Náhrada za Dolmar PS 500
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?) 7.1.2009 22:17
Ale ne, vše v pořádku, jen mi to přišlo trochu malicherně postavené! Ty kryty jsou opravdu někdy horší než otevřené provedení, taková pružina brzdy, uložená pod krytem kde se ten popisovaný sajrajt hromadí, se brzy naplní a krom vytlačování krytu působí jako ucpávka a později jako špalík! Navíc známe "údržbáře", co není vidět, to se čistit nemusí.
K 133.198, už jsem viděl kupu dřevorubců "praktiků", co si nejen neumí nabrousit řezné zuby, ale ani omezováky a že jim volný řetěz padá z lišty je napadne až když to opravdu udělá! Hlavně, že večer v hospodě "udělají" za den 30 kubíků a na faktuře mají 10 000,- za měsíc těžby! Kočí, nebo traktorista mají trauma jen slyší jejich jméno, protože už ví co to bude za rachotu to po nich vytahat! Vážený kolego, viděl jsem taky dost amatérů, kteří strčí lecjakého "profíka" do kapsy! A nejen broušením! Jediná vaše pravda je, že Dolmar si libuje v ostrém řetězu a za tupý se majiteli tvrdě pomstí! Jinak mít potřebu rozšířit svůj strojový park, šel bych do Dolmaru. Rád si sám vyzkouším co nabízím ostatním a věřte na nějakých 20 m3 ročně to rozhodně nemám! Pár nul přidat můžete.
Radek
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 103.201 (?), 7.1.2009 16:31