Nezaměňovat elektroniku s elektroinstalací, to jsou 2 naprosto odlišné věci. Mě chytla před 20 rokama stará škoda 120 a pochybuji, že to bylo skrz elektoniku. Naštěstí jsem bleskově zastavil, vytrhl baterku a zabránil nejhoršímu. Jak se dostanou dráty na kostru odpor udělá svoje. Před měsícem jsem nabíjel baterii z auta a díky totálnímu vyšťavení jsem ji musel přemostit drátama s ještě jednou (nabíječka Bosh co mám pokud je baterka hin nerozezná baterku a nezačne nabíjet), tak vždy vezmu ještě jednu baterku, přemostím drátama do série póly a nabíječka pak teprve začne nabíjet, po 5 minutách už dráty můžu oddělat a nabíječka se už chytne. Nicméně, abych se dostal k podstatě, neměl jsem zaizolované dráty, tak jsem musel použít vázací drát a při nasazování (skrz póly jsem musel do kříže) jsem nechtěně brnkl dráty o sebe, během desetinky sekundy jsem měl na prstech seškvařenou kůži, jo odpor to je sviňa
Elektronika v pile nemá 12V baterii, po deseti nádržkách nemusíte lítat na seštelování, při změně čistoty filtru opět zareaguje na nastaví ideální bohatost, já navíc měním často benzíny - Aspen, Vervu 100, dříve i 95 a pila automaticky přizpůsobí karbec oktanovému číslu a poslední věc Stihl 362 M-tronic má místo 3,4KW, zvedlý výkon na 3,5KW. Za mě elektronika rozhodně přínos a pro amatéra zvlášť, co jsem poznal docela dost "profíků" kteří se o stroj starají stylem (po šichtě šup do kouta a údržba žádná) tak i pro takové, což je odhadem 70% z nich.