických služeb i okolních měst jsou Jonseredy, Japonce, nějaké HQ a dokonce i méně známé značky. Viděl jsem i hodně levných strojů, ale hlavně u zahradkářů. Myslím si, že tu hraje velkou roli cena. Místní lesní podnik používá převážně Stilky, ale co jsem viděl tak ty jsou víc jak 20 let staré. „“Na slovensko zatiaľ nedorazila vlna zlých benzínov, nemám rád slovnaft ale vďaka mu za to““ Jakpak se zadřely pile co o nich tu píšete, že by jezdili majitelé pro benzin do Čech? Není náhodou zdrojem problémů právě tzv. UNI, který se tu všude prodává z důvodu vyšší marže? host - xxx.xxx.98.195 (?), 12.7.2008 19:43 No jistě u karburátoru se to nedá zapřít, ale součástek z Číny je tam vcelku dost. „“Azda len karburátory ale tie sú aktuálne všetky z číny, je jedno či stihl, dolmar, hq alebo čokoľvek iné.““Tato informace se neslučuje s realitou. Nikdy jsem neviděl karburátory china na Japonských strojích, nebo vy ano? Dokonce i na některých levnějších strojích je používán karbec made in Japan
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 4.243 (?), 14.7.2008 11:09

Když je tu už po několikáté řeč o té slovenské rafinerce - nebyla náhodou mezi prodejci nekvalitních pohonných hmot na veřejně neveřejném seznamu ČOI?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 81.109 (?), 14.7.2008 11:43

 podľa mojich informácií slovnaft dodáva väčšine predajcov na slovensku PHM.U nás sa odporúča do všetkých strojov Natural95.Nepostrehol som do teraz niaké vypuklé problémy z benzinom. Z počutia viem o problémoch z benzínmi z UA a niektorých malých pumpách.Na mojom okolí zatiaľ žiadne problémy nie sú.

Jani

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 238.17 (?), 14.7.2008 13:27

Toto je adresa určená panu host - xxx.xxx.4.243 (?), 14.7.2008 11:09, ale pokud tam není podepsána přímo ČOI, nelze to brát zas tak vážně.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 176.137 (?), 14.7.2008 16:32

ja som problem s benzinom od Slovnaft nespozoroval, skor mi robil problem od ineho dodavatela zvucnejsieho mena... ale zase tu plati to co som pisal uz x-krat... kazdy majitel (prenajimatel) benzinky moze do nadrzi naliat olej, alebo cokolvek ine, aby zvysil zisk... pocul som od znamych dost toho, ako sa to "robilo" a niekedy majitel (prenajimatel) bol v tom nevinne a okradali ho zamestnanci... problemy s benzinom su vacsinou u mensich predajcov PHM, ktory predavaju benzin bud z UA alebo PL...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Svislá odpadní roura 75mm27.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm25.6.2024
Srovnávačka MS 30025.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm21.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm19.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm19.6.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika