Kterou pilu MS 362 anebo MS 391



host - 54.175 (?)
8.12.2015 18:15
Radšej original od Dolmar ako kopiu od SOLO.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 33.249 (?), 8.12.2015 21:47

Problémyboli z modulmi zapaľovania a tie boli podľajedného predajcu vraj vyrobené v nejakej firmičke v poľsku.Nikdy som to neoveroval.V poľsku maďarsky nevedia a ja zase neviem po slovensky.No aj tá myšlienka že ten nedostihnuteľný karburátor, generačne preskakujúci čokoľvek iné na celom svete a okolnom vesmíre Husqvarne dodáva vlastne Stihl je pomerne dosť pikantná.

                     
host - 140.103 (?), 9.12.2015 14:46

Už jsem zde vysvětloval jaký je rozdíl mezi elektronikou a elektroinstalací, můžeme to rozšířit o rozdíl mezi řízení jiskry a řízení karburátoru, následně můžeme probrat těkavost látek a význam primeru, když benzín zůstává v karburátoru, proč ti hlupáci výrobci montují tu zbytečnost na pilu, proč je dobré do pily dávat 100 oktanový benzín a následně to zakončit s povídáním, kterak Stihl vyrábí svoje karburátory s nápisem Zama, proč posílá konkurenci férově druhou jakost za dvojnásobnou cenu. Nestojí mi to ale za to.

                     
host - 108.144 (?), 9.12.2015 17:19

Modul zapaľovania má niekoľko funkcií.Vyrýba napätie pre iskru na zapaľovacej sviečke.Určuje bod zápalu v závislosti na polohe piestu.Následne tento bod zápalu mení podľa otáčok.Túto funciu už majú prakticky všetky moderné stroje.No a pri elektronickom karburátore ešte navyše komunikuje z karburátorom a oznamuje mu v akom aktuálne režime pracuje motor aby mohol ku tomu prispôsobiť optimálnu zmes.

Verím že toto všetko sa dá vyriešiť aj elektroinštaláciou.Len potom by sa ešte musel riešiť podvozok na celý ten elaborát zapaľovania.Oveľa elegantnejšie je to riešiť za pomoci elektroniky.Potom ten celý stroj unesie jeden človek

 O tekavosti by vám vedeli porozprávať v každom servise, hlavne na jar.Vredy sa vyťahujú stroje uložené po zime.

 No a samozrejme že za problémy z H560 môže jednoznačne Stihl.On im dodal podradné karburátory.Ukradol šróby z kartrov a potom chudákom maličkým z husqvarny začal spomedzi blokov tiecť olej.Stihl má iste prsty v problémovom štartovacom zariadení alebo trikrát prerábanom silentbloku.A aby sa nezabudlo vypínali elektriku v poľskej firme a tí chudáci museli letovať zapaľovania petrolejovými lampami po tme.No a aby sa nezabudlo dodal do výroby špatné mierky A tak miesto 0,2mm merali 0,5mm.

  Verím že na toto všetko máte vysvetlenie.Napríklad že všetci sú zlí a len vy ste lietadlo. Ale ňa to nezaujíma.Viem svoje a aj mám svoje skúsenosti. 

   
host - 144.57 (?), 8.12.2015 15:47

Pokud chcete pilu bez elektroniky, zbytečného přetěžování na tvrdší dřevo a od německého výrobce do částky 19000Kč, zkuste se podívat na Solo 681

      
host - 233.88 (?), 8.12.2015 16:24

  Solo 681 taky vypadá svěle, technické údaje vynikající, cena přijatelná, ale zase nevím nic o ní např. jestli je celokovová, hlavně kartery a potom i to sevisní zázemí, kde by byla bezproblémová jistota v případě poruchy, posílat něco PPL někam na opravu nemám odvahu.

         
host - 144.57 (?), 8.12.2015 16:39

Sám jí mám a je celokovová, nařežu s ní, přibližně podobně jako Vy.Měl jsem obavy o servis, ale ten Vám udělají i třeba ve Stihlu, či jinde.Kupoval jsem jí v Mountfieldu za dobrou cenu v akci, jinak bych jí tam servisovat nedal, jsou drazí a napočítají Vám i to co třeba na tom nedělali.

            
host - 37.113 (?), 8.12.2015 17:57

S tým SOLOm opatrne, ALKO ako nový majiteľ tejto značky sa moc netvári, že ju bude ďalej podporovať v zodpovedajúcej miere.Radšej podobnú pílu od DOLMAR 7910 tam je zatiaľ istota servsného zázemia aj po rokoch.Kvalita je vinikajúca toho sa nebojte.

               
host - 54.175 (?), 8.12.2015 18:15
Radšej original od Dolmar ako kopiu od SOLO.
                  
host - 106.99 (?), 8.12.2015 21:04

Solo je bohužel po smrti, firma dala ruce pryč od výroby pil, je to obrovská škoda!!!

                  
host - 140.103 (?), 9.12.2015 14:33

Pila Solo 681 byla navrhována ve spolupráci značek Dolmar + Solo, ale nakonec to nedopadlo a tak si společný projekt rozdělili a šli po svých. Dolmar si nechal všechno okolo a Solo si nechalo hřídel. Obě tyto pily mají stejné vrtání 52mm, ale zdvih je větší u 681, proto ten rozdíl obsahů. Solo 681 vyšla později a udělali vlastně stejnou pilu s větším obsahem a několika vylepšeními. Solo má větší vzduchový filtr Solo má karburátor Walbro, 7900 Zamu. Solo má boční napínák řetězu v pile, podobně jako Stihl u Dolmaru je v krytu řetězky. Solo má jinak vyřešenou horní pružinu, je zesílená, Dolmar měl problémy s jejich lámáním. Celkově má tuto pružinu vyřešenou lépe Solo, kde má přidělaný držák, kdežto u Dolmaru je obyčejná objímka, následně i celkově vibrace jsou menší na Solu. 

Tudíž se o kopii nejedná. Navíc Solo v řezu nechává Dolmara o 13% za sebou, viz. video.

Solo výrobu pil prodalo Alku a podle všeho Alko s výrobou pokračovat nebude. Mountfield doprodává zásoby.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika