Nová pila
|
|
|
|
host - 238.17 (?) 14.7.2008 10:24
Pane host - xxx.xxx.98.195 (?), 12.7.2008 19:16, nebojte se, to se vše změní. U nás v Čechách před dvaceti léty byla situace obdobná, nyní v našem městečku vím pouze o dvou majitelích s křoviňáky Stihl.. Jeden z nich má zrovna 4mix a při amaterské zkoušce hlučnosti byly dokonce některé Japonské dvoutaktní křoviňáky tišší. Co nyní lidé používají a to včetně technických služeb i okolních měst jsou Jonseredy, Japonce, nějaké HQ a dokonce i méně známé značky. Viděl jsem i hodně levných strojů, ale hlavně u zahradkářů. Myslím si, že tu hraje velkou roli cena. Místní lesní podnik používá převážně Stilky, ale co jsem viděl tak ty jsou víc jak 20 let staré. „“Na slovensko zatiaľ nedorazila vlna zlých benzínov, nemám rád slovnaft ale vďaka mu za to““ Jakpak se zadřely pile co o nich tu píšete, že by jezdili majitelé pro benzin do Čech? Není náhodou zdrojem problémů právě tzv. UNI, který se tu všude prodává z důvodu vyšší marže? host - xxx.xxx.98.195 (?), 12.7.2008 19:43 No jistě u karburátoru se to nedá zapřít, ale součástek z Číny je tam vcelku dost. „“Azda len karburátory ale tie sú aktuálne všetky z číny, je jedno či stihl, dolmar, hq alebo čokoľvek iné.““Tato informace se neslučuje s realitou. Nikdy jsem neviděl karburátory china na Japonských strojích, nebo vy ano? Dokonce i na některých levnějších strojích je používán karbec made in Japan
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 94.242 (?), 15.7.2008 11:52
Na té pile nic nesundaval, ani napnutí řetězu nekontroloval, ale vím že filtr byl ok protože jsem den před náštěvou umyl v jarové vodě dle návodu a řetěz jsem měl také dobře natažený.Nevím co mám tedy dělat, mám jít do jiného servisu? Sám si to ale dělat nebudu jsem laik.
Saša z Kralup
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 90.168 (?), 13.7.2008 22:03
když pila naskočí tak sama drží vysoké otáčky TO JE TZV. PŮLPLYN po zmačknutí plynu otáčky klesnou a pila si jen brumlá = PŮLPLYN SE VYPNUL, ale po opětovném přidání plynu se pila neochotně vytáčí = PODLE MĚ NORMÁLNÍ CHOVÁNÍ STUDENÉHO MOTORU skoro jako by tam byla aktivovaná brzda řetězu což není asi po třech protůrování již pila jede jak má, nebo stačí ji nechat tak 30 vteřin brumlat na volnoběh hned po startu a po přidání plynu již také jede jak má.
Myslím, že to je normální chování studeného motoru - než se spalovací prostor ohřeje, tak se motor při přidání plynu uchlastává a nejde do otáček... Případnou kontrolu seřízení bych dělal v servisu nebo u někoho kdo to opravdu umí, rozhodně ne metodou "pokus-omyl" ;-) Gl.
|
|
|
|
|
|
|
host - 176.171 (?), 13.7.2008 22:25
host - xxx.xxx.90.168 (?), 13.7.2008 22:03
to ze studeny motor horsie akceleruje je ok, ale trosku horsie resp. niekedy ani nepostrehnem velmi... ale nie az tak akoby bola aktivovana brzda, to skor mi take robi ako som pisal po doliati benzinu...
ked nezabudnem, tak vyskusam zajtra startnut moju pilu a hodim to na net, porovnam studeny start a s teplym motorom...
|
|
|
|
|
|
|
host - 94.242 (?), 14.7.2008 8:23
Takže jsem z vašich dotazů pochopil že je to v normě.Do nastavení karburátoru bych se nehrnul, za prvé jsem laik a za druhé mám na pilu záruku a servis 200 m od domu.Dotazem jsem chtěl zjistit od odstatních uživatelů mot.pil nebo jiných členů zda jim stroj dělá to samé nebo ne zda jev je normální či ne..Protože jsem zde na foru asi pul roku, pochopil jsem že prodejce a servis je třeba radši prověřit.Například když mi servisman řekne že je vše ok, radši se přeptám ještě zde, když se dozvím zde od členů jako je J.S. a jiných zkušených, že servisman mne odbyl tak se kněmu vrátím a vysvětlím mu že jsem se dozvěděl blablabla.Jinak děkuji zde za odpovědi na mou otázku přesto že se debata zvrhla trošku jiným směrem.
Saša z Kralup
|
|
|
|
|
|
|
host - 238.17 (?), 14.7.2008 10:24
Pane host - xxx.xxx.98.195 (?), 12.7.2008 19:16, nebojte se, to se vše změní. U nás v Čechách před dvaceti léty byla situace obdobná, nyní v našem městečku vím pouze o dvou majitelích s křoviňáky Stihl.. Jeden z nich má zrovna 4mix a při amaterské zkoušce hlučnosti byly dokonce některé Japonské dvoutaktní křoviňáky tišší. Co nyní lidé používají a to včetně technických služeb i okolních měst jsou Jonseredy, Japonce, nějaké HQ a dokonce i méně známé značky. Viděl jsem i hodně levných strojů, ale hlavně u zahradkářů. Myslím si, že tu hraje velkou roli cena. Místní lesní podnik používá převážně Stilky, ale co jsem viděl tak ty jsou víc jak 20 let staré. „“Na slovensko zatiaľ nedorazila vlna zlých benzínov, nemám rád slovnaft ale vďaka mu za to““ Jakpak se zadřely pile co o nich tu píšete, že by jezdili majitelé pro benzin do Čech? Není náhodou zdrojem problémů právě tzv. UNI, který se tu všude prodává z důvodu vyšší marže? host - xxx.xxx.98.195 (?), 12.7.2008 19:43 No jistě u karburátoru se to nedá zapřít, ale součástek z Číny je tam vcelku dost. „“Azda len karburátory ale tie sú aktuálne všetky z číny, je jedno či stihl, dolmar, hq alebo čokoľvek iné.““Tato informace se neslučuje s realitou. Nikdy jsem neviděl karburátory china na Japonských strojích, nebo vy ano? Dokonce i na některých levnějších strojích je používán karbec made in Japan
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.243 (?), 14.7.2008 11:09
Když je tu už po několikáté řeč o té slovenské rafinerce - nebyla náhodou mezi prodejci nekvalitních pohonných hmot na veřejně neveřejném seznamu ČOI?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 81.109 (?), 14.7.2008 11:43
podľa mojich informácií slovnaft dodáva väčšine predajcov na slovensku PHM.U nás sa odporúča do všetkých strojov Natural95.Nepostrehol som do teraz niaké vypuklé problémy z benzinom. Z počutia viem o problémoch z benzínmi z UA a niektorých malých pumpách.Na mojom okolí zatiaľ žiadne problémy nie sú.
Jani
|
|
|
|
|
|
|
host - 238.17 (?), 14.7.2008 13:27
Toto je adresa určená panu host - xxx.xxx.4.243 (?), 14.7.2008 11:09, ale pokud tam není podepsána přímo ČOI, nelze to brát zas tak vážně.
|
|
|
|
|
|
|
host - 176.137 (?), 14.7.2008 16:32
ja som problem s benzinom od Slovnaft nespozoroval, skor mi robil problem od ineho dodavatela zvucnejsieho mena... ale zase tu plati to co som pisal uz x-krat... kazdy majitel (prenajimatel) benzinky moze do nadrzi naliat olej, alebo cokolvek ine, aby zvysil zisk... pocul som od znamych dost toho, ako sa to "robilo" a niekedy majitel (prenajimatel) bol v tom nevinne a okradali ho zamestnanci... problemy s benzinom su vacsinou u mensich predajcov PHM, ktory predavaju benzin bud z UA alebo PL...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|