Ktory benzin v ČR a v SR neobsahuje BIO-primesi?
|
|
|
|
|
|
|
host - 95.50 (?) 23.4.2019 10:13
klasicka E5 ma 5% biolihu, to co popisujete je E10 a to si dobrovolne do stroje natankuje asi malokdo...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
biopan - (10) - 181.84 (?), 12.11.2015 22:53
|
|
|
|
|
|
|
host - 13.112 (?), 14.11.2015 19:18
Nejhorší je nastartovat studený motor, nechat pár sekund běžet, vypnout a stroj uložit. Motor by měl být alespoň 10 min. v běhu, aby se spalovací prostor pořádně ohřál a vypálily se saze, které z biosložky nedokonalým spalováním vzniknou.
|
|
|
|
|
|
|
host - 140.103 (?), 21.11.2015 1:11
Tak takthle to přesně není :-) biosložka spalovacímu prostoru vůbec nevadí, pletete saze=karbon a biosložku dohromady. Biosložka je věc co vadí karburátoru, starší benzín začne biosložku od sebe oddělovat, vzniká takový jako když sopel a ten pak zacpe kanálky v karburátoru, nalepí se na stěny karburátoru a podobné psí kusy. Ideální je používat na plánovanou odstávku Aspen a v sezóně Vervu. Aditivum Fuel Fit není potřeba je drahý, Verva je lacinější a Aspen trvanlivější. Na Aspen palivo je ale dobré mírně poladit motor, má jinou zápalnou teplotu tak je dobré nastavit na karburátoru bohatější směs. Jinak i Aspen stárne, pokud je volně přístupný vzduchu = když načnete kanystr, je dobré ho do roka max. do dvou let vypotřebovat, snižuje se u něj stárnutím díky přístupu vzduchu zápalná teplota. Víc jak na dva roky do zásoby bych ho nekupoval. Když vím, že techniku budu odstavovat, naliju do nádrže Aspen a mám klid. V sezóně Vervu.
|
|
|
|
|
|
|
host - 43.107 (?), 21.11.2015 13:00
Celoročně se víceoktanový benzín proti Fuel fitu prodražuje. Fuel fit dám trošku před delším odstavením stroje vychází za 140 Kč na 25 litrů benzínu na několik let bez problémů.
|
|
|
|
|
|
|
host - 140.103 (?), 21.11.2015 23:30
Demagogie. Fuel fit 140Kč ale k tomu se musí připočítat 100Kč poštovného = 240Kč. Další zavádějící lež je to, že je Fuel Fit na 25L balení jednoho Fuel Fitu je na 25L ale pro každodení použití v případě, že chcete stroj s benzínem na delší dobu odstavit, tak se musí ředit ve větší koncentraci
1L-50ml tzn jedno balení za 240Kč na 5L benzínu. I tak Fuel fit nic nezaručí, benzín je agresivní a rozleptává gumu a plasty, to Aspen nedělá, proto i s Fuel Fitem (beztak je to jen líh obarvený na modro) si člověk nepomůže. Verva je dražší o 2,5Kč na litru = 5L vyjde o 12,5Kč dráž.
240Kč vs. 12.5Kč ať počítám jak počítám, nic výhodného na tom nevidím.
|
|
|
|
|
|
|
host - 72.149 (?), 22.11.2015 0:04
Nevím, jak jste přišel k tomu poštovnému, dá se koupi v obchodě. Dále čuchl jste si někdy k tomu Fuel Fitu? Lihem to rozhodně nesmrdí.
FO
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 193.25 (?), 22.11.2015 4:13
Hodina čtení a pořád nevím, který benzín soplovité složky neobsahuje.
|
|
|
|
|
|
|
host - 38.155 (?), 22.11.2015 7:46
Můžete si vybrat, používat jakýkoliv benzín, používat drahé 100 oktany s tím, že se zalepení karburátoru nevyhnete, neboť biosložka v tom je. Jakýkoliv benzín znamená před odstavením stroje přidat do poslední nádrže pár kapek Fuel fitu, případně je dát přímo do kanistru a je pokoj. Aspen je řešení pro toho, kdo má přístup a neplatí jej. Fuel fit má každý solidní prodejce zahradní techniky, já jej koupil za 140 Kč, na obalu je, že je na ošetření 25 litrů benzínu, je to s dávkovačem 10 ml na 5 litrů benzínu. Jednoduchým výpočtem mám 5 strojů po 1 litru do nádrže na stroj je 5 litrů ošetřeného benzínu ročně, tak mám na 5 let vystaráno a kupuji benzín, jaký mám na nejbližší čerpačce. Ani když po zimě motor vynechává, neboť jste aditivum Fuel fit nepoužili, nevadí, přidejte do nádrže stroje, napumpujte, nastartujte, nechte hodinu působit.
|
|
|
|
|
|
|
host - 38.155 (?), 22.11.2015 7:52
Pardon opravuji dávkovač je na 10 ml a to je na 1 litr benzínu. 5 litrů benzínu je 50 ml Fuel fitu na 5 strojů po 1 litru do nádrže. 50 ml krát 5 let je obsah balení Fuel fitu 250 ml.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|